درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 21:48   

قابلیت‌های جدید مرورگر فایرفاکس

  قابلیت‌های جدید مرورگر فایرفاکس


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام

  درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی‌ رسانه‌ها منصوب شد
  10 استاد برتر دانشگاه جامع گیلان تجلیل شدند
  استاندار خراسان رضوی: رسانه‌ها باید در جهت امیدآفرینی واقعی در جامعه تلاش کنند
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی: روابط عمومی و رسانه دو رکن سرنوشت ساز اطلاع رسانی
  انتشار لوح فشرده سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی
  روابط عمومی، گوش های شنوا
  درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام
  قابلیت‌های جدید مرورگر فایرفاکس
  نماینده مردم اراک: برخی از کارخانجات و هیئات مدیره‌ها اثرگذاری و جایگاه روابط عمومی را نمی‌دانند
  پیشکسوتان روابط عمومی ورزش وجوانان اردبیل تجلیل شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10983صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 2 خرداد 1393 - 08:50
معرفی کتاب: مدیریت گردهمایی (اصول و فنون برگزاری گردهمایی)
 مهدی باقریان انتشارات کارگزار روابط عمومی -  شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با وجود پیشرفت‌های حیرت‌انگیز شبکه‌های جهانی اطلاع‌رسانی، برگزاری گردهمایی‌ها از نظر علمی و تخصصی لازم است و نمی‌توان در اثرات مثبت چنین گفت‌وگوها و مذاکراتی تردید کرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با وجود پیشرفت‌های حیرت‌انگیز شبکه‌های جهانی اطلاع‌رسانی، برگزاری گردهمایی‌ها از نظر علمی و تخصصی لازم است و نمی‌توان در اثرات مثبت چنین گفت‌وگوها و مذاکراتی تردید کرد.


نویسنده کتاب حاضر ویژگی‌ها و مؤلفه‌های اثربخشی گردهمایی‌ها را در این اثر برشمرده و تقسیم وظایف، برقراری نظم و ترتیب و سازماندهی امور را نخستین ویژگی یک گردهمایی موفق دانسته است. وی همچنین گردهمایی را مفید معرفی کرده که وظیفه انتقال دانش‌هایی را که قبلاً تجربه نشده است بر عهده بگیرد.


بر اساس اعتقاد باقریان، فلسفه برگزاری یک گردهمایی آن است که شماری صاحب نظر و صائب نظر در یک مقوله خاص دور هم جمع شوند تا از کنار هم گذاشتن نظرات آن‌ها، الگو و روش مشترکی برای اجرا
انتخاب شود.


در این کتاب مؤلف به پرسش‌هایی اساسی پاسخ می‌دهد؛‌ از جمله این‌که آیا جامعه از طریق برگزاری چنین گردهمایی‌هایی، به نتایج قابل قبولی دست می‌یابد که هزینه سنگین آن را توجیه کند؟ آیا برگزاری آن دردی از دردهای جامعه را درمان خواهد کرد؟ آیا در افزایش کارایی دستگاه‌های مربوط تأثیری داشته است؟ و...


اثر حاضر که در راستای کاربردی کردن مباحث روابط عمومی انتشار یافته در 9 فصل گردآوری شده است و نویسنده آن با استفاده از تجربیات، مثال‌ها و منابع بسیار متعدد، نحوه برگزاری یک گردهمایی را بطور کامل و جامع مورد بحث قرار می‌دهد. مثال‌ها و شواهد مذکور در بخش‌های مختلف این کتاب، به یک یا چند مورد خاص تکیه ندارد، بلکه در تدوین آن بیش از 420 منبع متفاوت در فاصله زمانی 25 سال گذشته استفاده شده است.

 

منبع: روزنامه ایران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  روابط عمومی؛ تلفیقی از علم و خلاقیت


  حمایت ۶۰۰ میلیون دلاری دولت فدرال از رسانه‌های کانادایی در آستانه انتخابات


  مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز: رمز موفقیت هر مدیری انتخاب مدیر روابط عمومی حرفه ای است


  روابط عمومی بادیگاردی


  کسب افتخار توسط روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان


  انتصاب رئیس روابط عمومی فدراسیون هندبال


  ارتقاء سطح روابط عمومی شهرداری های استان تهران با ابلاغ استاندار تهران کلید خورد


  نشست شورای روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران


  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی