درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 01:06   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10708صفحه نخست » خبر یکشنبه، 27 اردیبهشت 1393 - 16:03
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت: روابط عمومی و وظایف آنها دچار یک سوءتفاهم بزرگ در دستگاه های اجرایی و رسانه ها شده اند
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت به معضلات و مشکلات روابط عمومی های کشور اشاره کرد و گفت: هنوز روابط عمومی های به جایگاه واقعی خود نرسیده اند تا اینکه آنها را به جایگاه اصلی برگردانیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دبیر شورای اطلاع رسانی دولت به معضلات و مشکلات روابط عمومی های کشور اشاره کرد و گفت: هنوز روابط عمومی های به جایگاه واقعی خود نرسیده اند تا اینکه آنها را به جایگاه اصلی برگردانیم.

 

به گزارش خبرنگار حوزه رسانه، «علیرضا معزی» عصر شنبه در آیین نکوداشت روز روابط عمومی و اطلاع رسانی با تبریک این روز به پیشکسوتان و فعالان حوزه ارتباطات در کشور گفت: امروز ما با دو معضل بزرگ مواجه ایم؛در حقیقت روابط عمومی و وظایف آنها دچار یک سوءتفاهم بزرگ در دستگاه های اجرایی و رسانه ها شده اند.

وی گفـت: باید تلاش کنیم با رفتار خودمان این معضلات و سوءتفاهماتی که بین دستگاه های اجرایی و رسانه ها به وجود آمده است با ارائه راهکارهای مناسب و برداشتن چالش های پیش رو همه را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اشکالات و آسیب های روابط عمومی ها،یکی از این موارد را فقدان یک نگاه علمی به روابط عمومی ها عنوان کرد و گفت: حتی با توجه به تحولات فناورانه که بسیاری از مفاهیم ارتباطات را تغییر داده هنوز ما دچار روزمرگی و سیاست زدگی در روابط عمومی در برخی از دستگاه های اجرایی هستیم.

به گفته وی آنچه امروز مدیران دستگاه ها را دچار چالش جدی می کند این است که آنها بیشتر کارها را از روابط عمومی ها درخواست می کنند حال اینکه می توان در زمینه های مختلف از متخصصین دیگر نیز در حوزه های دیگر نیز استفاده کرد.

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت اظهارتاسف کرد که امروز روابط عمومی ها در خبر خلاصه می شوند و منظور از خبر نیز تبلیغات است که امروز لفظ محترمانه ای به عنوان اطلاع رسانی به آن داده اند.

«معزی» در ادامه باتاکید بر لزوم تشکیل دبیرخانه دائمی شورای اطلاع رسانی و روابط عمومی با حضور کارشناسان، صاحبنظران خبر از اساتید و پیشکسوتان حوزه روابط عمومی از آنها دعوت کرد نظرات و پیشنهادهای خود را ارائه کنند تا بتوان امسال جشنواره روابط عمومی ها را برگزار کرد.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد