درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 30 مهر 1398 - 18:48   

لزوم پاسخگویی روابط عمومی‌ها در روزهای تعطیل

  لزوم پاسخگویی روابط عمومی‌ها در روزهای تعطیل


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد

  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه

  مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی استانداری لرستان معرفی شد

  مدیر روابط عمومی استانداری لرستان معرفی شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۷ روند رسانه های اجتماعی در سال ۲۰۲۰
  سرپرست اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی منصوب شد
  نشست شورای مدیران‌ روابط عمومی صنعت بیمه به میزبانی بیمه دی برگزار شد
  روزنامه نگار انقلابی آمریکا که در انقلاب های روسیه و مکزیک شرکت داشت
  انتقاد یک استاد دانشگاه از تعدد خبرگزاری ها و ضعف دفاتر روابط عمومی سازمانها
  بحران روابط عمومی: چگونه آن را برطرف کنیم؟
  دیجیتال
  مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه
  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد
  تغییرات گوگل در گوشی‌های پیکسل
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10983صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 2 خرداد 1393 - 08:50
معرفی کتاب: مدیریت گردهمایی (اصول و فنون برگزاری گردهمایی)
 مهدی باقریان انتشارات کارگزار روابط عمومی -  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با وجود پیشرفت‌های حیرت‌انگیز شبکه‌های جهانی اطلاع‌رسانی، برگزاری گردهمایی‌ها از نظر علمی و تخصصی لازم است و نمی‌توان در اثرات مثبت چنین گفت‌وگوها و مذاکراتی تردید کرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با وجود پیشرفت‌های حیرت‌انگیز شبکه‌های جهانی اطلاع‌رسانی، برگزاری گردهمایی‌ها از نظر علمی و تخصصی لازم است و نمی‌توان در اثرات مثبت چنین گفت‌وگوها و مذاکراتی تردید کرد.


نویسنده کتاب حاضر ویژگی‌ها و مؤلفه‌های اثربخشی گردهمایی‌ها را در این اثر برشمرده و تقسیم وظایف، برقراری نظم و ترتیب و سازماندهی امور را نخستین ویژگی یک گردهمایی موفق دانسته است. وی همچنین گردهمایی را مفید معرفی کرده که وظیفه انتقال دانش‌هایی را که قبلاً تجربه نشده است بر عهده بگیرد.


بر اساس اعتقاد باقریان، فلسفه برگزاری یک گردهمایی آن است که شماری صاحب نظر و صائب نظر در یک مقوله خاص دور هم جمع شوند تا از کنار هم گذاشتن نظرات آن‌ها، الگو و روش مشترکی برای اجرا
انتخاب شود.


در این کتاب مؤلف به پرسش‌هایی اساسی پاسخ می‌دهد؛‌ از جمله این‌که آیا جامعه از طریق برگزاری چنین گردهمایی‌هایی، به نتایج قابل قبولی دست می‌یابد که هزینه سنگین آن را توجیه کند؟ آیا برگزاری آن دردی از دردهای جامعه را درمان خواهد کرد؟ آیا در افزایش کارایی دستگاه‌های مربوط تأثیری داشته است؟ و...


اثر حاضر که در راستای کاربردی کردن مباحث روابط عمومی انتشار یافته در 9 فصل گردآوری شده است و نویسنده آن با استفاده از تجربیات، مثال‌ها و منابع بسیار متعدد، نحوه برگزاری یک گردهمایی را بطور کامل و جامع مورد بحث قرار می‌دهد. مثال‌ها و شواهد مذکور در بخش‌های مختلف این کتاب، به یک یا چند مورد خاص تکیه ندارد، بلکه در تدوین آن بیش از 420 منبع متفاوت در فاصله زمانی 25 سال گذشته استفاده شده است.

 

منبع: روزنامه ایران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتقاد یک استاد دانشگاه از تعدد خبرگزاری ها و ضعف دفاتر روابط عمومی سازمانها


  روزنامه نگار انقلابی آمریکا که در انقلاب های روسیه و مکزیک شرکت داشت


  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  تقویم روز ارتباطات/ قطعنامه مهم هلسینکی درباره روزنامه نگار و روزنامه نگاری


  ۴ روش تاثیرگذاری بیشتر خبر


  چرا دیدن شخصیت های سینمایی و تلویزیونی متنوع برای کودکان اهمیت دارد؟


  سواد آمارى


  نگذاریم شخصیت بزرگسال درون ما ساکت باشد


  لزوم پاسخگویی روابط عمومی‌ها در روزهای تعطیل


  حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود