درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 05:58   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10874صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1393 - 09:06
رئیس مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی:
روابط عمومی‌ها باید جریان‌ساز باشند، نه جریان‌پذیر
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: روابط عمومی ها باید جریان ساز باشند، نه جریان پذیر و موثر باشند نه متاثر.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مهندس شاهرخ رمضان نژاد در گردهمایی مدیران روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی سراسر کشور که در کرمانشاه در حال برگزاری است، افزود: در دنیای امروز که تغییرات به سرعت انجام می پذیرد و اطلاعات در همان لحظه در سراسر دنیا منعکس می شود، روابط عمومی ها باید جریان ساز باشند، نه جریان پذیر و موثر باشند نه متاثر.

 

وی گفت: همانطور که سیاست خارجی برای گسترش و توسعه منافع ملی هر کشور توسط دیپلماسی آن کشوردنبال می شود و با یک دیپلماسی خوب می توان سیاست خارجی را به خوبی ایفاء کرد، در حوزه کشاورزی نیز روابط عمومی چنین نقشی برای وزارت جهاد کشاورزی دارد و با روابط عمومی کارآمد می تواند برنامه هایش را به خوبی اجرا نماید.

 

رمضان نژاد تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم نقش دیپلماسی را در حوزه کشاورزی ایفاء کنیم، باید در درجه اول از سیاست های وزارت جهاد کشاورزی مطلع باشیم و در واقع متخصص حوزه کاری خودمان باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه از واژگان تکراری در خصوص روابط عمومی پرهیز کنیم، افزود: باید در روابط عمومی کارکردهای جدیدی ارائه کنیم و در آن صورت است که عملکرد ما و دستاوردهای جدید ما باعث می شود که مدیران و جامعه نگاهشان به روابط عمومی عوض شود و همین موضوع باعث ارتقاء جایگاه روابط عمومی می شود.

 

 رئیس مرکز روابط عمومی و و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی از مسئولین روابط عمومی درخواست کرد که به جای شخصیت محوری نگاه روابط عمومی ها به سمت موضوع محوری و کارشناس محوری تغییر کند، چرا که روابط عمومی باید بتواند عامل و تسهیل کننده تغییر باشد.

 

 رمضان نژاد با بیان اینکه روابط عمومی ها وظیفه دارند که در خدمت سیاست های نظام باشند، افزود: همچنان که مقام معظم رهبری فرمودند باید همه تلاش کنیم که امید را در جامعه ایجاد کنیم و همچنان که همگان شاهد هستند با وجود اینکه چند ماهی بیشتر از فعالیت این دولت نمی گذرد، اما امیدی که به جامعه منتقل شده اثرات مهمی بر اقتصاد داشته است.

 

 گردهمایی مدیران روابط عمومی ادارات کل دامپزشکی سراسر کشور طی روزهای 30 و 31 اردیبهشت در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برگزار می شود.

 

منبع: ایسنا

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد