درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 3 اسفند 1398 - 19:35   

تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت

  تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت


ادامه ادامه مطلب یک

استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست

  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست


ادامه ادامه مطلب دو

هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا

  هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا


ادامه ادامه مطلب سه

نقش جامعه ارتباطی، روابط عمومی و رسانه ها در کاهش تنش کرونا

  نقش جامعه ارتباطی، روابط عمومی و رسانه ها در کاهش تنش کرونا


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  توصیه های امنیتی را جدی بگیرید، خطر در کمین است
  عضو هیات مدیره بانک/ لازمه خدمت مناسب، داشتن نیروهای متعهد و متخصص است
  کنفرانس قطر؛‌ بررسی چالش‌های رسانه‌های اجتماعی برای آزادی بیان و روزنامه‌نگاران
  مدیریت رسانه در روابط عمومی؛ تلفیق تکنیک و تاکتیک
  نقش جامعه ارتباطی، روابط عمومی و رسانه ها در کاهش تنش کرونا
  هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا
  3 روش تجزیه و تحلیل داده ها می تواند کمپین های روابط عمومی شما را هدایت کند
  4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت های بازاریابی تأثیرگذار
  انتشار خبرهای نادرست در مورد مقابله با ویروس کرونا؛ سازمان بهداشت جهانی به شایعات پاسخ می‌دهد
  تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10592صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 24 اردیبهشت 1393 - 08:32
نظر معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در مورد بیمه خبرنگاران
معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: صاحبان رسانه‌ها نسبت به بیمه خبرنگاران اقدام کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، انتظامی صبح امروز چهارشنبه در اختتامیه جشنواره هلال و رسانه با اشاره به حادثه خیزی کشور ما گفت: هر چقدر که بتوانیم در زمینه خود امدادی و توسعه این فرهنگ تلاش کنیم، از بروز هزینه‌های بعدی جلوگیری کرده‌ایم و بر همین اساس فعالیت توأمان رسانه و هلال بسیار جدی باید در دستور کار قرار گیرد.

 

وی با اشاره به نظریه اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی مدیریت هزینه‌ها و فرصت سازی و مقاوم سازی پیکره اقتصاد و اجتماع است که می‌توان از ظرفیت رسانه‌ها در راستای تحقق این مهم استفاده کرد.

 

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سطح بالای جشنواره هلال و رسانه گفت:

مناسب بود که برای پیگیری این جشنواره با این سطح بالا، اطلاع رسانی دقیقی صورت می‌گرفت و شرکت کنندگان از قبل با هیئت داوران و نحوه داوری آشنا می‌شدند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دولت نباید وارد بخش خصوصی شود، گفت: دولت باید با تنظیم قواعد و مقررات وظایف حاکمیتی خود را انجام دهد.

 

انتظامی با اشاره به بیمه خبرنگاران گفت: در شکل غیراصولی دولت خیرخواهانه اقدام به بیمه کردن خبرنگاران می‌کرد که این حرکت عملا استقلال خبرنگاران را زیر سوال می‌برد، چرا که خبرنگاران وابسته به بنگاه رسانه‌ای خود هستند.

 

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ماده 46 قانون مطبوعات گفت: صاحبان رسانه بایستی نسبت به بیمه کردن خبرنگاران اقدام کنند و این حرکت علاوه بر استقلال خبرنگار، هویت او را شکل می‌دهد.

 

وی با بیان اینکه در کشور ما بنا به دلایل بسیار مشخص شده است که خبرنگاران ثبات کاری ندارند، گفت: اگر رسانه‌ای همکاران خود را بیمه کند و حتی از سمت وزارت ارشاد هم نسبت به انجام این اقدام تشویق شده و بسته‌های حمایتی برای آنها در نظر بگیرد علاوه بر توجه به جنبه‌های اخلاقی این عمل، به کارآفرینی نیز توجه شده است.

 

به گفته معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت به دنبال خصوصی سازی رسانه‌های وابسته به دولت با حفظ تفاخر آنها است.

 

منبع: ایسنا

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ساخت دوربین عکس فوری (پولاروید)


  بیماری کرونا در ۸۰ درصد موارد خفیف است


  چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟


  تشکیل اتاق «اطلاع رسانی کرونا» در وزارتخانه وزارت بهداشت


  3 مورد ضروری برای محافظت و تقویت شهرت شرکت


  برای حضور در مصاحبه شغلی چگونه لباس بپوشیم؟


  هشدار خبرنگاران آلمانی در مورد استرداد آسانژ به آمریکا


  استارباکس 2000 مغازه در چین را به علت شیوع ویروس کرونا بست


  از ROI و NPV برای اولویت بندی پروژه ها استفاده کنید


  4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت های بازاریابی تأثیرگذار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"