درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:28   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10478صفحه نخست » خبر یکجمعه، 19 اردیبهشت 1393 - 14:32
گزارش برگزاری نخستین مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران
استانداری تهران نخستین روابط عمومی است که اقدام به برگزاری مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  نخستین مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران برگزار شد.

 

استاندار تهران: نباید برای خدمت کردن با سبقت از رهبری در امور خلل ایجاد کرد
استاندار تهران با توجه به بعضی رفتارهای سیاسی در روزهای اخیر افزود: قانون باید محور امور باشد و نباید برای پیشبرد امور و اهداف به بی قانونی روی آورد چرا که رضایت مقام معظم رهبری هم در این نیست و دولت هم با شعار قانونگرایی ایجاد شده و طبیعتا با رفتار خلاف قانون کنار نخواهد آمد.جلسه هماهنگی فرمانداران استان تهران به میزبانی فرمانداری شمیرانات و با حضور استاندار، معاونین و فرمانداران استان تهران برگزار شد.
به گزارش شارا، سید حسین هاشمی استاندار تهران در جلسه معاونین و فرمانداران استان تهران با اشاره به مهم بر شمردن تضارب آراء در کشور گفت: هیچ عقل سلیمی نمی‌پذیرد که کشور با یک نگاه اداره شود بلکه عقلای همه جناحها باید در کنار یکدیگر خدمت کنند و نباید برای خدمت کردن با سبقت از رهبری در امور خلل ایجاد کرد. هرچند دولت اثبات کرده که از همه افرادی که در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند بدور از گرایش سیاسی آنها در جای مناسب بهره خواهد برد.
هاشمی با توجه به بعضی رفتارهای سیاسی در روزهای اخیر افزود: قانون باید محور امور باشد و نباید برای پیشبرد امور و اهداف به بی قانونی روی آورد چرا که رضایت مقام معظم رهبری هم در این نیست و دولت هم با شعار قانونگرایی ایجاد شده و طبیعتا با رفتار خلاف قانون کنار نخواهد آمد.
وی افزود: در بحث حجاب و عفاف یقینا نمی‌توان کسی را پیدا کرد که آنرا بی اهمیت بشمارد و همه مدیران در سطوح مختلف دولت حتما دغدغه این موضوع را دارند و با برگزاری همایشها و تجمعات البته در شان حجاب و عفاف موافقیم نه اینکه با تعداد معدود و منشا نا معلوم و برنامه نامشخص باشد.
استاندار تهران ادامه داد: در صورتی که همکاری لازم صورت می‌گرفت موافقت هم داشتیم اما متاسفانه با انتخاب مکان نادرست و عدم توجه به توصیه برای تغییر مکان امکان حصول نتیجه ممکن نشد. همچنین برگزاری و بعد حرکت در خیابان قطعا کاری خلاف قانون بوده و کسانی که دغدغه قانون دارند نباید خودشان بی قانونی کنند.

مشاور رئیس جمهور: دولت از کاه کوه نمی سازد/ ابتکار روابط عمومی استانداری تهران قابل تقدیر است
مشاور رئیس جمهور گفت: استانداری تهران نخستین روابط عمومی است که اقدام به برگزاری مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان کرده است.

محمد رضا صادق مشاور رییس جمهور در جلسه نخستین مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران گفت: استان تهران پیشانی کشور است و آنچه در تهران اتفاق می افتد قابل عرضه در تمامی نقاط کشور خواهد بود. قطعا اقدام روابط عمومی استانداری تهران برای تشکیل این مجمع عمومی برای نخستین بار در دولت تدبیر و امید انجام شده و قابل تقدیر است و امیدواریم سایر استانها هم کار را آغاز کنند.
مشاور رئیس جمهور با بیان اینکه برخی هنوز در فضای رقابتی قبل از انتخابات 24 خرداد 92 سیر می کنند گفت: این افراد با پرداختن به موضوعات فرعی و استفاده از ابزارهای رسانه ای اصل کار را رها کرده اند. و به عنوان نمونه به چگونگی برگزاری یک جشن مبارک و مذهبی می پردازند و آن را برجسته سازی می کنند یا نسبت به یک مستند با تلاش برای رسانه‌ای کردن آن موضوع را برجسته و موضوعات اصلی را تحت شعاع قرار می‌دهند در حالی که مقام معظم رهبری فرمودند موضوعات فرعی را نباید جای اصلی معرفی کرد.
صادق افزود: دولت آنچه صحیح است و حقیقت دارد را در حد خودش انتقال می دهد و کار دولت این نیست که از کاه کوه بسازد چه رسد به اینکه از هیچ کوه بسازد چرا که معتقدیم نباید گندم نمایی و جو فروشی کنیم.
مشاور رئیس جمهور با اشاره به اینکه پس از گذشت 8 ماه از عمر دولت و استقرار آن دیگر وقت آن رسیده تا کارنامه خود را ارائه کنیم گفت: کار روابط عمومی تنها سایت و پرتال و بنر نیست بلکه باید همچنان در ارتباط دوسویه میان مدیران و مردم و پاسخگویی و تبلیغ و اطلاع رسانی روابط عمومی هم تاثیر گذار باشد.
 

کار روابط عمومی پوستر و بنر نیست/ به دنبال روابط عمومی توجیه گر نیستیم
مشاور استاندار تهران و مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران گفت: اگر روابط عمومی ها کار خود را به موقع انجام دهند گله مندی ها کاهش یافته و رضایتمندی از دستگاهها افزایش می یابد. البته ناگفته نبامند که به دنبال روابط عمومی توجیه گر نیستیم.

علیرضا مهدوی شاهرودی مشاور فرهنگی استاندار و مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران در جلسه مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با اشاره به حماسه بزرگ کربلا گفت: در حماسه کربلا اگر رسالت زینب کبری(س) نبود پیام عاشورای حسینی به درستی منتقل نمی شد.
وی افزود: روابط عمومی چشن بینای یک سازمان است و وظیفه سنجش فضای جامعه و زبان و بیان رسای یک سازمان را برعهده دارد چرا که هم دریافت پیام و هم انتقال پیام بر عهده این بخش سازمانهاست.
مهدوی شاهرودی گفت: زمانی پیام‌ها تنها از طریق یک یا چند رسانه بازگو می‌شد ولی امروز وارد رسانه‌های هوشمند شدیم برای همین رسالتی که بر دوش روابط عمومی ها نهاده شده فراتر از تبلیغ است.
وی خطاب به روابط عمومی‌های دستگاه‌های دولتی تهران گفت: 110 دستگاه دولتی در تهران فعال هستند و قطعا پتانسیل خوبی را در اختیار دارند که اگر این نیرو ساماندهی و مدیریت‌ها یکپارچه شوند می توان موثر بود. برای این مهم هم نیازمند تشکیل چارت، آموزش و رعایت چهارچوب‌ها هستیم و نباید اجازه دهیم روابط عمومی در لایه های زیرین سازمان قرار بگیرند.
مشاور استاندار تهران گفت: اگر روابط عمومی‌ها کار خود را به موقع انجام دهند گله‌مندی‌ها کاهش یافته و رضایتمندی از دستگاهها افزایش می‌یابد. البته ناگفته نماند که به دنبال روابط عمومی توجیه گر هم نیستیم.

روابط عمومی ها باید در چهارچوب سیاست دولت قدم بردارند ولی سیاست زده نشوند
مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمی توان انتظارداشت یک روابط عمومی برای دولت کار انجام دهد اما از سیاست های کلان دولت اطلاع نداشته باشد و فقط پاسخگوی یک سری نیاز های خاص باشد.

 بابک دربیکی در نخستین مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران در دولت تدبیر و امید که در محل استانداری تهران برگزار شد گفت: نداشتن نگاه سیاسی به مسایل ضعف روابط عمومی ها به حساب می آید و اعتقاد دارم برخلاف کسانی که روابط عمومی را تخصصی می دانند باید خیلی کلی نگر باشند.
وی با بیان این مطلب که تخصصی عمل کردن برای روابط عمومی خوب است، افزود: در کنار آن باید نگاه سیاسی هم داشته باشند.
دربیکی گفت: متاسفانه در این سال ها روابط عمومی ها خیلی تخصصی عمل کرده اند و این تخصصی عمل کردن از بعد ابزارها، استراتژی ها و برنامه ریزی ها خوب است اما از نظر نگاه به مسایل اجتماعی یک کمبودهایی ایجاد کرده است.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به انتقادی که از روابط عمومی ها به عنوان ابزاری برای دفاع از مجموعه می شود، گفت: این فضا زمانی می تواند شکسته شود که نگاه سیاسی به مسایل داشته باشند و بدانند چارچوب های کلان سیاست در فضای اجتماعی کنونی چگونه است و روابط سیاسی چگونه است .
دربیکی بیان کرد: نمی توان انتظارداشت یک روابط عمومی برای دولت کار انجام دهد اما از سیاست های کلان دولت اطلاع نداشته باشد و فقط پاسخگوی یک سری نیاز های خاص باشد .
رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مهمترین کارکرد روابط عمومی هارا ایجاد پیوند های اجتماعی عنوان کرد و گفت: این پیوند می تواند هم درون سازمانی و هم برون سازمانی باشد.
دربیکی بیان کرد: اعتقاد دارم هیچ راهی جز گفت و گوی هم افزا نداریم و برای رسیدن به این گفت و گو نیز باید پیوندها را ایجاد کنیم تا مردم بتوانند در سطوح مختلف در کنار هم قرار گیرند.
وی عدم یکپارچگی را یکی از مشکلات روابط عمومی ها ذکر کرد و گفت: باید روابط عمومی ها یکپارچه شوند و ایجاد ساختار یکپارچه در روابط عمومی ها از اهداف دولت است.
 

اعضای هیئت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تهران
مدیران روابط عمومی‌های استان تهران با انجام رای گیری اعضای هیئت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران را تعیین کردند.
در حاشیه نخستین مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران اعضای شورا با برگزاری انتخاباتی آزاد و سالم از میان کاندیداهای اعلام شده 7 نفر را به عنوان اعضای هیئت مدیره این شورا انتخاب کردند.

بر اساس این گزارش اعضای انتخاب شده بدین شرح هستند:
هادی کمره ای (مدیرکل روابط عمومی و بازاریابی بانک توسعه تعاون کشور)
افشین محمدی (مدیرکل روابط عمومی بخش علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی)
 ایمان قربانی (مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران)
مهدی مزینانی (مدیر روابط عمومی شبکه 5 سیما)
علی جزء خراسانی (مدیر روابط عمومی برق منطقه ای تهران)
رسول ساجدی رئیسی (مدیرکل روابط عمومی بیمه ایران)
فرزانه چاووش باشی (مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی آبفای تهران)
همچنین سرکار خانم قاسمی مدیر روابط عمومی گردشگری استان به عنوان خزانه دار و  ابویثانی مدیر روابط عمومی فرمانداری قرچک به عنوان بازرسی انتخاب شدند.
 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد