درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 07:24   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10920صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 31 اردیبهشت 1393 - 07:09
اطلاع رسانی نقطه آخر زنجیره فعالیت دانشگاهها
روابط عمومی‌ها فقط بر محور ریاست دانشگاه تمرکز نکنند
وزیر علوم گفت: اطلاع رسانی در خصوص فعالیت ها و عملکرد رئیس سازمان در راستای اهداف سازمانی تنها وظیفه روابط عمومی نیست بلکه عملکرد کلیت سازمان مدنظر است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  دکتر رضا فرجی دانا وزیر علوم، فناوری و تحقیقات در همایش سراسری مدیران روابط عمومی دانشگاهها و مراکز پژوهش و فناوری گفت: اهمیت بالای روابط عمومی در دانشگاهها و مراکز پژوهش و فناوری انکار ناپذیراست و اگر فعالیت واحدهای روابط عمومی نباشد جامعه در ارزیابی خود نسبت به عملکرد مراکز علمی دچار ابهام می شود.


وی ضمن تاکید بر اصلاح و تدوین آیین نامه ها برای تقویت جایگاه روابط عمومی دانشگاهها و مراکز پژوهش و فناوری گفت: تغییر نگرش یک موضوع فرهنگی است که با توصیه و بخشنامه تغییر نمی کند و جایگزینی مسئولان نیز تغییری در جایگاه روابط عمومی در سازمان نمی کند همانگونه که نگرش ها به پژوهش و آموزش نیز تغییری نکرده است.


وزیر علوم تاکید کرد: مدیران روابط عمومی دانشگاهها و مراکز پژوهش و فناوری نظام جامع پیشنهادها و انتقادها را در سازمان متبوع خود ایجاد کنند و نظرات و دیدگاه های موجود در خصوص عملکرد مدیران را به آنها انتقال دهند که در این راستا می توانند از سامانه های الکترونیکی نیز بهره بگیرند.


دکتر فرجی دانا افزود: از آنجا که تمرکز رسانه ها بر محور ریاست دانشگاه یا مرکز پژوهشی و فناوری است.

 

واحدهای روابط عمومی نیز بیشترین تراکم فعالیت اطلاع رسانی و اجرایی خودرا در این حوزه دارند لکن باید توجه کنند اطلاع رسانی در خصوص فعالیت ها و عملکرد رئیس سازمان در راستای اهداف سازمانی تنها وظیفه روابط عمومی نیست بلکه عملکرد کلیت سازمان مدنظر است.


وی گفت: به کمبودهای مراکز روابط عمومی دانشگاهها و مراکز پژوهش و فناوری از حیث نیروی انسانی و امکانات آگاهی داریم ولی باید برای جبران آنها به وضعیت اقتصادی دولت و واقعیات موجود توجه کنیم.


وزیر علوم همدلی و همفکری را عامل موفقیت و پیروزی ملت ایران در دوران "پیچ تاریخی" دانست و اهمیت گردهمایی مدیران روابط عمومی دانشگاهها و مراکز پژوهش و فناوری را در مرتبه نخست برای افزایش همدلی و سپس برای رایزنی در خصوص مسائل جاری این بخش ارزیابی کرد.

 

منبع: ایمنا

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد