درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 05:44   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10461صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 18 اردیبهشت 1393 - 12:43
جلسه هم اندیشی روابط عمومی ها و مدیران مسوول نشریات محلی استان اردبیل
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با دستگاه های دولتی شورای مشورتی مشترک مطبوعات و روابط عمومی ها در استان تشکیل می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- با دستگاه های دولتی شورای مشورتی مشترک مطبوعات و روابط عمومی ها در استان تشکیل می شود.

 

مسعود امامی یگانه روز پنجشنبه در جلسه هم اندیشی شورای هماهنگی روابط عمومی ها و مدیران مسوول نشریات محلی استان افزود: این شورای مشورتی می تواند مشکلات و نارسایی های حوزه مطبوعات و روابط عمومی ها را جمع بندی ، منعکس و پیگیری کند.

وی با بیان اینکه این شورا با مشارکت اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات ، شورای هماهنگی روابط عمومی ها و صاحب نظران عرصه مطبوعات تشکیل می شود، گفت: از طریق شورای مشورتی می توان در زمینه امور مختلف استان با مسوولان به مشورت و تبادل نظر پرداخت.

امامی یگانه ، تنویر افکار عمومی ، فرهنگ سازی و کمک به افزایش آگاهی مردم را از وظایف خطیر مطبوعات محلی دانست و افزود: مطبوعات محلی استان باید ساز و کار لازم را برای تاثیرگذاری در افکار عمومی فراهم کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل با بیان اینکه اصلی ترین مخاطب روابط عمومی ها رسانه ها هستند ، بیان کرد: با وجود اینکه تعداد قابل توجهی نشریه و رسانه در استان فعال است اما در عمل تعامل و همکاری چندان مطلوبی با دستگاه های دولتی مشاهده نمی شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: هم اکنون بیشتر روابط عمومی های استان دچار روزمرگی هستند و برای بهبود تعامل با رسانه ها این روزمرگی باید در هم شکسته شود.

وی تاکید کرد: مسوول روابط عمومی نمی تواند همزمان چند مسوولیت داشته باشد چرا که تداخل کارهای مختلف تاثیر منفی در عملکرد روابط عمومی به ویژه در تعامل با رسانه دارد.

وی اظهار امیدواری کرد که با افزایش تعامل شورای هماهنگی روابط عمومی های استان با خانه مطبوعات بسیاری از نیازهای اهالی هر دو حوزه بررسی و تامین شود.

به گزارش ایرنا ، در این نشست مدیران مسوول نشریات فروغ آذربایجان ، مهر اردبیل ، شمالغرب ، اردبیل مهد تشیع ، نوید سحر ، امین اردبیل و سردبیران آرتا ، سارای و اردبیل نوین به بازگویی مشکلات مطبوعات محلی و روابط

عمومی ها پرداخته و خواستار تغییر نگرش مدیران دستگاه های اجرایی نسبت به مطبوعات و تعامل بیشتر روابط عمومی ها با خبرنگاران و روزنامه نگاران شدند.
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد