درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 14:16   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10465صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 18 اردیبهشت 1393 - 14:03
فعالیت‌ ادارات‌ روابط‌ عمومی‌ تنها‌ در‌ تبلیغ‌ مدیر‌ خلاصه‌ شده‌ است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیئت رئیسه خانه مطبوعات استان اردبیل گفت: روابط عمومی بازوی تبلیغی مدیر نیست و باید به انعکاس عملکرد دستگاه خود بپردازد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو هیئت رئیسه خانه مطبوعات استان اردبیل گفت: روابط عمومی بازوی تبلیغی مدیر نیست و باید به انعکاس عملکرد دستگاه خود بپردازد.


به گزارش شارا عارف‌ شیرزاد‌ در‌ گفتگو‌ با‌ خبرنگار‌ مهر‌ تصریح‌ کرد:‌ این‌ در‌ حالی‌ است‌ که‌ در‌ برخی‌ ادارات‌ روابط‌ عمومی‌ تنها‌ فعالیت‌ خود‌ را‌ در‌ تبلیغ‌ مدیر‌ خلاصه‌ کرده‌ است.
به‌ گفته‌ شیرزاد‌ این‌ مهم‌ نه‌ تنها‌ تعامل‌ رسانه‌ با‌ ادارات‌ را‌ مختل‌ کرده‌ است،‌ بلکه‌ زمینه‌ حضور‌ افراد‌ غیر‌ متخصص‌ در‌ روابط‌ عمومی‌ ها‌ را‌ موجب‌ شده‌ است.


وی‌ تصریح‌ کرد:‌ در‌ برخی‌ مواقع‌ حتی‌ مشارکت‌ روابط‌ عمومی‌ در‌ رپورتاژ‌ آگهی‌ نیز‌ به‌ گوش‌ می‌ رسد‌ که‌ دور‌ از‌ شان‌ فعالیت‌ این‌ حوزه‌ است.


وی‌ خواستار‌ توجه‌ مدیران‌ در‌ انتخاب‌ کارشناسان‌ روابط‌ عمومی‌ ها‌ شد‌ و‌ اضافه‌ کرد:‌ با‌ وضعیت‌ فعلی‌ رسانه‌ ها‌ در‌ تعامل‌ با‌ ادارات‌ مشکلات‌ قابل‌ توجه‌ دارند.

مدیر‌ مسئول‌ هفته‌ نامه‌ فروغ‌ آذربایجان‌ بخش‌ دیگری‌ از‌ تولیدات‌ ضعیف‌ رسانه‌ ای‌ را‌ به‌ ورود‌ افراد‌ غیر‌ متخصص‌ در‌ حرفه‌ خبرنگاری‌ می‌ داند.
شیرزاد‌ تاکید‌ دارد‌ که‌ در‌ حال‌ حاضر‌ عدم‌ تخصص‌ موجب‌ شده‌ آفت‌ کپی‌ پیست‌ مطبوعات‌ اردبیل‌ را‌ قبضه‌ کند.


وی‌ افزود:‌ عدم‌ تولید‌ و‌ تحلیل‌ خبر‌ حتی‌ در‌ برخی‌ خبرگزاری‌ ها‌ به‌ عنوان‌ پایگاه‌ های‌ خبری‌ نیز‌ مشاهده‌ می‌ شود.


عضو‌ هیئت‌ رئیسه‌ خانه‌ مطبوعات‌ استان‌ نقش‌ این‌ نهاد‌ صنفی‌ در‌ تعیین‌ لیست‌ خبرنگاران‌ متخصص‌ را‌ کلیدی‌ عنوان‌ کرد‌ و‌ افزود:‌ رسانه‌ ها‌ در‌ این‌ خصوص‌ باید‌ با‌ خانه‌ مطبوعات‌ تعامل‌ کنند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد