درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 12 تیر 1399 - 17:44   

مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد

  مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت

  سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه تماس تصویری «گوگل میت» در رقابت با زوم

  برنامه تماس تصویری «گوگل میت» در رقابت با زوم


ادامه ادامه مطلب سه

کمپین تحریم فیس بوک ۷ میلیارد دلار زیان زاکربرگ

  کمپین تحریم فیس بوک ۷ میلیارد دلار زیان زاکربرگ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر روابط عمومی هیات والیبال شهرستان چالوس معرفی شد
  سیروس گرجستانی زندگی را وداع گفت
  نقش شبکه‌های اجتماعی در شکل‌دهی افکار عامه در افغانستان
  بررسی نقش ارتباطات در ارتقای جایگاه سازمان ها
  گام موثر روابط عمومی‌ها با هوشمندی و استفاده از ابزارهای نوین در راستای تولید محتوای کیفی
  انتخابات هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان کرج برگزار می شود
  چرا ۱۷ نفر از اعضای روابط عمومی هلال احمر تعدیل شدند؟
  مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد
  تجلیل از مقاله برتر مسوول روابط عمومی و آموزشی فنی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران
  دیدار مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه سبزوار با رئیس دادگستری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10499صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیشنبه، 20 اردیبهشت 1393 - 12:55
اسپین ساکس؛ کتابی عالی برای متخصصان روابط عمومی و بازاریابی
این کتاب که با عنوان: «اسپین ساکس: مدیریت ارتباطات و شهرت در عصر دیجیتال» منتشر شده است، کتابی درسی است که کارگزاران روابط عمومی و متخصصان بازاریابی می توانند از آن استفاده کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، تایلون چانلدر- جینی دیتریش متخصص روابط عمومی که فرزند آرمنت دیتریش معروف است، کتابی را به نام اسپین ساکس و اسپین ساکس پرو را اخیرا به زیور تبع آراسته است. این کتاب که با عنوان: «اسپین ساکس: مدیریت ارتباطات و شهرت در عصر دیجیتال» منتشر شده است، کتابی درسی است که کارگزاران روابط عمومی و متخصصان بازاریابی می توانند از آن استفاده کنند.


کتاب مملو از مطالعات موردی، مثال های واقعی و نتایج پیمایش است. این محتوا کتاب را بیشتر شبیه مجموعه ای از یادداشت های وبلاگی آسان خوان کرده است تا یک کتاب. شما می توانید یک یا دو فصل را انتخاب کنید و تعطیلات آخر هفته خودتان را با نکات وی پربار کنید و از استراتژی های دیجیتال وی بهره مند شوید. (اگر این وقت را اختصاص دهید، به راحتی می توانید در یک بعد از ظهر بحث یک فصل را مطالعه کنید.)


«اسپین ساکس» مقدمه ای برای روابط عمومی و بازاریابی جدید دارد که در آن مروری بر تغییراتی که در چند سال گذشته محیط روابط عمومی را دگرگون کرده، می کند. جینی به تشریح تمام تغییرات در موتورهای جستجو و ایجاد سئو می پردازد و این ضمن بررسی تاثیر این تغییرات در محیط روابط عمومی از بحران هایی که از این تغییرات برای روابط عمومی ها بوجود آمده یاد می کند. علاوه بر این، وی جزئیاتی را شرح می دهد که در ارتباطات دیجیتال تغییر کرده است. همچنین وی به تاثیر این تغییرات بر صنعت رسانه توجه کرده است و در کتاب خود می گوید:


«حقیقت این است که روابط رسانه ای بخش مهمی از برنامه ارتباطات است و در عین حال بسیاری از تاکتیک های دیگر در یک استراتژی منسجم مورد استفاده قرار می گیرند که عبارتند از:
1. محتوا
2. بازاریابی پست الکترونیک
3. رسانه های اجتماعی
4. مدیریت بحران و شهرت
5. رویدادها
6. تبلیغات اجتماعی
7. روابط سرمایه گذاران
8. لابی گری و کار رگولاتوری
دلیل انتخاب نام این کتاب همین موارد بوده است.


شاخه ای از عدد یک (یا عدد سه، بسته به آنچه فهرست شما دنبالش است.) وبلاگ روابط عمومی در جهان، این کتاب برای رهبران کسب و کار نوشته شده است که نیاز به درک بهتری از نحوه تغییر کسب و کارشان دارند. همچنین این کتاب به آنها می گوید که از متخصصان روابط عمومی که استخدام می کنند چه انتظاری می توانند داشته باشند و در نهایت اینکه چه انتظاری می توانند از وقت و سرمایه ای که به روابط عمومی اختصاص می دهند داشته باشند.»


این تنها رهبران کسب و کار نیستند که می توانند از کتاب «اسپین ساکس» منتفع شوند. این کتاب منبع بسیار عالی از بازاریابان جوان است که بتوانند کار را به دست بگیرند، و می تواند ابزاری با ارزش برای متقاعد کردن رئیس غیر مطمئن از همگامی و ارزش نهادن بر استراتژی های نوین یکپارچه روابط عمومی و بازاریابی باشد. شما می توانید یک کپی از کتاب «اسپین ساکس» را از لینک زیر دریافت کنید.


منبع: http://www.business2community.com/books/spin-sucks-book-great-resource-pr-marketing-pros-0843565#a3r1sUiLvdK6hDay.99

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  بررسی نقش ارتباطات در ارتقای جایگاه سازمان ها


  نکته های کاربردی در مدیریت ارتباطات بحران


  تقویم روز ارتباطات/ کشته شدن دو فتو ژورنالیست در جریان تهیه عکس خبری


  ارتباطات اقناعی


  هشت مهارت ضروری برای ارتباطات مردمی


  ارتباطات و روانکاوی


  گزارش برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور


  دومین رویداد گراف‌دی برگزار شد: شفافیت، راهی برای مقابله با بحران در روابط عمومی


  افغانستان؛ مسئولیت آگهی‌ در مورد مبارزه با کرونا به اداره ارتباطات عامه واگذار شد


  چرا ۱۷ نفر از اعضای روابط عمومی هلال احمر تعدیل شدند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا