درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 23:27   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10524صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 21 اردیبهشت 1393 - 10:35
مدیرکل ارشاد کرمان:
روابط‌عمومی‌ها و مطبوعات در توسعه جامعه همکاری کنند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: روابط عمومی در راستای اجرای سیاست‌های فرهنگی دولت، رسانه و مطبوعات را مانند یاری دلسوز و نماینده افکار عمومی در توسعه شریک گردانند.
  

روابط‌عمومی‌ها و مطبوعات در توسعه جامعه همکاری کنند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، فرشید فلاح پیش از ظهر امروز در همایش مدیران روابط عمومی، اصحاب رسانه و توسعه اظهار داشت: اصلی‌ترین وظیفه روابط عمومی پاسخگویی، تکریم مخاطب و مردمداری است که باید با شفاف‌سازی نحوه خدمات دولت به مردم، فرهنگسازی و ارزش‌آفرینی و نهادینه کردن فرهنگ، پویایی و توسعه را در جامعه رقم بزنند.

 

وی افزود: مشارکت‌گرایی، اخلاق، گفت‌وگو و تفاهم مسیر رسیدن به موفقیت برای این جایگاه مردمی است.

 

فلاح تصریح کرد: رویکرد مشترک ارتقای سطح آگاهی جامعه، زمینه‌ساز تعامل رسانه و روابط عمومی به عنوان دو رکن مهم توسعه است و انتظار می‌رود مناسبات سالم و سازنده این دو شاخه ارتباطات و نقش موثری که در افزایش آگاهی‌های عمومی و تنویر افکار مردم دارند، تقویت و ارتباط موجب شکوفایی در عرصه ارتباط و جلب رضایت مخاطب باشد.

 

مدیرکل ارشاد کرمان گفت: دولت یازدهم در راستای هدف مشترک روابط عمومی و رسانه یعنی ارتقای سطح آگاهی جامعه قصد دارد تا از رفتارهای تبلیغی، آمارسازی، مخفی‌کاری و فرافکنی بپرهیزد و روابط عمومی‌ها باید در این زمینه گام بردارد.

 

فلاح خاطرنشان کرد: دولت قصد دارد با ارائه تحلیل‌های سازنده مبتنی بر حقایق و پذیرش نقد سازنده، مردم را در تصمیم‌سازی‌های خویش شریک گرداند.

 

وی افزود: متولیان روابط عمومی در راستای اجرای سیاست‌های فرهنگی دولت باید شفاف‌سازی، قانونی‌گرایی و احترام به حقوق مردم را سرلوحه کاری خویش قرار داده و رسانه و مطبوعات را مانند یاری دلسوز و نماینده افکار عمومی در توسعه شریک گردانند.

 

فلاح عنوان کرد: مطبوعات و رسانه باید فرصت دولت یازدهم را برای آگاهی‌بخشی به مردم غنیمت شمرده و با کم رنگ کردن اختلافات سیاسی و جناحی ارائه تحلیل واقعی و پروریدن توانمندی‌های استان، راه توسعه را هموار سازند.

 

منبع: فارس

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد