درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 19:52   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10923صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 31 اردیبهشت 1393 - 07:40
رویکردهای نوین در روابط‌عمومی
دکتر حسین امامی مقاله «رویکردهای نوین در روابط‌عمومی» را در نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک ارائه کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  این پژوهشگر ارتباطات درباره این مقاله گفت: دنیای روابط‌عمومی در چند سال اخیر به واسطه اینترنت به‌طور چشمگیری تغییر کرده است. پیش از این اطلاع‌رسانی و اطلاع‌یابی در روابط‌عمومی اهمیت ویژه‌ای داشت اما امروزه کارکرد اجتماعی در روابط‌عمومی‌ها بیشتر مورد توجه واقع شده است.

 

وی افزود: اجتماعی شدن، موضوعی است که روابط‌عمومی‌های مدرن در پی تحقق آن هستند که مخاطبان به راحتی بتوانند به راحتی به همان شکل و ترتیب و کیفیت در اجتماع سنتی، ارتباطات شبکه‌ای را در فضای مجازی به وجود آورند. بر این اساس است که رویکرد جدیدی با عنوان «روابط‌عمومی اجتماعی» جایگزین مفاهیم قبلی و در شکل روابط‌عمومی مدرن ظاهر شده است.

 

این پژوهشگر روابط‌عمومی و رسانه‌های نوین با بیان اینکه در این میان رسانه‌های اجتماعی فضای بی‌واسطه‌ای را برای برقراری ارتباط با مشتریان فراهم کرده‌اند و روابط‌عمومی‌ها برای جمع‌آوری نظرها و پایش افکار عمومی قدرت عمل بیشتری پیدا کرده‌اند، گفت: جلب مشارکت مخاطب، محوریت اصلی در موضوع روابط‌عمومی اجتماعی را دارد. بنابراین لازم است سازمان به صورت سازمان‌یافته نسبت به جمع‌آوری نظرات، تحلیل نظرها و به‌کارگیری در حل مشکلات به منظور جلب اعتماد و افزایش اعتبار سازمان تلاش کند. در روابط‌عمومی اجتماعی، شیوه ارتباط و مدیریت افکارعمومی فراتر از ضریب هوشی و هوش هیجانی است و سخن از هوش اجتماعی (SQ) مطرح می‌شود. هوش اجتماعی یکی از رویکردهای نوین به منظور برقراری ارتباط مؤثر و تعامل مناسب با مخاطبان است.

 

عضو هیأت‌مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی در پایان گفت: در این مقاله با اشاره به تعاریف جدید روابط‌عمومی، ویژگی‌های روابط‌عمومی مدرن مورد بررسی قرار می‌گیرد. براساس یافته‌های محقق، ظهور روابط‌عمومی اجتماعی موجب شده است تا کارکرد روابط‌عمومی در سازمان‌ها بیشتر از یک تاکتیک و ابزار باشد و امروزه به عنوان یک طرز تفکر تلقی می‌شود.

 

منبع: پول پرس

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد