درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 21:51   

قابلیت‌های جدید مرورگر فایرفاکس

  قابلیت‌های جدید مرورگر فایرفاکس


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام

  درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرکل مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی‌ رسانه‌ها منصوب شد
  10 استاد برتر دانشگاه جامع گیلان تجلیل شدند
  استاندار خراسان رضوی: رسانه‌ها باید در جهت امیدآفرینی واقعی در جامعه تلاش کنند
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی: روابط عمومی و رسانه دو رکن سرنوشت ساز اطلاع رسانی
  انتشار لوح فشرده سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی
  روابط عمومی، گوش های شنوا
  درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام
  قابلیت‌های جدید مرورگر فایرفاکس
  نماینده مردم اراک: برخی از کارخانجات و هیئات مدیره‌ها اثرگذاری و جایگاه روابط عمومی را نمی‌دانند
  پیشکسوتان روابط عمومی ورزش وجوانان اردبیل تجلیل شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10532صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 21 اردیبهشت 1393 - 12:48
کتاب "درآمدی بر شناخت روابط عمومی اسلامی" منتشر می شود
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "درآمدی بر شناخت روابط عمومی اسلامی" تالیف دکتر امید علی مسعودی و مریم باغانی بزودی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کتاب "درآمدی بر شناخت روابط عمومی اسلامی" تالیف دکتر امید علی مسعودی و مریم باغانی بزودی توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر می شود

به گزارش شارا، در بخشی از مقدمه این کتاب آمده است: پژوهش حاضر تلاشی است برای شناخت روابط عمومی اسلامی و محقق کردن آموزه های اسلامی در روابط عمومی سازمان ها، می توان گفت داشتن شناخت دقیق از ویژگی های روابط عمومی اسلامی از سوی مدیران و کارشناسان و همچنین مدیران ارشد سازمان، نخستین گام در راه شناخت آموزه های اسلامی مؤثر در ارتقای روابط عمومی سازمان ها، نهاد و شرکت ها می باشد. مهمترین مسائلی که اهمیت و نقش روابط عمومی اسلامی را در سازمان ها مطرح کرده، شکل دادن و حفظ شهرت سازمان با توجه به اخلاق و قانون مداری، احساس تعهد، صحت و صداقت، درستی و راستی در برابر انعکاس و انتقال یافته ها و دستاوردها به عموم مردم و برقراری پل ارتباطی بین مسئولان و مخاطبان آن است؛ که اهمیت و ضرورت ارتقای کارایی و نوآوری روابط عمومی اسلامی را ضروری ساخته است.


لذا در این تحقیق سعی شده است تا در یک بررسی توصیفی و اکتشافی با روش پیمایش و استفاده از دیدگاه تمامی مدیران، روسای واحدها و یا کارشناسان روابط عمومی ها شامل 92 سازمان، درباره روابط عمومی اسلامی مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد که در قالب 55گویه استخراج و میزان موافقت جامعه آماری با آن، به همراه اطلاعات فردی مدیران، روسای واحدها و یا کارشناسان روابط عمومی، به وسیله پرسشنامه جمع آوری و با نرم افزار SPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.


نتایج تحقیق نشان دهنده این است که مدیران و کارشناسان با انجام این وظایف از سوی روابط عمومی اسلامی موافق هستند.اگرچه تحصیلات و سابقه فعالیت در روابط عمومی و سن مدیران و کارشناسان روابط عمومی همبستگی مستقیمی با میزان شناخت آنها از این ویژگی ها ندارد ولی نتیجه بررسی همبستگی بین رشته تحصیلی با میزان شناخت آنها از این ویژگی ها تمایل به اجرای این وظایف، نشان داد از مدیران و کارشناسان که در رشته های مرتبط تحصیل کرده بودند در مقایسه با رشته های غیرمرتبط، شناخت بیشتری از ویژگی ها و وظایف داشته و تمایل بیشتری به اجرای این وظایف از سوی روابط عمومی اسلامی دارند.


بررسی ها نشان داد مدیران، روسای واحدها و یا کارشناسان روابط عمومی، موافق اجرای آموزه های اسلامی از سوی روابط عمومی ها هستند.
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
ناشناس
| 1393/2/21 - 12:55 |     0     1     |
درود بر آقای دکتر مسعودی. این کتاب می تواند برای جامعه روابط عمومی کشور بسیار مفید باشد. از انتشارات کارگزار روابط عمومی هم به خاطر انتشار کتاب های مفید در این حوزه تشکر می کنم


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  روابط عمومی؛ تلفیقی از علم و خلاقیت


  حمایت ۶۰۰ میلیون دلاری دولت فدرال از رسانه‌های کانادایی در آستانه انتخابات


  مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز: رمز موفقیت هر مدیری انتخاب مدیر روابط عمومی حرفه ای است


  روابط عمومی بادیگاردی


  کسب افتخار توسط روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان


  انتصاب رئیس روابط عمومی فدراسیون هندبال


  ارتقاء سطح روابط عمومی شهرداری های استان تهران با ابلاغ استاندار تهران کلید خورد


  نشست شورای روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران


  انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی