درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 00:54   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10730صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 28 اردیبهشت 1393 - 07:09
متأسفانه روابط عمومی‌های ادارات کهگیلویه شناختی از خبرگزاری‌های رسمی و سایت‌های محلی ندارند
مدیران روابط عمومی‌های نهادها و ادارات شهرستان در نشستی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی گرد هم آمده و به بیان دغدغه‌ها و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  در ابتدای این نشست که فرماندار کهگیلویه و اصحاب رسانه حضور داشتند، روح‌الله کشاورز مسئول روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه هدف از برگزاری این جلسه را آشنایی با مدیران روابط عمومی و نیز ایجاد زمینه تعامل روابط عمومی ادارات با اصحاب رسانه عنوان کرد.

 

مسئول روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه با اشاره به عدم شناخت مدیران و روابط عمومی‌های شهرستان از خبرگزاری‌های رسمی اظهار داشت: متأسفانه روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای کهگیلویه اصحاب رسانه را در شبکه استانی سیما محدود کرده و شناختی از خبرگزاری‌های رسمی و سایت‌های محلی ندارند.

 

کشاورز با بیان اینکه اخبار و رویدادهای شهرستان به صورت مرتب و به روز در خبرگزاری‌های رسمی منتشر می‌شود، افزود: روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان در ارتباط و تعامل با خبرنگاران ضعیف هستند.

 

وی تعداد ادارات و نهادهای مستقر در کهگیلویه را 57 مورد برشمرد و با بیان اینکه از این تعداد تنها 25 اداره گزارش عملکرد به فرمانداری ارائه می‌دهند، تصریح کرد: ارائه گزارش عملکرد ادارات از ملاک‌های انتخاب مدیر برتر روابط عمومی است.

 

کشاورز ناهماهنگی مدیران روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان را متذکر شد و افزود: ناهماهنگی مدیران روابط عمومی با فرمانداری در اجرای برنامه‌ها باعث همزمانی و اختلال در برنامه‌های اجرایی شده است.

 

در مباحث مطرح شده از سوی مدیران روابط عمومی ادارات حاضر در جلسه نبود جایگاه و ساختار سازمانی روابط عمومی در دستگاه‌های اداری مهمترین مشکل روابط عمومی‌های شهرستان عنوان شد.

 

طالب رادی مسئول روابط عمومی دامپزشکی کهگیلویه لازمه بالفعل شدن پتانسیل مدیران روابط عمومی را ایجاد انگیزه در آنها خواند و با بیان اینکه جایگاه روابط عمومی در سطح استان رعایت نمی‌شود، تصریح کرد: از سطوح بالاتر کوچکترین مکاتبه‌ای با روابط عمومی اداره شهرستان نمی‌شود.

 

این مسئول تصریح کرد: در گفتمان جایگاه وسیعی برای روابط عمومی تعریف می‌کنند، اما در عمل از ادارات کل با سازمان کوچکترین مکاتبه‌ای صورت نمی‌گیرد.

 

رادی در اختیار نداشتن امکانات و ابزار لازم را از دیگر مشکلات حوزه کاری خود عنوان و تصریح کرد: ادارات کل گزارش عملکرد از ادارات شهرستانی می‌خواهند، اما در همایش‌ استانی روابط عمومی‌ها از مدیران روابط عمومی شهرستان‌ها دعوت نمی‌شود.

 

هم‌چنین قدرت‌الله عادلپور همکاری با اصحاب رسانه در شهرستان را خوب عنوان و خاطرنشان کرد: به خاطر انعکاس خوب اخبار و رویدادهای مجموعه آموزش و پرورش شهرستان و اطلاع‌رسانی، روابط عمومی این اداره موفق به کسب مقام برتر در سطح ادارات آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد شناخته شد.

 

علی اکبر آذرکمان همکاری با اصحاب رسانه را در مهم بودن خبر دانست و گفت: کارهایی که وظیفه ذاتی هر مجموعه است و ارزش خبری ندارد نیازی به انعکاس در رسانه نیست.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد دهدشت کنکاش درباره نقاط ضعف و قوت مجموعه و ارائه راه حل به مدیریت را وظیفه روابط عمومی خواند و افزود: دیدگاه مدیران نسبت به مدیر روابط عمومی در شهرستان ما نسبت به سایر شهرستان‌های کشور متفاوت است.

 

آذرکمان با بیان اینکه مدیران دستگاه‌هایی کهگیلویه دیدگاه سنتی نسبت به روابط عمومی دارند، نقش مدیر روابط عمومی را مشاور ارشد سازمان و نه نصب کننده بنر و پلاکارد تسلیت و تبریک عنوان کرد.

 

این مسئول نقد منطبق بر واقعیت را رسالت خبرنگار خواند و افزود: بزرگ کردن مشکلات جزئی دانشگاه آزاد و انتشار در سایت‌های محلی نقد منطبق بر واقعیت نیست، بلکه به معنای تخریب است.

 

هم چنین سبزعلی جعفری مدیر روابط عمومی آبفای شهری کهگیلویه تصریح کرد: بدون اظهارنظر روابط عمومی اداره کل اجازه انعکاس و اطلاع‌رسانی اخبار حوزه کاری را نداریم.

جعفری با بیان اینکه مدیران روابط عمومی‌ ادارات و نهادها دو تا سه سمت را تقبل کرده و مشغول به کار هستند، وضعیت کنونی مدیران روابط عمومی به لحاظ مشخص نبودن جایگاه و نبود امکانات به عشایر نشینی تشبیه و تصریح کرد: روابط عمومی ادارات از امکانات کامپیوتر، خط تلفن، جایگاه مشخص محروم هستند.

 

عدم استقلال نسبی به عنوان یک حوزه مدیریت و نداشتن امکانات و ابزارهای لازم،عدم استفاده از تکنولوژی جدید و اینترنت جهت اطلاع رسانی و ارائه اخبار مربوط به ادارات،بی توجهی به تخصص در روابط عمومی و گماشتن افرادی با مسئولیت و مشغول در سمت دیگر به عنوان مدیر روابط عمومی از عمده‌ترین مشکلات مدیران روابط عمومی ادارات و نهادهای کهگیلویه بود که در این نشست مطرح شد.

 

منبع: فارس

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد