درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 19 تیر 1399 - 02:54   

بهترین هدفون

  بهترین هدفون


ادامه ادامه مطلب یک

بهترین گوشی هوشمند

  بهترین گوشی هوشمند


ادامه ادامه مطلب دو

پیدایش میز خبر و صفحه حوادث

  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


ادامه ادامه مطلب سه

آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند

  آمازون ۲ میلیارد دلار در صنعت انرژی پاک سرمایه‌گذاری می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فاکتورهای تأثیر مثبت بر اعتبار و خوشنامی
  سرمایه‌سازی از اتفاق‌های مثبت
  اظهارات وزیر اقتصاد در گفت و گویی پیرامون نحوه تأمین مالی بودجه سال‌ 1399
  وزیر اقتصاد به دغدغه های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رابطه با بازار سرمایه خبر داد
  انتصاب مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط‌عمومی بانک صادرات ایران
  انتصاب سرپرست روابط عمومی و معاون فرهنگی باشگاه استقلال
  تاثیرات بازاریابی ارتباطات روابط عمومی بر تعامل برند در رسانه اجتماعی
  تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد
  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی
  بهترین هدفون
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10220صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیشنبه، 6 اردیبهشت 1393 - 06:43
بازاریابی و تبلیغات
ابداع یک بازاریابی تعاونی
امروزه دریافته اند تنوع عمیقی از مفهوم بازاریابی وجود دارد که طبیعی می باشد. تعاریف زیادی از بازاریابی وجود دارد، همانگونه که گفته شده سیر قابل توجهی در نیم قرن دوم ، قرن دوم داشته که بر عکس آن در نوشته ها ذکر شده است.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)،  امروزه دریافته اند تنوع عمیقی از مفهوم بازاریابی وجود دارد که طبیعی می باشد. تعاریف زیادی از بازاریابی وجود دارد، همانگونه که گفته شده  سیر قابل توجهی در نیم قرن دوم ، قرن دوم داشته که بر عکس آن در نوشته ها ذکر شده است. امروز ما با پایه و اساس متعدد مفهوم بازاریابی مواجه شدیم که طبیعی می باشد پنج عامل اصلی مفهوم بازاریابی در پایین ذکر شده است:
1-    
راه رسیدن یا دسترسی به تولیدات
2-     راه دسترسی به تولید
3-    راه رسیدن فروش
4-    برای رسیدن به بازاریابی
5-    راه رسیدن به یک بازار اجتماعی
 
واژگان کلیدی: بازاریابی، دسترسی به تولیدات دسترسی به فروش،بازار اجتماعی

 

 

مقدمه:
بازاریابی چیست؟
 پنج عامل اصلی مفهوم بازاریابی در پایین ذکر شده است:
 1-
راه رسیدن یا دسترسی به تولیدات_ بودن یک مدیریت دقیق جهت تلاش و تعهد تولید بهتر که مورد خواسته مشتریان بوده که همانا مورد قبول دو طرف برای تولید واقع گردد. از وظایف اصلی مدیریت که نشان از رشد و کارایی تولید و همچنین سیستم پخش یا توزیع آن است می باشد.
2-
راه دسترسی به تولید_ وجود یک مدیریت جهت متعدد بودن به آن که مشتریان برای تهیه اجناس خود، بتوانند آن را در بالاترین کیفیت تهیه و تاًیین نرخ نمایند.از این رو یک تجارت خانه می بایست تمامی سعی و تلاش خود را در منبع تولید به نوع کیفیت آن اختصاص دهد.
3-
راه رسیدن فروش_ وجود یک مدیریت دقیق که حاصل از تولیدات تجارت خانه جهت بود ونبود مشتریان خواهد بود،که این درست متناسب باکیفیت ساخت آن و همچنین علاقه تجارتخانه به شکل و شمایل و همینطور دوام آن است. از این رو تجارتخانه می بایست در استعداد یابی و تاًیین مشتریان توجه داشته باشد.همانا راضی نگه داشتن آنان به این تولیدات است که  بعضی اوقات مورد اعتراض آنان واقع می گردد . بعضی وقتها می توانند معترض  باشندو بعضی وقتها نمیتوانند باشند.
4-
برای رسیدن به بازاریابی_ وجود مدیریتی جهت حفظ و نگه داری آن که همانا کلیدی است بر کمالات (فضیلت) بازدهی تجارت خانه ، که به عبارتی در تاًیین و تصمیمات خواسته ها وآرزوهای یک بازار، یا به گونه ای خیاط خانه اورگانی هست که برابر با میل و خواهش مشتریان در برش و سبکی دیگر صورت می گیرد که درست با خواسته های تجارتخانه تضاد دارد.
5-
راه رسیدن به یک بازار اجتماعی _ وجود مدیریتی با موقعیتی که بتواند مرکزی دایر نماید که خواسته ها و اهداف بازار را تشخیص دهد و همانا دارای مرکزی که روی به احساسات در راستا با عموم که این می بایست رفاه مردم را برای مدت طولانی بر آورد کند.
اینها راه های رسیدن برون مرزی که عامه چارچوب نظرات و تلاشها فکر یا تلاشی در مورد بازاریابی هستند. بیایید حالا مروری بر انواع تعاریفی که از بازاریابی که همانا در پیش برد انواع مطالعات بالای سه سال در نشان دادن توسعه و رشد در این موضوع اشاره شده داشته باشیم.

 

نویسنده :

فاطمه طاهرپور
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی دانشگاه پیام نور قشم

دانلود فایل pdf مقاله

TMBA منبع:

 

 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تاثیرات بازاریابی ارتباطات روابط عمومی بر تعامل برند در رسانه اجتماعی


  پیدایش میز خبر و صفحه حوادث


  ریشه روابط عمومی سیاسی در جمهوری اسپین


  تقویم روز ارتباطات/ لاینوتایپ در ایران، 72 سال پس از آمریکا!


  تقویم روز ارتباطات/ نظر جهانی ناشران: روزنامه «کم تیراژ» نشریه ای خصوصی (پامفلیت) است، نه عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که عکس های نبرد مرگبار «گتیسبورگ» انتشار یافت و فتو ژورنالیسم پا به عرصه وجود گذارد


  برداشت خبرنگار آزاد/ برگزاری چهارمین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی ایران


  عصر اطلاعات گمراه‌کننده؛ انقلابی در پروپاگاندا


  مسئولیت اجتماعی در شرکت‌ها


  سازمان مدیریت صنعتی حامی کسب و کارهای مولد جهش تولید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌عمومی با موضوع کرونا