درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 14:23   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10423صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 16 اردیبهشت 1393 - 08:29
ریچارد برونل
آیا می خواهید روابط عمومی بدی داشته باشید و با تنفر اجتماعی روبرو شوید؟
در هفته جاری غول مواد غذایی، جنرال میلز روزآمدی از سیاست های حفظ حریم شخصی خود ارائه کرد.
  

 

به گزارش گروه ترجمه شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، به نقل از نیویورک تایمز، در این روزآمد اعلام شد: مشتریانی که با برند تعامل می کنند به هیچ عنوان حق شکایت از شرکت در برخی از موارد را  ندارند.

 

این موارد شامل دانلود کپن ها، لینک دادن و یا لایک دادن به هر یک از محصولات میلز در رسانه های اجتماعی و یا شرکت در مسابقاتی که حامی آن شرکت میلز است، می شود.

 

موارد حقوقی شرکت «تمام اختلافات مرتبط با خرید یا استفاده از همه کالاها و خدمات میلز را به مراجع حکمیت و داوری ارجاع می دهد تا به این موارد رسیدگی کنند.»

 

تیم حقوقی در بخش عمومی میلز ممکن است اعتقاد داشته باشند که کار درستی را انجا می دهند. چراکه آنها خود را از دعاوی بیهوده و بی معنی رها می کنند. از منظر روابط مشتریان، این کار می تواند حساسیت برانگیز و رنج آور باشد. پتانسیل برای بیگانه سازی مشتریان در رسانه های اجتماعی آشکار است.

 

دانستن این موضوع دشوار است که بدانیم اگر دادگاه تشخیص دهد که هر شرکتی به خاطر سیاست های قانونی خود می خواهد از زیر بار رفتن در دعاوی مردم شانه خالی کند، عواقبی برای شرکت به همراه خواهد داشت. اقدامی که میلز با اساتید حقوق خود در حال انجام آن است.

 

اما عملا شرکت دارد این تصور را در افکار عمومی پروش می دهد که می خواهد با مصرف کنندگانی که پیش از این از کالا و خدمات او استفاده می کرده اند، درگیر شود. در حالیکه هیچ قانون و دادگاهی نمی تواند شرکت را در مقابل روابط عمومی بدش محافظت کند.

 

بهترین شیوه برای ملیز، یا هر شرکت بزرگ و کوچکی برای جلوگیری از دادخواهی، تولید کالای مطمئن و سالم است، ضمن اینکه باید در ارائه کالای خود شفافیت، صداقت و درستی خود را نشان دهد. این کار محافظت از خطا نیست بلکه تلاش بیشتر برای نشان دادن حقوق واقعی مشتریان به آنها می باشد.

 

پس از نوشته شدن این یادداشت، گروه میلز در اواخر روز پنجشنبه جوابیه ای برای نیویورک تایمز ارسال کردند که درجوابیه ضمن لغو آن ماده آورده است: «هیچ کس مانع شکایت افرادی که پس از خرید محصولات ما در فروشگاه یا برند ما در صفحه فیسبوک نمی شود.» این سیاست صرفا در خصوص اشتراک نشریه یا دانلود کوپن ها اعمای می شود. به هر حال اگر یک مشتری در ازای دریافت کوپن به کالای میلز در صفحه فیسبوک لایک بدهد، این سیاست در مورد وی کاربرد دارد.

 

منبع: http://www.prnewsonline.com/water-cooler/2014/04/17/will-general-mills-legal-policy-chase-away-customers/?hq_e=el&hq_m=2867667&hq_l=8&hq_v=472ca672b1

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد