درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 26 مرداد 1398 - 22:04   

قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364

  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


ادامه ادامه مطلب یک

هارمونی معرفی شد؛ سیستم عامل جایگزین احتمالی اندروید با امنیت و سرعت بهتر

  هارمونی معرفی شد؛ سیستم عامل جایگزین احتمالی اندروید با امنیت و سرعت بهتر


ادامه ادامه مطلب دو

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

روش بررسی رفتار خود به سبک ژولیوس سزار

  روش بررسی رفتار خود به سبک ژولیوس سزار


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیران روابط عمومی های استان موظف به اطلاع رسانی از عملکرد دستگاه خود هستند
  پیام تبریک مدیر عامل بانک رفاه کارگران به مناسبت پنجاه و نهمین سالروز تأسیس بانک
  بانک رفاه کارگران در حمایت از صنایع کوچک پیشگام بوده است
  تغییر در مدیریت روابط عمومی شورای شهر رشت
  آئین تجلیل از خبرنگاران فعال شهرستان ملارد
  برپایی نخستین جشنواره ارزیابی روابط عمومی های صنعت آب و برق
  بابایی: ارتقاء نقش روابط عمومی ها مستلزم تغییر نگرش مدیران است
  کمک 313 هزار میلیارد ریالی بانک ملی ایران به رونق بخش های اقتصادی
  95 درصد حساب های مشتریان حقیقی بانک ملی ایران، کد شهاب دارند
  آیین تجلیل اعضای شورای اسلامی و شهردار کهریزک از خبرنگاران ری برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10983صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 2 خرداد 1393 - 08:50
معرفی کتاب: مدیریت گردهمایی (اصول و فنون برگزاری گردهمایی)
 مهدی باقریان انتشارات کارگزار روابط عمومی -  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با وجود پیشرفت‌های حیرت‌انگیز شبکه‌های جهانی اطلاع‌رسانی، برگزاری گردهمایی‌ها از نظر علمی و تخصصی لازم است و نمی‌توان در اثرات مثبت چنین گفت‌وگوها و مذاکراتی تردید کرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با وجود پیشرفت‌های حیرت‌انگیز شبکه‌های جهانی اطلاع‌رسانی، برگزاری گردهمایی‌ها از نظر علمی و تخصصی لازم است و نمی‌توان در اثرات مثبت چنین گفت‌وگوها و مذاکراتی تردید کرد.


نویسنده کتاب حاضر ویژگی‌ها و مؤلفه‌های اثربخشی گردهمایی‌ها را در این اثر برشمرده و تقسیم وظایف، برقراری نظم و ترتیب و سازماندهی امور را نخستین ویژگی یک گردهمایی موفق دانسته است. وی همچنین گردهمایی را مفید معرفی کرده که وظیفه انتقال دانش‌هایی را که قبلاً تجربه نشده است بر عهده بگیرد.


بر اساس اعتقاد باقریان، فلسفه برگزاری یک گردهمایی آن است که شماری صاحب نظر و صائب نظر در یک مقوله خاص دور هم جمع شوند تا از کنار هم گذاشتن نظرات آن‌ها، الگو و روش مشترکی برای اجرا
انتخاب شود.


در این کتاب مؤلف به پرسش‌هایی اساسی پاسخ می‌دهد؛‌ از جمله این‌که آیا جامعه از طریق برگزاری چنین گردهمایی‌هایی، به نتایج قابل قبولی دست می‌یابد که هزینه سنگین آن را توجیه کند؟ آیا برگزاری آن دردی از دردهای جامعه را درمان خواهد کرد؟ آیا در افزایش کارایی دستگاه‌های مربوط تأثیری داشته است؟ و...


اثر حاضر که در راستای کاربردی کردن مباحث روابط عمومی انتشار یافته در 9 فصل گردآوری شده است و نویسنده آن با استفاده از تجربیات، مثال‌ها و منابع بسیار متعدد، نحوه برگزاری یک گردهمایی را بطور کامل و جامع مورد بحث قرار می‌دهد. مثال‌ها و شواهد مذکور در بخش‌های مختلف این کتاب، به یک یا چند مورد خاص تکیه ندارد، بلکه در تدوین آن بیش از 420 منبع متفاوت در فاصله زمانی 25 سال گذشته استفاده شده است.

 

منبع: روزنامه ایران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قانون مطبوعات مصوب 1358 شورای انقلاب ـ قانون مطبوعات مصوب 1364


  اطمینان؛ آنچه همه به آن نیاز داریم


  ندای درون کارکنان تان را گوش دهید


  سخنرانان علمی پنجمین همایش تولید محتوا در روابط‌ عمومی مشخص شدند


  هارمونی معرفی شد؛ سیستم عامل جایگزین احتمالی اندروید با امنیت و سرعت بهتر


  روش بررسی رفتار خود به سبک ژولیوس سزار


  هیات مدیره جدید انجمن سواد رسانه ای ایران انتخاب شدند


  شیوه نامه تاسیس مراکز تجاری و بازاریابی محصولات


  رقابت برای جلب مخاطبان، وارد ابعاد و رسانه‎ های جدیدی شده است


  ۶ آمار و روندی که باید در رابطه با روابط عمومی بدانید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: 20 مردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی