درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 24 تیر 1399 - 20:31   

انتشار یکصدوبیست و دومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات

  انتشار یکصدوبیست و دومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات


ادامه ادامه مطلب یک

وضعیت رسانه‌های چاپی در دوران کرونا بررسی می شود

  وضعیت رسانه‌های چاپی در دوران کرونا بررسی می شود


ادامه ادامه مطلب دو

ثبت نام آغاز شد/ وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  ثبت نام آغاز شد/ وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فهرست انتشارات کارگزار روابط عمومی

  فهرست انتشارات کارگزار روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  غرامت ۵۰۰ دلاری اپل به کاربران برای کند کردن عمدی آیفون
  خلاقیت؛ حلقه مفقود این روزهای حوزه رسانه بویژه روابط عمومی ها ...
  مسئول روابط عمومی هیئت کشتی شهرستان کهگیلویه منصوب شد
  دو طرح بانک رفاه برای تکریم از مدافعان سلامت و اشتغالزایی (+جزئیات)
  وضعیت رسانه‌های چاپی در دوران کرونا بررسی می شود
  رئیس سازمان اوقاف از فعالیت‌های جدید روابط عمومی اوقاف بازدید کرد
  انتشار یکصدوبیست و دومین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات
  بانک رفاه به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی، تسهیلات پرداخت می کند
  مدیر سیاست‌ها و استراتژی‌های مربوط به ارتباطات و اطلاعات در یونسکو: اخبار جعلی، جان‌های بسیاری را در دوره همه‌گیری کرونا در خطر قرار داده است
  انتصاب مسول روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان گیلان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10500صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 20 اردیبهشت 1393 - 14:32
بازارایابی و روابط عمومی روشن، راهی برای رشد کسب و کار، شناخت و موفقیت
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)- مقر اصلی آن در شهر سالت لیک، بازاریابی و روابط عمومی روشن اخیرا یک وبسایت دینامیک ارائه کرده که نام آن brightmarketingpr.com می باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مترجم: عادل میرشاهی (سردبیر شارا)- مقر اصلی آن در شهر سالت لیک، بازاریابی و روابط عمومی روشن اخیرا یک وبسایت دینامیک ارائه کرده که نام آن brightmarketingpr.com می باشد. بازدید کنندگان می توانند بازاریابی داخلی حرفه ای، برندینگ و ابزارها و خدمات روابط عمومی شامل، بخش منابعی که برای صاحبان کسب و کار ارائه شده، مدیران شرکت های بازاریابی و کارگردانان فروش با اطلاعات قابل دانلود برای بهبود استراتژی های بازاریابی را دریافت کنند.


بسیاری از کسب و کارها ها با نیاز برای برندینگ حرفه ای و روابط عمومی آشنا هستند در حالیکه برای دیگران مفهوم جدید بازاریابی داخلی کمتر درک می شود، و در عین حال به اندازه سایر مفاهیم گسترده، رشد یافته و مهم است. با این تعریف، بازاریابی داخلی ترویج شرکت از طریق وبلاگ ها، کتاب های الکترونیکی، خبرنامه های الکترونیکی، مقالات سفید، بازاریابی شبکه اجتماعی، بازاریابی ایمیلی، سئو، پادکست ها، ویدئو و سایر اشکال بازاریابی محتوا است که همه با هدف نزدیک کردن مشتری به برند انجام می شوند.


جنیفر بوید، مدیر عامل شرکت بازاریابی و روابط عمومی روشن گفت: «امروز مصرف کنندگان تصمیم به خرید خود را از طریق اطلاعات و منابعی که به صورت آنلاین دریافت می کنند، می گیرند. اغلب پیام های جمعی بدون اختلال از این طریق به مخاطبان می رسد.» ، وی افزود: «در جهان امروز تکنولوژی به سرعت گام های خود را بر می دارد، کسب و کارها نیازمند استراتژی بازاریابی هستند که بتوانند آگاهی از برند آنلاین را ایجاد کنند.»


بازاریابی خارجی درون فعالین های آنلاین مشتریان وارد شده و به کسب و کارها این اجازه را داده است که به طور ویژه علایق مشتریان را در کل چرخه خرید بیان کنند، که اغلب این کار منجر به تبادل و حفظ می شود. بازاریابی و روابط عمومی روشن بر روی بازاریابی خارجی از طریق نرم افزار بازاریابی هاب اسپات سرمایه گذاری می کند که بخشی از استراتژی آنلاین او برای افزایش شناخت از برند و ارزش افزوده می باشد.


بوید گفت: «مبارزه در کسب و کار با طراحی یک استراتژی جامع بازاریابی به طور مستمر، اغلب تلاش های افرادی را که در حوزه سئو، ایمیل مستقیم و تلویزیون انجام می شود را به خود ش معطوف می کند.»
وی می افزاد: «من بازاریابی و روابط عمومی روشن را به منظور کمک به کسب و کار و در راستای اهداف آن با استراتژی های نتیجه محور بازاریابی و تحلیل شفاف میزان ارزش افزوده ایجاد کردم.»
بوید یکی از صاحبان کسب و کار و کهنه کار در شرکت های بزرگ امریکایی است که پس زمینه اش شامل یک دهه فعالت در بازاریابی، تبلیغات با مجموعه شرکت های فورچون 500 بوده است. همچنین وی در ساخت شرکت بازاریابی و روابط عمومی روشن به نوعی همکاری کرده است.


درباره شرکت بازاریابی و روابط عمومی روشن
شرکت بازاریابی و روابط عمومی روشن در سال 2012 با هدف ارائه خدمات بازاریابی خارجی، برندینگ و استراتژی های روابط عمومی که باعث تولید آگاهی می شود، اعتبار و پدیداری برای کسب و کار و شرکت ها ایجاد شد. شرکت روشن یکی از شرکای آژانس هاب اسپات است که نرم افزار بازاریابی هاب اسپات را به منظور افزایش تولی، تبادل و حفظ استراتژی های بازاریابی مشتری مدار تولید می کند.


منبع مرجع:

http://www.iranpr.org/docs/article-pr/defaultnews.asp?id=1534

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
مهدیه حسینی
| 1393/12/11 - 20:29 |     1     0     |
همکلاسی محترم و دانشمندم جناب آقای عادل میرشاهی
از اینکه می بینم همانند دوران دانشگاه پرکار و پرتلاش به دنبال دانش هستید خوشحالم.
فکر نمی کنم در دوره ما کسی باشد که این اندازه بر رشته روابط عمومی تسلط داشته باشد و بتواند به این زیبایی بنویسد.
موفق باشید.


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گزارش برگزاری جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور


  جشنواره روابط عمومی های برتر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور برگزار شد


  هفت راه تنظیم محتوا


  انتصاب مشاور امور رسانه، تبلیغات و روابط عمومی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری


  در گفتگو با گارلند استنسل، رئیس انجمن روابط عمومی آمریکا/ شفافیت در پیام‌‎رسانی و ارائه‎ حقایق بیشترین اهمیت را دارند


  انتصاب سرپرست کمیته روابط عمومى و مرکز رسانه‌هاى اجتماعى فدراسیون ووشو


  «دیدگاه مردم درباره کرونا»/ نظرسنجی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات


  انتصاب مدیر روابط عمومی کانون بازنشستگان هرمزگان


  انتصاب مسول روابط عمومی هیات ورزش های همگانی استان گیلان


  اولین دستگاه تنفس مصنوعی ساخته «تیم روباتیک دختران افغان» رونمایی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فهرست اولیه وبینارهای آموزشی موسسه کارگزار روابط عمومی اعلام شد