درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 08:06   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه
  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی
  حمله و دفاع ظالمانه
  جادوی روابط‌عمومی
  روانشناسی رنگ‌ها و کاربرد آن در روابط‌عمومی
  بازی‌هایی برای ارتقای سطح سواد رسانه‌ای جوانان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10630صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 26 اردیبهشت 1393 - 08:07
استاندار یزد به مناسبت روز روابط عمومی
به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) روابط عمومی استانداری یزد، ” سید محمد میرمحمدی” در این پیام، مسئولیت اجتماعی، صیانت از حقوق مردم و تکریم و جلب مشارکت همه سلایق در پیشبرد امور را از وظایف مهم روابط عمومی ها دانست.
  

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) روابط عمومی استانداری یزد، ” سید محمد میرمحمدی” در این پیام، مسئولیت اجتماعی، صیانت از حقوق مردم و تکریم و جلب مشارکت همه سلایق در پیشبرد امور را از وظایف مهم روابط عمومی ها دانست.


متن این پیام به شرح ذیل است:
” نقش مهم ارتباطات و روابط عمومی در پیشبرد اهداف توسعه ای، انتقال اطلاعات و اخبار و مبادله ایده ها و نظرات صاحب نظران برای تحقق رفاه اقتصادی و آرامش اجتماعی بر هیچ کس پوشیده نیست و روز به روز بر اهمیت آن افزوده می شود. نقش پررنگ متخصصان و دست اندرکاران این بخش در تحقق اهداف مزبور بیش از پیش ملموس گردیده و در اجرای سیاست های کلان نظام و دولت تدبیر و امید، برخورداری از ابزارهای ارتباطی روزآمد همراه با نیروی انسانی خبره، متعهد و توانمند، از اولویت های مهم به شمار می آید. ایجاد زیرساخت های فناوری اطلاعات و گسترش ارتباطات و پردازش مطالب به تناسب گویش ها، فرهنگ ها و آداب و سنن جوامع ملی و محلی از الزامات اساسی روز و توسعه دانش محور می باشد. مسئولیت اجتماعی، صیانت از حقوق مردم و تکریم و جلب مشارکت همه سلایق در پیشبرد امور، از وظایف مهم روابط عمومی هاست که با بیان متین، شفاف و رسا و در مواردی نقادانه برای هم افزایی و تعامل سازنده با مسئولین و دست اندرکاران بخشهای دولتی، خصوصی و تعاونی ارائه می شود. در این میان آنچه حائز اهمیت است توجه شایسته به افکار عمومی و تدبیر امور در چارچوب منافع ملی است، که روابط عمومی ها به عنوان پل امین ارتباطی میان دولت و مردم، قادرند این نقش را به خوبی ایفا نمایند و با توجه به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به ایجاد نشاط اجتماعی، امیدافزایی و گسترش فضای شاد و انرژی بخش در میان اقشار مختلف مردم، بستر لازم فراهم و فضای خلاق و پویا را فراهم نمایند و موارد اختلافی را کم رنگ و اتحاد و انسجام اجتماعی را تقویت نمایند.


همچنین انتظار می رود با توجه به چشم انداز سند توسعه روابط عمومی ها، در سایه قابلیت ها و ظرفیت های بالای مادی و معنوی استان و نیز تاکید بر جدی گرفتن ارزش ها و ماموریت های راهبردی روابط عمومی در بخش های دولتی و خصوصی، شاهد رشد و تعالی استان در تمام زمینه ها باشیم.


فرصت را مغتنم شمرده و هفته ارتباطات و روابط عمومی را به همه ی تلاشگران این عرصه بالنده، تبریک عرض نموده و مراتب سپاسگزاری خود را از اقدامات همه مدیران و کارشناسان خدوم روابط عمومی در استان اعلام می دارم و امیدوارم در سالجاری همه دست اندرکاران روابط عمومی ها با عزم ملی و مدیریت جهادی و همکاری نهاد ها و دستگاه های ذیربط در ایفای رسالت خطیر امانت داری در اطلاع رسانی موفق و موید باشند.
سید محمد میر محمدی
استاندار یزد
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راز رهبری مؤثر: الهام بخشیدن، توانمندسازی و ایجاد ارزش


  مرگ آهسته خلاقیت در عکاسی مدرن


  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جادوی روابط‌عمومی


  روانشناسی رنگ‌ها و کاربرد آن در روابط‌عمومی


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  بازی‌هایی برای ارتقای سطح سواد رسانه‌ای جوانان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد