درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 18:07   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10626صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 26 اردیبهشت 1393 - 08:01
یازدهمین همایش سراسری مدیران روابط عمومی های رسانه ملی
به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به نقل از روابط عمومی رسانه ملی در یازدهمین نشست مدیران روابط عمومی های شبکه های رادیویی و تلویزیونی و مراکز صدا و سیما در استان ها، شرکت کنندگان ضمن تبادل نظر درباره امور محوله به این واحد های ارتباطی ، با جدید رویکردهای شبکه ای و رسانه ای و جایگاه باشگاه مخاطبان رسانه ملی آشنا می شوند .
  

به گزارش شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) به نقل از روابط عمومی رسانه ملی در یازدهمین نشست مدیران روابط عمومی های شبکه های رادیویی و تلویزیونی و مراکز صدا و سیما در استان ها، شرکت کنندگان ضمن تبادل نظر درباره امور محوله به این واحد های ارتباطی ، با جدید رویکردهای شبکه ای و رسانه ای و جایگاه باشگاه مخاطبان رسانه ملی آشنا می شوند .


در مراسم افتتاح این همایش پیام رئیس رسانه ملی برای حاضران قرائت شد. مهندس ضرغامی در این پیان ضمن قدردانی از تلاش های واحدهای مختلف رابط عمومی های رسانه ملی آورده است " امروز که رسانه های معاند برای دور کردن مردم از ارزشهای دینی و ملی و کم اهمیت جلوه دادن دستاوردهای ملی و انقلابی تلاش می کنند ، یکی از وظایف اصلی سازمان صدا و سیما تقویت باورهای معنوی ، انسجام ملی و یک پارچگی مردم و مسئولان است که در این راه روابط عمومی های این سازمان نقش بی بدیل و حساسی دارند ."

در نشست آغازین این همایش همچنین مدیرکل مرکز صدا و سیما در گیلان به تشریح وظایف و نقش روابط عمومی ها در ایجاد ارتباط بهتر سازمان صدا و سیما با مردم و نهادها و سازمان های دیگر پرداخت . محسن نصرپور روابط عمومی های تحلیلگر را نهادهایی پیشرو و تاثیر گذار دانست و افزود با توجه به سختی هایی که در کار در صدا و سیما وجود دارد ، روابط عمومی های این سازمان ، برجسته ترین نمونه های روابط عمومی های تحلیلگرد به شمار می روند .

وی همچنین از سید تقی سهرابی مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی به خاطر برپایی این همایش قدردانی کرد .

یازدهمین نشست سراسری روابط عمومی های شبکه های رادیویی و تلویزیونی و مراکز استان های صداو سیما که از روز چهارشنبه در سالن شهید آوینی مجتمع فرهنگی تفریحی زیبا کنار رشت آغاز شده به مدت سه روز ادامه خواهد داشت .
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد