درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 21:03   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10850صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 30 اردیبهشت 1393 - 04:48
نبود رویکرد علمی در روابط عمومی ها
سیاست دولت این است که برنامه اطلاع رسانی، تبلیغاتی و ارتباطی دولت را همه بخشهای اجرایی بصورت منسجم با هم به پیش ببرند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-مشاور رئیس جمهور در همایش روابط عمومی های مجموعه وزارت اقتصاد اظهار داشت: حوزه های روابط عمومی ها باید به سمت علمی شدن در جهت کارآمدی بیشتر حرکت کنند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ، محمدرضا صادق با بیان این مطلب اظهار داشت: روابط عمومی ها می توانند مسائل و مشکلات پیش روی خود را حل نمایند.


وی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در شورای اطلاع رسانی دولت تأکید کرد: سیاست دولت این است که برنامه اطلاع رسانی، تبلیغاتی و ارتباطی دولت را همه بخشهای اجرایی بصورت منسجم با هم به پیش ببرند.


صادق افزود: سیاست های ارتباطی و تبلیغاتی دولت باید از اجزاء ایده بگیرد و به حوزه مرکزی و بخش های عالی تصمیم گیری منتقل شود تا به مرحله تصمیم و سیاستگذاری برسد و مجدداً به مجموعه اجزاء دولت جهت اجرا برگردد.


وی تصریح کرد: در غیراینصورت ما در این بخش هم افزایی نخواهیم داشت.
مشاور رئیس جمهور با بیان اهمیت برگزاری این نشست ها تأکید کرد: انسجام و هماهنگی بحث ارتباطی جزو سیاستهای دولت می باشد.
وی از رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت اقتصاد خواست تجربیات این مرکز در ایجاد هماهنگی بین مجموعه روابط عمومی های وزارت امور اقتصادی و دارایی را در اختیار سایر مجموعه روابط عمومی های بخش دولتی قرار دهد.


صادق در ادامه سخنان خود با بیان تاریخچه ای از روابط عمومی در ایران در دوره های مختلف گفت: همزمان با برقراری نظام مشروطه در کشور و تحولات اواخر دوره قاجاریه حوزه فعالیت روابط عمومی ها شکل گرفت که البته جنبه تشریفاتی آن پررنگ تر بود.
وی افزود: در دوره قبل از انقلاب تا ابتدای پیروزی انقلاب فعالیت روابط عمومی ها بیشتر جنبه تبلیغاتی داشت تا یک ارتباط دو سویه.
مشاور رئیس جمهور بابیان تحولات صورت گرفته در روابط عمومی ها پس از پیروزی انقلاب در دو دوره دفاع مقدس و پس از آن در دوره سازندگی تأکید کرد: پس از جنگ عصر جدیدی در روابط عمومی ها ایجاد شد که شامل فراخوان جبهه ها، بسیج نیروها، تدارکات جبهه ها و پشتیبانی بود.


وی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: وزارت اقتصاد یکی از اصلی ترین بخشها در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی خواهد بود که چگونگی تحقق و فعالیت بخشیدن به آن بر عهده این وزارتخانه می باشد.
وی در پاسخ به سئوالی ادامه داد: تلاشهایی در مجموعه دولت صورت گرفته تا روابط عمومی ها به عنوان سخنگویان رسمی دستگاه ها معرفی شوند.

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد