درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 19:26   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10229صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 6 اردیبهشت 1393 - 07:42
چهل‌وهشتمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات- اردیبهشت 93- منتشر شد.
با انتشار این شماره، فعالیت این نشریه تخصصی وارد پنجمین سال شد. مدیریت ارتباطات به مدیرمسؤولی امیرعباس تقی‌پور و سردبیری امیر لعلی در حوزه رسانه، روابط‌عمومی، تبلیغات، بازاریابی و جامعه اطلاعاتی منتشر می‌شود.
  

چهل‌وهشتمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات- اردیبهشت 93- منتشر شد.

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، «هدفمندی یارانه‌ها، تبلیغات ناکارآمد و کوتاهی ارتباطی‌ها» عنوان سرمقاله این شماره به قلم مدیرمسؤول است. نگاه نگین حسینی به مجموعۀ کلاه قرمزی 93 با تیتر « از پرستشِ نوستالژی تا ستایشِ نقد» از دیگر مطالب این ماهنامه است. این سومین مرتبه و سومین سالی است که حسینی در ماهنامه مدیریت ارتباطات، در نقد مجموعه کلاه قرمزی نوشته‌ است. مطلب اول با عنوان: «مجموعه کلاه قرمزی از منظر مخاطب‌شناسی و ضرورت‌های برنامه‌سازی: نخوردیم نون گندم اما دیدیم دست مردم، آقای مجری!» اردیبهشت 1391 منتشر شد و مطلب دوم با عنوان: «شخصیت‌‌پردازی مؤنث در مجموعه کلاه‌قرمزی: نه جیغ، نه دست، نه هورا!» اردیبهشت 1392 به چاپ رسید. حسینی در این مورد می‌نویسد: من از هواداران این مجموعه‌ام اما فکر می‌کنم دوست داشتن کلاه قرمزی نباید اجازه نقد و نظر منفی را از دوستداران و نقادانش بگیرد. اسطوره‌ها نیز باید نقد شوند و تقدس‌زدایی شوند تا قابل ستایش باقی بمانند.

 

«ارائه الگوی ارتباطات سازمانی مناسب» نوشته مشترک کمیل رودی و ملیحه محمدی حسینی‌نژاد از دیگر مطالب خارج از پرونده چهل‌وهشتمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات است. این مدل یک دستگاه نظری را در اختیار پژوهشگران می‌گذارد که با تعریف اهداف و تعیین امتیاز هر شاخص از سوی نخبگان علمی یا خبرگان اجرایی سازمان، بتوانند الگوی ارتباطات سازمانی مناسبی را برای سازمان طرح‌ریزی کنند.

 

 «اینترنت: فضای عمومی سیاسی» نوشته دکتر احمد یحیایی ایله‌ای نیز از دیگر مطالب این بخش است. این مقاله در دو بخش تئوریک و کاربردی، آثار اینترنت را در حوزه عمومی به بحث کشانده است. قسمت اول: اینترنت به عنوان یک فضای عمومی سیاسی و قسمت دوم: اینترنت به مثابه فضای عمومی سیاسی محلی.

 

تبیین اخلاق حرفه‌ای روزنامه‌نگاری در گفت‌وگوی محمدحسن خازنی با علیرضا حسینی پاکدهی با عنوان « مهم‌ترین رسالت روزنامه‌نگاران وفاداری به شهروندان است» و گفت‌وگوی محسن آزموده با میرزابابا مطهری‌نژاد،‌ عضو هیأت‌مدیره انجمن روابط‌عمومی ایران با عنوان « تقابل با افکار عمومی خطرناک است؛ نهادهای مدنی باید افکار عمومی را نمایندگی کنند» از جمله گفت‌وگوهای این شماره است. اما گفت‌وگوی ویژه‌ این شماره توسط رضا قربانی با دکتر محمدمهدی فرقانی و با هدف جست‌وجوی پاسخی برای پرسش «بیماری مطبوعات امروز ایران» در گفت‌وگو با محمدمهدی فرقانیانجام شده است. فرقانی در این مصاحبه مهم‌ترین رسالت امروز رسانه‌ها را تقویت تفاهم اجتماعی دانسته است.  در شماره جدید این ماهنامه پرونده‌هایی در موضوعات روابط‌عمومی، کتاب، مدیریت ارتباطات اجتماعی و رسانه منتشر شده است.

 

پرونده روابط‌عمومی: روابط‌عمومی، سیاست و دیپلماسی( مترجم: امیرعلی خلج)

 

روابط‌عمومی سیاسی؛روابط‌عمومی در اختیار قدرت نوشته کیوسیس، استرومباک

 

روابط‌عمومی سیاسی و رابطه شهروندان با احزاب نوشته ترنت سلتزر، ویو ژانگ، شریس گرهارد و لکسی کانداف

 

روابط‌عمــومـــی و دیپلمــاسی عمـومـی نوشته کتی جیمزپاتریک، جمی فولرتون و آلیس کندریک

 

بررسی مدیریت شهرت و روابط اتحادیه اروپا-روابط‌عمومی سیاسی در اتحادیه اروپا نوشته چیارا والنتیتی

 

روابط‌عمومی سیاسی در شبکه؛ چشم‌انداز مدیریت ارتباطات نوشته مایکل کارلسون، کلیستر کلروال و اولف بوسکویست

 

تحلیلی بر دریافت‌ها و گرایش‌ها در استفاده از رسانه‌های اجتماعی در سطح دولت‌های محلی ایالات متحده آمریکا- روابط‌عمومی دولتی و رسانه‌های اجتماعی نوشته میسی گراهام، الیزابت جانسون آوری

 

روابط‌عمومی سیاسی با هدف طرفداری؛ تأثیرگذاری آنلاین و ایجاد سرمایه اجتماعی نوشته آدام جی سافر، مارین تیلر و آیمای یانگ

 

پرونده کتاب: بررسی کتاب «ارتباطات انسانی» نوشته دکتر مهدی محسنیان‌راد( زیر نظر ساره گودرزی)

 

برگ ‌برگ «ارتباطات انسانی» در 10 نگاه؛ کتابی برای بهبود روابط انسانی نوشته محمدرضا وحیدی

 

گفت‌وگوی خواندنی ساره گودرزی با دکتر مهدی محسنیان‌راد درباره کتاب «ارتباطات انسانی»: دوست دارم تمام مردم این کتاب را بخوانند

 

نقدی بر کتاب ارتباطات انسانی توسط داریوش نوروزی

 

«ارتباطات انسانی»، کتابی ویراسته است؛ بخشی از سخنرانی دکتر حسام‌الدین آشنا در مراسم رونمایی از کتاب

 

معرفی چند کتاب تخصصی حوزه روابط‌عمومی

 

با ibooks author آشنا شوید؛ با کتاب‌سازهای الکترونیکی اپل ناشری جهانی شوید

 

پرونده مدیریت ارتباطات اجتماعی: هویت‌ها و زمان‌هایی که موبایل از خانواده دزدیده است ( زیر نظر علی حسنلو)

 

بررسی پدیده‌ای که یک سبک زندگی جدید را رقم زده است: تلفن همراه، دنیایی همراه انسان نوشته علی حسنلو

 

نگاهی به ابعاد سیطره یک پدیده: تلفن همراه، جایی برای بردگی و آزادی همزمان  مترجم: زهرا علی‌دوست- منبع لوموند دیپلماتیک

 

دکتر احسان حمیدی‌زاده استاد جامعه‌شناسی دانشگاه شیراز مطرح کرد: موبایل، زبان جدیدی را ایجاد کرده است. گفت‌وگو از علی ورامینی

 

تحول در جوانان، آموزش، دموکراسی و بروکراسی با تلفن همراه نوشته ریچارد لینگ (استاد فناوری اطلاعات دانشگاه کپنهاگ)، مترجم: زهرا علی‌دوست

 

 بررسی تأثیرات تلفن همراه در گفت‌وگو با یک روانشناس فرانسوی: نمی‌توان تلفن همراه را از زندگی امروز حذف کرد. ترجمه: علی فراهانی. منبع: روزنامه لیبراسیون.

 

مطالعه موردی در دبی: چه بر سر زمان خانواده آمده است؟ نوشته: تام واتسون، دیتاس لوپز

 

گفت‌وگویی از جرالد هانوتیکس، کارشناس ارتباطات: مخاطبان تلفن همراه به بیماری «نوموفوبیا» مبتلا می‌شوند. ترجمه: ندا فراهانی

 

پرونده رسانه: رقابت رسانه‌های محلی در فضای وب( زیر نظر فاطمه پورمعصوم)

 

آنلاین، سایبر، دیجیتال، الکترونیک؛ کدام‌یک؟

 

بررسی و تحلیل سایت کردپرس: وب2، گرانیگاه سایت‌های خبری آنلاین نوشته شفیع بهرامیان

 

رسانه‌های آنلاین، مردمی‌ترین و محلی‌ترین رسانه‌ها هستند نوشته منصور ساعی

 

رشد قارچ‌گونه سایت‌های خبری - تحلیلی ایرانی: کیفیت، قربانی کمیت نوشته شفیع بهرامیان

 

انفجار خبری، ماحصل حضور آنلاین در سیستان و بلوچستان نوشته عبدالسلام بزرگ‌زاده

 

رسانه نوین را آنلاین بنویسیم و بخوانیم: طلاکوبی در وب نوشته فاطمه پورمعصوم

 

آیا می‌شود اصفهان نصف جهان را در «ایمنا» دید؟ نوشته معصومه رشیدی

 

بروال؛ سایت 2 زبانه استان خوزستان، آگاهی‌دهنده عموم و تشدیدکننده اهتمام مسؤولان است نوشته خالد لویمی

 

شاخص‌های فنی، محتوایی و تعامل با مخاطبان در مقایسه وب‌سایت‌های خبری برتر استان بوشهر نوشته محمدجواد منصورزاده

 

تحلیلی بر آینانیوز،اولین سایت خبری برخط آذربایجان غربی نوشته ندا عبدی

 

چهل‌وهشتمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات در 84 صفحه تمام رنگی و با قیمت 6 هزارتومان بر روی پیشخوان مطبوعات قرار گرفته است. گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند این ماهنامه را توسط نرم‌افزار «برگ» (کیوسک الکترونیکی مطبوعات) بر روی گوشی‌ها و تبلت‌های دارای سیستم عامل اندروید خریداری کرده و مطالعه کنند. نرم‌افزار اندرویدی «برگ» از نشانی  http://barg.asr24.com یاcando.asr24.com قابل دریافت است.

 

آرشیو کامل ماهنامه مدیریت ارتباطات از نشانی www.magiran.com/cmmagazine قابل تهیه و مطالعه است. این ماهنامه از طریق سایت www.prshop.ir نیز برای درخواست‌کنندگان، ارسال می‌شود.

 

روابط‌عمومی ماهنامه

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد