درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 21:23   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10985صفحه نخست » جهان روابط عمومیجمعه، 2 خرداد 1393 - 11:11
راهی برای حضور زنان در گوشه ای از دفتر روابط عمومی
تنها 4.8 درصد از زنان فرصت حضور را در میان 500 جایگاه مدیریتی پیدا می کنند. این میزان برای روابط عمومی های داخلی، در آژانس ها و در داخل سازمان نیز از میان 1000 جایگاه موجود نیز 4.8 درصد است و مردان تمایل زیادتری دارند که گوشه دفتر را اشغال کنند.
  

همایش زن و روابط عمومی(PRWOMEN)- نخستین چیزی که در ورود به غالب گردهمایی های تخصصی ارتباطات مطرح می شود، درصد بالای زنان در مشاغل روابط عمومی است. بسیاری از آنها فوق العاده هستند، آنها مورد تایید و مناسب برای اتخاذ موقعیت های مدیریتی در شرکت های امریکایی می باشند.


با این حال واقعیت قابل توجه این است: تنها 4.8 درصد از زنان فرصت حضور را در میان 500 جایگاه مدیریتی پیدا می کنند. این میزان برای روابط عمومی های داخلی، در آژانس ها و در داخل سازمان نیز از میان 1000 جایگاه موجود نیز 4.8 درصد است و مردان تمایل زیادتری دارند که گوشه دفتر را اشغال کنند.


اگر در این میان یکی از آنها قالب مسلط بود توسط برنامه جایزه زنان ارتباطی نیویورک که در ماه گذشته اعطا شد منتشر می شد، این مساله نشان می دهد که تغییرات اجتماعی در شرایط انجماد طبیعی موجود تنها در حالی اتفاق می افتد که اقدامات عمدی توسط افرادی که فراتر از منافع شخصی و آنی خودشان می اندیشند و جوامعی را با اهداف مشترک می سایند، اتفاق می افتد.


تنها کسی که مستحق است یا درآمدهای رهبری شرکت را بدست می آورد و حقوق صاحبان سهام را می پردازد از زنان در مقیاس وسیع استفاده نمی کند. این امر تنها از طریق اقدامات مشترک امکان پذیر است. زنان موفق در ارتباطات می توانند به علاوه دلایل ارتباط خود با سایر زنان همانند خودشان ایده ها و الهامات خودشان را به اشتراک بگذارند.


لیز کاپلو، رئیس زنان نیویورک در ارتباطات، و رئیس و مدیر عامل آژانس روابط عمومی کاپلو، انرژی خود را در سال گذشته بر توسعه زنان در تمام ابعاد مشاغل ارتباطی متمرکز کرده اند.


کاپلو می گوید: «ما نیازمند برجستگی روز به روز و اتصال با سایرین هستیم تا به ما کمک کنند و گام های بعدی را در زندگی حرفه ایمان بر داریم.» وی می افزاید: «به ویژه با زنان در درجه میانه شغلی با موانعی روبرو هستیم. آنها به اعتماد نیاز دارند، آنها نیازمند این هستند که تحت آموزش قرار بگیند. زنان در درجه های بالای رهبری می خواهند مربی باشند، اما ما نیاز داریم که بیایند و به زنانی که در درجه میانی حرفه ای قرار دارند داستان هایشان را بگویند.»


مربی گری زمان بر است، اما نیاز نیست که برنامه ای برای مربی گری در یک شرکت راه اندازی شود یا یک نفر به این منظور از سازمانی حرفه ای وارد کرد. به جای آن باید سعی کرد مواردی که در ذهن دارید بیان کنید یا همانطور که کاپلو انجام داده، داستانسرایی و گفتگو کنید.


وی می گوید: «در مواردی که روال های فرهنگی چالش برانگیز است باید آموزش همدیگر را شروع کنیم.» در ادامه وی می افزاید: «ما واقعا باید درباره آن صحبت کنیم. ما ارتباطگر هستیم. اگرچه این جوانا کولس یکی از صد زن قدرتمند در جایزه ماتریکس باشد، به منظور ایجاد تغییر باید گفتگو کنیم. و ما برای بدست آوردن شرکت های امریکایی باید به گونه ای عمل کنیم که آنها استفاده از زنان را یک موقعیت برنده-برنده ببینند و در نهایت نخواهند که موقعیت استفاده از استعدادهای ما را از دست بدهند.»


اگر می خواهید توانایی خودتان را برای مربیگری به محک آزمون بگذارید، همه چیزی که نیاز دارید این است که از راهنمای ساده مربیگری استفاده کنید. این راهنما توسط کاپلو اینچنین می گوید:
1. اطلاعات را به آسانی به اشتراک بگذارید.


2. زمانی را برای گوش دادن و پرسیدن سوالات اختصاص دهید.


این همه کاری است که شما باید به این منظور انجام دهید. اکنون می توانید از پای این یادداشت بلند شوید و در کسوت یک مربی فعالیت کنید.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد