درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 05:10   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر
  روزنامه آلدن سرمقاله‌های هماهنگی را منتشر می‌کنند که گوگل را مورد انتقاد قرار می‌دهند
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک
  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10959صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 1 خرداد 1393 - 15:35
ساختار روابط عمومی باید بگونه ای باشد که بتواند بخشی از فعالیت ها و نیازهای خود را از طریق بخش خصوصی انجام دهد.
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس سازمان امور عشایری کشور گفت: باید فعالیت روابط عمومی ها منجر به خدمت موثر و تاثیرگذار در جامعه هدف شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس سازمان امور عشایری کشور گفت: باید فعالیت روابط عمومی ها منجر به خدمت موثر و تاثیرگذار در جامعه هدف شود.

 

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی امور عشایر خراسان رضوی، ˈکرمعلی قندالیˈ در دومین روز از همایش دو روزه ویژه روابط عمومی های امور عشایری کشور با عنوان ˈکارکردهای نوین در روابط عمومیˈدر مشهد افزود: اگر فعالیت های تبلیغاتی و خبری روابط عمومی ها منجر به خدمت موثر در جامعه هدف نشود، ارزش چندانی نخواهد داشت.

وی گفت: همه بخش ها و واحدهای سازمانی به عنوان یک مجموعه منسجم و وابسته به هم و همانند یک زنجیره به هم متصل هستند و لذا باید با توجه به این موضوع و بر اساس همکاری و همیاری به اهداف سازمانی خود برسیم.

وی ادامه داد: ساختار روابط عمومی باید بگونه ای باشد که بتواند بخشی از فعالیت ها و نیازهای خود را از طریق بخش خصوصی انجام دهد.

قندالی تاکید کرد: فعالیت کارگزاران روابط عمومی در یک سازمان باید مستمر بوده و کارکنان روابط عمومی نباید از این واحد به آن واحد تغییر شغل دهند.

وی با تاکید بر پرهیز از افراط و تفریط در توجه به واحدهای مختلف در یک سازمان گفت: باید تعادل را در توجه به واحدهای مختلف سازمان رعایت کرد و کار به گونه ای نباشد که برخی واحدها از امکانات مناسب نسبت به واحدهای دیگر برخوردار نشوند.

این دوره آموزشی با هدف ارتقا سطح آگاهی ودانش روابط عمومی ها وآشنایی با فناوریهای نوین الکترونیک در حوزه فعالیت های روابط عمومی های امور عشایر کشور برپا شده است.

سرفصل های اصلی این دوره آموزشی شامل، دنیای در حال تغییر فناوری اطلاعات، راهبرد روابط عمومی الکترونیک، تاثیر فناوری های نوین بر کارکرد روابط عمومی ها و ارتباطات سازمانی با اتکا به اینترنت است.

کاربردهای رسانه ای اینترنت، شیوه نگارش برای پایگاه های وب، ایجاد و مدیریت وبلاگ از دیگر مباحثی است که در این دوره آموزشی به شرکت کنندگان آموزش داده شد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد