درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 19:13   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10921صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 31 اردیبهشت 1393 - 07:25
در جلسه دورنگاه ارتباطات تهران شهر مطرح شد؛
گیل آبادی: مدیران روابط عمومی با مخاطب شناسی می توانند کارهای ماندگار داشته باشند
با شناسایی مخاطب است که مدیران روابط عمومی ها می توانند کارهای ماندگاری را در حوزه اطلاع رسانی داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در جلسه دورنگاه این مرکز که با حضور مدیران روابط عمومی سازمان ها و مناطق 22گانه شهرداری تهران برگزار شد، گفت: مخاطب شناسی و داشتن مدل ارتباطی در اجرای برنامه های اطلاع رسانی در حوزه روابط عمومی از الزامات است.


شهرام گیل آبادی در این جلسه اظهار کرد: مخاطب شناسی یکی از مهمترین موضوعاتی است که در حوزه ارتباطات و روابط عمومی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به عبارت دیگر با شناسایی مخاطب است که مدیران روابط عمومی ها می توانند کارهای ماندگاری را در حوزه اطلاع رسانی داشته باشند.


رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با تاکید بر اهمیت شناخت از مخاطبات در موفقیت اجرای برنامه ها گفت: باید در برنامه هایی که در حوزه روابط عمومی ها برگزار می شود، نسبت به مخاطبانی که تحت پوشش قرار می دهیم شناخت کامل داشته باشیم تا برنامه های تاثیرگذاری لازم را برای مخاطبان داشته باشند.


وی ادامه داد: نکته بعدی این است که مدیران حوزه روابط عمومی باید دارای ایده باشند تا در طرح و برنامه هایی که دارند از آنها استفاده کنند. داشتن مدل ارتباطی در این حوزه بسیار مهم و ضروری است.


دکتر گیل آبادی با اشاره به 7کارگروهی که در جلسات دورنگاه در حوزه روابط عمومی تشکیل شده است، یادآور شد: در این کمیته ها اعضا باید به یک مدل تحقیقاتی و علمی در حوزه کارهایی که در نظر دارند تا انجام دهند، برسند. بدین ترتیب از مدل های کلیشه ای فاصله گرفته می شود.


رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران همچنین بیان کرد: باید به وظایفی که در این حوزه برعهده داریم متمرکز شویم و لازم است به این مساله توجه داشت که در روابط عمومی ها در نظر نداریم کارها و وظایف حوزه معاونت فرهنگی و هنری را اجرا کنیم اما می توانیم از این ابزارها در پیشبرد اهداف سازمانی استفاده کنیم.

 

منبع: آریا

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد