درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 01:16   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10600صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 24 اردیبهشت 1393 - 14:28
معاون استاندار قزوین: مدیر باید به مشکلات روابط عمومی توجه خاصی داشته باشد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: روابط عمومی‌ها با جامعه ارتباط شفاف داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: روابط عمومی‌ها با جامعه ارتباط شفاف داشته باشند.

به گزارش شارا، ایوب رحیمی‌منفرد ظهر امروز در نخستین سمینار تخصصی ارتباطات و روابط عمومی نوین با رویکرد اطلاع‌رسانی در فضای مجازی که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: روابط عمومی باید در اختیار مدیر باشد و در عین حال مدیر نیز باید به مشکلات روابط عمومی توجه خاصی داشته باشد.


وی افزود: گزارش‌های روابط عمومی‌ها باید با صداقت، به موقع، دقیق و شفاف باشد زیرا اگر برنامه‌ریزی خوب یا اخبار درست نداشته باشیم در آینده دچار مشکلاتی می‌شویم.


معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین بیان کرد: ارائه گزارش نادرست به افکار عمومی به طور قطع ضربات بسیار مهلکی را به سازمان می‌زند.


رحیمی‌منفرد اضافه کرد: در همه کارها درست‌کاری و صداقت شرط اساسی است ولی در روابط عمومی که اعتماد افکار عمومی را می‌خواهد به خود جلب کند ضرورت بیشتری دارد زیرا غیر از این نیز از روابط عمومی انتظار نمی‌رود.


وی ادامه داد: مهم‌ترین سرمایه‌ای که سازمان‌ها و دولت‌ها برای خود می‌توانند داشته باشند اعتماد مردم به خودشان است که در غیر آن، سقوط آنها حتمی است.


رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین تصریح کرد: روابط عمومی‌ها می‌توانند با اطلاع‌رسانی درست به مردم اعتماد عمومی را جلب کنند و در عین حال نیز یک پشتیبان خوبی را برای سازمان خود داشته باشند.


رحیمی‌منفرد متذکر شد: روابط عمومی‌ها باید سعی کنند با رسانه‌ها ارتباط خوبی داشته باشند و در مقابل با یکدیگر قرار نگیرند و در تقابل با هم عمل نکنند زیرا هر دو مدافع حقوق مردم هستند اگر صداقت و امانت داشته باشند و متقابلاً ارتباط خوبی با یکدیگر داشته باشند قادر هستند با صداقت رسالت خود را در جامعه انجام دهند.


وی ابراز کرد: روابط عمومی‌ها باید شفاف و روشن با جامعه ارتباط برقرار کنند، اگر اینگونه عمل کردند اعتماد عمومی مردم را قطعا جلب می‌کنند.


معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: دستگاه‌ها و مدیران باید با روابط عمومی‌ها ارتباط خوبی داشته باشند خواهان این امر باشند که از سوی روابط عمومی‌ها اخبار درست و صحیحی به مردم انعکاس یابد.


گفتنی است؛ نخستین سمینار تخصصی ارتباطات و روابط عمومی نوین با رویکرد اطلاع‌رسانی در فضای مجازی به مناسبت بزرگداشت 27 اردیبهشت روز ملی روابط عمومی و ارتباطات از ظهر امروز آغاز شد و تا عصر ادامه دارد.


سرفصل‌هایی از جمله روابط عمومی دانش بنیان حرفه‌ای محور، عناصر خبرنویسی مدرن، مدیریت تصویرسازی با تأکید بر ذینفعان کلیدی، معجزه نورولوژی و تأثیر آن در ارتباطات و ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی برای فعالیت رسانه‌ای در سازمان‌ها از سوی اساتید مجرب حوزه ارتباطات برای حاضران بیان شد.
 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد