درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 15 آذر 1399 - 15:39   

پردانلودترین اپلیکیشن‌های آی‌فون در سال ۲۰۲۰ منتشر شد

  پردانلودترین اپلیکیشن‌های آی‌فون در سال ۲۰۲۰ منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

آیا دانشِ بسیار فهم می‌آورد؟

  آیا دانشِ بسیار فهم می‌آورد؟


ادامه ادامه مطلب دو

۵ توصیه برای حفاظت از حریم شخصی

  ۵ توصیه برای حفاظت از حریم شخصی


ادامه ادامه مطلب سه

هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چالش ‌شرکت‌ها در بازگشت وفاداری مشتری
  ۳ روش برتر موسسات برای تعامل با مشتریان
  مذاکرات آمریکا برای بازگشت مدیر هوآوی به چین
  پردانلودترین اپلیکیشن‌های آی‌فون در سال ۲۰۲۰ منتشر شد
  به مناسبت سالگرد درگذشت دکتر کاظم معتمدنژاد
  فیلیپین پایتخت شبکه‌های اجتماعی جهان
  پیام وزیر اقتصاد به مناسبت روز ملی بیمه
  چرا افراد موفق دنیا دنبال محبوبیت و لایک بیشتر نیستند؟
  سواد سلامت و بیگانه‌هراسی
  چطور حسادت را مهار کنیم؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10558صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 22 اردیبهشت 1393 - 11:17
درآمد مشاوران املاک چقدر است؟
اگر جویای کارید و حین زیر و رو کردن آگهیهای روزنامه‌ها سر و کارتان به تماس گرفتن با برخی بنگاههای املاک افتاده، ببینید این جمله برایتان آشناست یا نه: دنبال کار می‌گردید؟ چرا مشاوره املاک را امتحان نمی‌کنید؟ می‌دانید این روز‌ها درآمدهای میلیونی برای مشاوران فعال در برخی از بنگاه‌های املاک، امری کاملا بدیهی است؟
  

درآمد مشاوران املاک چقدر است؟

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، شاید در وهله اول به نظر هر خواننده‌ای این میزان درآمد عادی باشد، اما نکته جالب این مساله مربوط به یک بنگاه املاک با ۲ یا در ‌‌نهایت ۳ مشاور نیست که به‌ دلیل تعداد اندک فعالان در چنین بنگاه‌هایی درآمد بیشتری از حجم فایل‌ها نصیب آن‌ها شود، بلکه این درآمدهای میلیونی به بنگاه‌هایی که اغلب آن‌ها اسم و رسم‌دار هستند و به‌ دلیل گسترش پهنای فعالیت خود مشاوران بیشتری را استخدام می‌کنند، تعلق دارد.


به همین خاطر این دسته از بنگاه‌های فایلیاب مسکن که قصد استخدام مشاور در زمینه‌های مشتری‌یابی دارند به متقاضیان کار، وعده درآمدهای چند میلیونی می‌دهند و از طریق تامین مالی نیروهای جدید را تشویق به استخدام می‌کنند.


این نوع تبلیغات بنگاه‌های املاک شاید واقعیت داشته باشد، اما از طرف دیگر بخشی از درآمدزایی به استعداد و زیرکی مشاور هم مربوط می‌شود.


دنیای اقتصاد، به جزئیات آگهی استخدام تعدادی از بنگاه‌های املاک در مناطق مختلف تهران پرداخته است و آینده‌نگری آن‌ها برای مشاورانی که موفق به استخدام در این دسته از بنگاه‌ها خواهند شد، به نظر جالب می‌رسد. البته گاهی مواقع آینده‌نگری یا وعده‌های این چنینی بیشتر حکم وسوسه کردن افراد جویای کار را در پی خواهد داشت.


یکی از بنگاه‌های املاک در خیابان پاسداران برای جذب مشاور این چنین آگهی استخدام داده است:
این بنگاه جهت تکمیل کادر اجاره و فروش، «جوانان تحصیلکرده و جویای کار با درآمد ۳ میلیونی را جذب می‌کند». حداقل دیپلم و حداکثر سن ۴۰ سال شرایط مشاوران عنوان شده است.


از سوی دیگر بنگاه املاکی که در مناطق مختلف تهران شعب دارد، به افراد جویای کار پیشنهاد کرده است:

«درآمد میلیونی چه طعمی دارد؟ با ما تجربه کنید». مشاور فعال و با انگیزه در محیطی آرام و حرفه‌ای.


«چنانچه به دنبال یک تحول اقتصادی اساسی با درآمد میلیونی بالا در یکی از قدیمی‌ترین آژانس‌های املاک هستید، این فرصت طلایی را از دست ندهید». این متن یک آگهی دعوت به‌کار در بنگاه املاکی در حوالی خیابان قلهک است.


علاوه براین بنگاه املاک دیگری در خیابان میرداماد به برخی متقاضیان کار یادآوری کرده است:


«شاید شما ندانید که تا چه حد استعداد این شغل (مشاور املاک) را دارید».


در ادامه به مزایای کار در این بنگاه این‌طور اشاره شده است: درآمد ماهانه ۵ میلیونی در بازار املاک، آمورش رایگان در کمتر از ۱۰ روز، استخدام مشاور با تحصیلات دیپلم به بالا.


همچنین در غرب تهران، بنگاهی به مشاورانی که خواهان فعالیت در بنگاه مذکور هستند، اعلام کرده است: «مشاوران مبتدی یا حرفه‌ای با درآمد ماهانه بیش از ۴ میلیون».

 

منبع: جام جم سرا

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آیا دانشِ بسیار فهم می‌آورد؟


  چگونه ویدیومارکتینگ در دنیای تجارت تاثیر می‌گذارد


  مدیر کل روابط‌عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران نسبت به نقد رسانه ها سختگیر نباشند


  اصلاح فرهنگ بیمه ای، وظیفه روابط عمومی ها


  ۵ توصیه برای حفاظت از حریم شخصی


  چین چگونه می‌تواند آینده‌ فناوری را شکل دهد؟


  عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع): لازمه تحلیل گفتمانی در جامعه، توسعه و تقویت سواد رسانه ای است


  فراخوان آثار نخستین جشنواره ملی روابط‌عمومی و کرونا


  سوم دسامبر، روز جهانی کم‌توانان


  رسانه های گیلان بالغ بر ۷ میلیارد ریال یارانه حمایتی دریافت کردند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: هفدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران برگزار می‌شود