درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 16 تیر 1399 - 07:24   

با افزایش دامنه بایکوت آگهی‌ها، مدیر فیسبوک اعلام کرد که با آگهی‌دهندگان ناراضی دیدار می‌کند

  با افزایش دامنه بایکوت آگهی‌ها، مدیر فیسبوک اعلام کرد که با آگهی‌دهندگان ناراضی دیدار می‌کند


ادامه ادامه مطلب یک

توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند

  توئیتر امکان ویرایش توئیت را ارائه می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس

  افتتاح اولین نمایشگاه مدیریت بحران با حضور مدیرعامل شرکت مس


ادامه ادامه مطلب سه

ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست

  ثروتمندترین فرد جهان باز رکورد شکست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی مجتمع مس سونگون کسب کرد: رتبه برتر کشوری در چهارمین رخداد بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی و روابط ‏عمومی برتر استانی در جشنواره امتنان
  مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه موفق به کسب لوح مسئولیت اجتماعی شد
  تقویم روز ارتباطات/ فیلم مستند «فارنهایت - ناین ایلون» سینما و ژورنالیسم را به صورت رسانه واحد درآورد
  تقویم روز ارتباطات/ اختراع بی سیم (رادیو)
  با افزایش دامنه بایکوت آگهی‌ها، مدیر فیسبوک اعلام کرد که با آگهی‌دهندگان ناراضی دیدار می‌کند
  چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا برگزار شد
  طرح تسهیلاتی"تأمین" در بانک رفاه کلید خورد
  در چهارمین رخداد جشنواره ملی روابط عمومی: روابط عمومی بانک توسعه تعاون در حوزه مسئولیت اجتماعی تقدیر شد
  در چهارمین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش‌ های روابط‌عمومی/ جایزه مسئولیت اجتماعی به بیمه کوثر اهدا شد
  در چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالشهای روابط عمومی/ جایزه مسئولیت های اجتماعی به ذوب آهن اصفهان تعلق گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10615صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 25 اردیبهشت 1393 - 13:36
شهردار زاهدان: مدیران باید روابط عمومی‌ها را باور کنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شهردار زاهدان با بیان اینکه نگاه مدیران به روابط عمومی‌ها باید‌ خاص باشد‌‌، گفت: مردم ما مردمی تیزبین و فهیم هستند لذا اطلاع‌رسانی‌ها باید صادقانه و شفاف باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شهردار زاهدان با بیان اینکه نگاه مدیران به روابط عمومی‌ها باید‌ خاص باشد‌‌، گفت: مردم ما مردمی تیزبین و فهیم هستند لذا اطلاع‌رسانی‌ها باید صادقانه و شفاف باشد.

به گزارش شارا به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری زاهدان، ‌سید‌مسلم سیدالحسینی ضمن گرامی داشت روز 27 ادیبهشت ماه که به نام روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده ‌برخی از خصایص و ویژگی‌های این عنصر تاثیرگذار در دستگاه‌های مختلف را تشریح کرد و گفت‌: با توجه به اینکه روابط عمومی‌ها در خط مقدم ارتباط با مردم قرار دارند لذا نقش آفت‌زدایی و شفاف‌سازی آنها در مسیر کاستن نارضایتی‌ها و تغییر نوع نگرش مردم به سازمان‌ها و دستگاه‌ها بسیار حساس و کلیدی است.

شهردار زاهدان افزود‌: روابط عمومی‌ها به عنوان سخنگوی دوطرفه بین مردم و مسئولان برای ایجاد ارتباط دو‌سویه نقش مهمی را ایفا می‌کنند و در این راستا عامل مشورتی بزرگی برای مدیران محسوب می‌شوند بنابراین هرچه تعامل مدیران با آنها بیشتر باشد قطعاً در مسیر ایجاد رضایتمندی شهروندان موفق‌تر عمل خواهند کرد‌.

وی گفت‌: امروزه روابط عمومی‌ها باید به دو مقوله ‌اطلاعات و ارتباطات به عنوان دو عنصر اصلی توجه ویژه‌ای داشته باشند چراکه تولید اطلاعات‌، توزیع و استفاده از آنها و تسلط بر ارتباطات و استفاده‌ مناسب و به موقع از رسانه‌ها در مسیر شکل‌دهی به افکار عمومی بسیار حائز اهمیت است‌.

شهردار زاهدان ‌اضافه کرد‌: روابط عمومی‌ها مهم‌ترین و با ارزش‌ترین عامل در برقراری ارتباط مفید و موثر با شهروندان و کارکنان هستند لذا باید با نگاهی خاص به این عامل بنگریم و در واقع هرچه مدیران به این مقوله بیشتر توجه کنند به همان اندازه به اهداف دستگاه متبوع خود نزدیک‌تر خواهند شد‌.

‌سیدالحسینی تصریح کرد‌: مدیران باید روابط عمومی‌ها را باور کنند و در کنار آنها باشند و در واقع اگر بخواهند در جهت برطرف کردن نگاه‌های اعتراض‌آمیز مردم و زدودن نارضایتی‌ها پیش بروند بایستی به نقش تصفیه‌ای این عامل مهم در درون سازمان بیشتر توجه کنند‌.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ فیلم مستند «فارنهایت - ناین ایلون» سینما و ژورنالیسم را به صورت رسانه واحد درآورد


  تقویم روز ارتباطات/ اختراع بی سیم (رادیو)


  حضور مدیران روابط‌عمومی حرم کریمه اهل بیت(س) در دفتر تسنیم قم از قاب دوربین


  روابط‌عمومی، پلی برای توسعه اقتصادی در حوزه گردشگری


  سامانه‌های «دنیای دیجیتالی» جایگزین شرکت‌های سنتی می‌شوند


  مدیرعامل آبفای گیلان: اقدامات روابط عمومی آبفا در افزایش فرهنگ مدیریت مصرف مطلوب بوده است


  54 امین شماره فصلنامه کارگزار روابط عمومی ویژه "کرونا" منتشر شد


  فعالیت خوب رسانه‌ها سبب پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح استان البرز می‌شود


  برگزیدگان چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی معرفی شدند


  چهارمین رخداد و جشنواره ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا آغاز به کار کرد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا