درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 04:08   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10943صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 31 اردیبهشت 1393 - 10:13
شیوه ارزیابی روابط عمومی ها باید برنامه محور باشد
رییس انجمن متخصصان روابط عمومی کشور گفت: شیوه ارزیابی روابط عمومی ها باید برنامه محور باشد و این امر در رتبه بندی کیفی عملکرد روابط عمومی ها لحاظ شود.
  

شیوه ارزیابی روابط عمومی ها باید برنامه محور باشد
`

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  ˈ داود زارعیانˈ روز چهارشنبه همزمان با روز جهانی ارتباطات در همایش روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان همدان افزود: امروزه روابط عمومی ها در جهان برپایه اصول حرفه ای مسیر پیشرفت را طی می کنند.

وی ادامه داد: اطلاع رسانی، بسترسازی، فرهنگ سازی، مدیریت افکار عمومی، اعتماد سازی، تکنیک برجسته سازی و اطلاع یابی، صداقت و شفاف سازی در حوزه اطلاع رسانی، برخورد عقلانی و استفاده از هنر در امور ارتباطات مهمترین اصول حرفه ای روابط عمومی ها است.

زارعیان اظهار داشت: دستگاه های اجرایی موفق، همواره از روابط عمومی موثر برخوردار هستند چرا که مشاوران، رهبران فکری بسیار مناسبی برای مدیران به شمار می روند.

وی بیان داشت: روابط عمومی ها باید رابط بین مخاطب و رسانه باشند و ضمن استفاده بهینه از ظرفیت رسانه های خبری، برای پوشش و اطلاع رسانی برنامه های سازمان خود برنامه ریزی کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان نیز در این مراسم گفت: روابط عمومی ها باید به دنبال تقویت ارتباطات باشند و در جهت موفقیت دستگاه های اجرایی قدم بردارند تا بتوانیم در خدمت به مردم موفق عمل کنیم.

ˈ
رضا قیاسیˈ افزود: آموزش به عنوان یک اصل باید در روابط عمومی ها مورد توجه قرار گیرد و دستگاه ها نیز در راستای اطلاع رسانی مناسب به جامعه با کمک روابط عمومی ها برنامه ریزی های مطلوبی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه روابط عمومی به عنوان یک هنر خلاق می تواند گره گشای بسیاری از مسایل دستگاه های اجرایی در جهت تاثیرگذاری مناسب در جامعه باشد.

در این مراسم از پیشکسوتان و بازنشستگان روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان همدان با اهدای لوح تقدیر و جوایز ویژه تقدیر شد.

منبع: ایرنا

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد