درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 14:40   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10344صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 13 اردیبهشت 1393 - 08:39
کتاب «روابط عمومی از زاویه ارتباطات» منتشر شد
کتاب «روابط‌ عمومی از زاویه ارتباطات»، شامل مجموعه مقالات دکتر یونس شکرخواه، در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، توسط انتشارات سیمای شرق عرضه می‌شود.
  

کتاب «روابط عمومی از زاویه ارتباطات» منتشر شد

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، در این کتاب پانزده مقاله «آشنایی با ریشه‌های انقلاب جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی»، «ارتباطات دیجیتال چیست؟»، «سواد رسانه‌ای چیست؟»، «روابط‌عمومی دیجیتال چیست؟»، «انفجار بزرگ خاموش: دیجیتال شدن روابط‌عمومی»، « روابط‌عمومی مدرن: رسانه‌ای‌تر شدن و گلوبال‌تر» ، «نوآوری چطور اشاعه می‌یابد؟»، «آشنایی با الزامات و اهداف شبکه‌ای شدن»، «دارایی‌های دیجیتال چگونه مدیریت می‌شوند»، «بازاریابی چیست؟»، «روش‌های عمده در تبلیغات چیست؟»، «تبلیغات سینمایی و تلویزیونی چیست؟»، «تبلیغات بیرون از خانه چیست؟»، «تبلیغات در نقطه خرید چیست؟» و «چرا و چطور هدیه بدهیم»، توسط شکرخواه نوشته و یا ترجمه شده است.

روابط‌عمومی از زاویه ارتباطات در 128 صفحه با تخفیف 30درصدی و با قیمت 100 هزار ریال در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود.

علاقمندان به این کتاب می‌توانند با مراجعه غرفه انتشارات سیمای شرق واقع در سالن شبستان، ردیف 19، غرفه7 نسبت به تهیه آن اقدام نمایند.

لازم به ذکر است دکتر یونس شکرخواه پیش از این و در دومین همایش روابط‌عمومی الکترونیک به عنوان استاد پیشگام روابط‌عمومی الکترونیک انتخاب و معرفی شده است.

 

منبع: روابط ‌‌عمومی انتشارات سیمای شرق

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد