درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 02:50   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10905صفحه نخست » فیلم های روابط عمومیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1393 - 14:22
فیلم/ مصاحبه آموزش درباره روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-در این ویدئوی آموزشی باب دیتمر مصاحبه گر و جولی وینسنت از دانشگاه ایندیانا در باب چیستی روابط عمومی و اهمیت آن صحبت می کنند. جولی که عضو هیئت عملی دانشگاه ایندیانا است، 30 سال تجربه در روابط عمومی در نهادهای غیر انتفاعی دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-در این ویدئوی آموزشی باب دیتمر مصاحبه گر و جولی وینسنت از دانشگاه ایندیانا در باب چیستی روابط عمومی و اهمیت آن صحبت می کنند.
جولی که عضو هیئت عملی دانشگاه ایندیانا است، 30 سال تجربه در روابط عمومی در نهادهای غیر انتفاعی دارد.


وی ضمن تعریف روابط عمومی به عنوان نهاد واسط میان سازمان و مردم از اهمیت آن برای سازمان می گوید.


در این مصاحبه باب دیتمر با اشاره به نقش ایوی لی و ادوارد برنیز به عنوان پیشگامان عرصه روابط عمومی جهان، از نگاه بدی که گاهی نسبت به روابط عمومی وجود دارد می پرسد.


جولی در پاسخ، ناشناس ماندن و نا آگاهی مردم را نسبت به حرفه روابط عمومی دلیل این نگاه بد می داند که البته در امریکا تا حد زیادی کمرنگ شده است. وی با اشاره به نقش روابط عمومی در ساخت برند، می گوید: تفاوت روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی در 64 هزار دلاری است که برای جا انداختن هر چیزی توسط تبلیغات هزینه می شود، بدون اینکه برندی ساخته شود. چراکه ساخت برند مربوط به تلاش روابط عمومی است. کار تبلیغات پس از کار روابط عمومی آغاز می شود و یادآوری برندی است که روابط عمومی ساخته است.


پس از آن بحث در باب فعالیت روابط عمومی می شود. اینکه روابط عمومی ها و به طور مشخص کارگزاران روابط عمومی چه می کنند؟


در پاسخ جولی پس از اشاره به ارتباطات برون سازمانی به ارتباطات داخلی می پردازد و بر نقش اینترنت در برقراری ارتباط روابط عمومی ها تاکید می کند.
در پایان مصاحبه با بحث آینده روابط عمومی به پایان می رسد.

دانلود فیلم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد