درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 29 شهریور 1398 - 04:18   

انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان

  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی
  خبرنگار زن افغان برنده جایزه "پر آنگر" شد
  مدیر روابط عمومی هیئت والیبال شهرستان ورامین منصوب شد
  ضرورت بهبود وضعیت اطلاع رسانی در لرستان
  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد
  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10592صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 24 اردیبهشت 1393 - 08:32
نظر معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در مورد بیمه خبرنگاران
معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: صاحبان رسانه‌ها نسبت به بیمه خبرنگاران اقدام کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، انتظامی صبح امروز چهارشنبه در اختتامیه جشنواره هلال و رسانه با اشاره به حادثه خیزی کشور ما گفت: هر چقدر که بتوانیم در زمینه خود امدادی و توسعه این فرهنگ تلاش کنیم، از بروز هزینه‌های بعدی جلوگیری کرده‌ایم و بر همین اساس فعالیت توأمان رسانه و هلال بسیار جدی باید در دستور کار قرار گیرد.

 

وی با اشاره به نظریه اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی مدیریت هزینه‌ها و فرصت سازی و مقاوم سازی پیکره اقتصاد و اجتماع است که می‌توان از ظرفیت رسانه‌ها در راستای تحقق این مهم استفاده کرد.

 

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سطح بالای جشنواره هلال و رسانه گفت:

مناسب بود که برای پیگیری این جشنواره با این سطح بالا، اطلاع رسانی دقیقی صورت می‌گرفت و شرکت کنندگان از قبل با هیئت داوران و نحوه داوری آشنا می‌شدند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دولت نباید وارد بخش خصوصی شود، گفت: دولت باید با تنظیم قواعد و مقررات وظایف حاکمیتی خود را انجام دهد.

 

انتظامی با اشاره به بیمه خبرنگاران گفت: در شکل غیراصولی دولت خیرخواهانه اقدام به بیمه کردن خبرنگاران می‌کرد که این حرکت عملا استقلال خبرنگاران را زیر سوال می‌برد، چرا که خبرنگاران وابسته به بنگاه رسانه‌ای خود هستند.

 

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ماده 46 قانون مطبوعات گفت: صاحبان رسانه بایستی نسبت به بیمه کردن خبرنگاران اقدام کنند و این حرکت علاوه بر استقلال خبرنگار، هویت او را شکل می‌دهد.

 

وی با بیان اینکه در کشور ما بنا به دلایل بسیار مشخص شده است که خبرنگاران ثبات کاری ندارند، گفت: اگر رسانه‌ای همکاران خود را بیمه کند و حتی از سمت وزارت ارشاد هم نسبت به انجام این اقدام تشویق شده و بسته‌های حمایتی برای آنها در نظر بگیرد علاوه بر توجه به جنبه‌های اخلاقی این عمل، به کارآفرینی نیز توجه شده است.

 

به گفته معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت به دنبال خصوصی سازی رسانه‌های وابسته به دولت با حفظ تفاخر آنها است.

 

منبع: ایسنا

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?


  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند


  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


  کارگاه آموزشی روابط عمومی الکترونیک در رباط کریم برگزار شد


  عضو شورای اسلامی شهر فردیس: روابط عمومی شهرداری باید از انتشار سلیقه ای اخبار بپرهیزد


  دبیری شورای اطلاع رسانی استان کرمان از استانداری به ارشاد انتقال داده شد


  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا


  عملکرد روابط عمومی های استان با برگزاری جشنواره روابط عمومی ها سنجش می شود


  معاون فرماندار ملایر: خبرنویسی یکی از ابزارهای بسیار مهم برای اطلاع رسانی روابط عمومی ها محسوب می شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران