درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 19:44   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 11008صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 3 خرداد 1393 - 13:18
کتاب روابط عمومی دو از سوی همشهری آنلاین معرفی شد
کتاب روابط ‏ عمومی دو تالیف دیریدکی. برکنریج و ترجمه مریم صالحی از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به مناسبت روز روابط عمومی رونمایی و به بازار کتاب عرضه شد که در این بین سایت همشهری آنلاین در صفحه ارتباطات خود به این کتاب پرداخته است
  

کتاب روابط عمومی دو از سوی همشهری آنلاین معرفی شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب روابط ‏ عمومی دو تالیف دیریدکی. برکنریج و ترجمه مریم صالحی از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به مناسبت روز روابط عمومی رونمایی و به بازار کتاب عرضه شد که در این بین سایت همشهری آنلاین در صفحه ارتباطات خود به این کتاب پرداخته است

دیردر کی. برکنریج مدیر ارتباطات پی.اف.اس. مارکت وایز، یک کارگزاری ارتباطات بازاریابی در نیوجرسی است. او که یکی از کهنه‌سربازان صنعت روابط‌عمومی است،‌گروه خلاقی از مدیران روابط‌عمومی و بازاریابی را رهبری می‌کند که برای افزایش آگاهی از علامت تجاری موکلین خود، کارزارهای روابط‌عمومی راهبردی و خلاق تنظیم می‌کنند. او به مدیران ارشد شرکت‌هایی چون اینسنت وان،‌ جی‌وی‌سی، مایکل سی. فینا،‌ خدمات فن‌آوری کوالیتی‌ و شبکه‌های نوری مترو آر‌سی‌ان مشاوره می‌دهد.

 

نویسنده کتاب همچنین استاد دانشگاه فرلی دیکینسون در مدیسونِ نیوجرسی است و به تدریس روابط‌عمومی و بازاریابی تعاملی برای برنامه مدیریت تجارت جهانی مشغول است. او نویسنده دو کتاب ابزار جدید روابط‌عمومی و ترویج علامت تجاری در سایبر: توسعه علامت تجاری در اقتصاد دیجیتال برای انتشارات اف‌تی پرنتیس هال است.

 

دیردر درباره موضوعاتی چون روابط‌عمومی،‌ بازاریابی دیجیتال‌ و ترویج علامت تجاری در انجمن روابط‌عمومی آمریکا،‌ انجمن ملی رادیو و تلویزیون،‌ مؤسسه تحقیقات راهبردی،‌ سازمان مدیران زن و کالج‌ها و دانشگاه‌های متعددی سخنرانی کرده است. او عضو انجمن روابط‌عمومی آمریکا است و عضو هیئت مدیره شعبه نیوجرسی انجمن و باشگاه تبلیغات نیوجرسی بوده است.

 

روابط‌عمومی دو در واقع، از وب یک و کانال جدید آن برای توزیع اطلاعات الهام گرفته است. این پدیده همه چیز را دست‌خوش تغییر کرده است. رسانه سنتی را وادار به تکامل کرده است. طیف کاملاً جدیدی از تأثیرگذاران را با سازوکاری متفاوت برای جمع‌آوری و به اشتراک گذاری اطلاعات پدید آورده و روش معمول و روزانه جستجو برای اخبار را تغییر داده است.

 

کتاب روابط‌عمومی دو فلسفه و روشی برای بهبود کیفیت کار، تغییر بازی‌ و مشارکت دادن مردم به گونه‌ای آگاهانه‌تر و تیزهوشانه‌تر است. این پدیده در باره ابزار جدید وب نیست. آن‌ها فقط ابزاری برای تسهیل گفتگو هستند ...

 

اگر بخواهیم صریح باشیم،‌ حقیقت این است که روابط‌عمومی دو همان چیزی است که روابط‌عمومی همواره باید می‌بود. اکنون با محقق شدن دموکراسی در دنیای رسانه،‌ مردم در نقش تأثیرگذاران ظاهر می‌شوند و ضمن این که کامل‌کننده متخصصان و خبرنگاران سنتی هستند،‌ همچنان منبعی از مشتریان محسوب می‌شوند.

 

هدف این کتاب درک روابط‌عمومی جدید برای احیای آن است. دیردر برکنریج نتیجه سال‌ها تجربه و اشتیاق خود به این حرفه را در صفحات این کتاب گنجانده است تا به شما توانایی تغییر و در نهایت مشارکت در رسانه جدید بدهد. بدین منظور،‌ شما روش‌های ارتباطات امروز را خواهید آموخت. روش‌هایی که به شما کمک می‌کند وارد گفتگوهای معنادار شوید و روابط قوی‌تری - شخصی و حرفه‌ای - با مشتریان،‌ تأثیرگذاران،‌ متخصصان و رسانه‌های سنتی و مانند آن‌ها برقرار کنید.

 

روابط ‏ عمومی دو: تالیف: دیریدکی.برکنریج / ترجمه: مریم صالحی/ ناشر: کارگزار روابط عمومی؛ چاپ اول ـ 1393 / قطع وزیری / قیمت: 18هزار تومان/ 308 صفحه / موضوع: روابط عمومی، رسانه های گروهی و بازرگانی.

 

منبع: همشهری آنلاین

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد