درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 02:37   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10501صفحه نخست » انتصابات روابط عمومییکشنبه، 21 اردیبهشت 1393 - 05:14
سرپرست جدید روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران منصوب شد
دکتر علی جعفریان رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران طی حکمی علیرضا پارساپور را به سمت مدیر دفتر ریاست و سرپرست روابط عمومی این دانشگاه منصوب کرد.
  

سرپرست جدید روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران منصوب شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، متن این حکم  به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

 

جناب آقای دکتر علیرضا پارسا پور

 

سلام علیکم

نظام فعالیت های دفتر ریاست دانشگاه و ایجاد ساز و کار مناسب و پویا برای پیگیری امور این دفتر نیاز به برنامه ریزی و نظارت مستمر دارد. از سوی دیگر جایگاه روابط عمومی در سازمان برقراری ارتباط موثر، نزدیک و سازنده مدیریت تمام بخش ها اعم از درون یا برون سازمانی است که می تواند با اطلاع رسانی صحیح و به موقع، باعث ارتقاء ارتباط اجزاء و سازمان با یکدیگر و حضور موثر در فضای رسانه ای گردد.

با توجه به اهمیت ارتقاء امور در حوزه های مذکور و نظر به تعهد، توانمندی و سوابق ارزشمند اجرایی، جنابعالی را به عنوان مدیر دفتر ریاست و سرپرست روابط عمومی دانشگاه منصوب می نمایم.

 انتظار می رود با جلب مشارکت کلیه همکاران این واحد نسبت به امور ذیل در دو حوزه فوق اهتمام ویژه مبذول فرمائید:

- ارتقاء نظم و سامان دهی فعالیت های دفتر ریاست دانشگاه
- ایجاد ساز و کار مناسب و پویا برای پیگیری امور ارجاع شده و گزارش منظم به رئیس دانشگاه
- برنامه ریزی بازدید ها و هماهنگی جلسات عمومی دانشگاه
- ایجاد روال مطلوب جهت پاسخگویی به مراجعین
- تاکید بر تفاهم در فرآیندهای ارتباطی، اتکاء به تحقیق، پایبندی به اخلاق حرفه ای و احترام به کلیه مخاطبین
- ایجاد هماهنگی بین دانشگاه و رسانه های مرتبط با تاکید بر تمیز واقعیات از شبهات
- استفاده از ظرفیت روابط عمومی جهت برقراری ارتباط دو سویه با ذی نفعان
- ارتقاء روابط عمومی به عنوان یک سامانه مشورتی در فرآیند تصمیم سازی
- انعکاس اخبار کلیه حوزه ها ی دانشگاه اعم از مدیریت، هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان با روش مناسب
- ارتقاء سطح فعالیت های دانشگاه در جهت افزایش آگاهی و مشارکت فعالانه آحاد جامعه در حفظ و ارتقاء سلامت
امیدوارم با استعانت از درگاه باری تعالی و عنایات حضرت ولی عصر علیه السلام در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

 

دکتر علی جعفریان
رئیس دانشگاه

 

 

منبع: ایسنا

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد