درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 03:44   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10208صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 5 اردیبهشت 1393 - 05:37
تکامل روابط عمومی با نگاه انتقادی
هنوز چند سالی بیشتر از زمانی که بسیاری از ما در کلاس های روابط عمومی دانشگاه درباره ادوارد برنیز، سبک اسوشیتد پرس می خواندیم و از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار اصلی دستیابی به مخاطبان کلیدی استفاده می کردیم، نمی گذرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  هنوز چند سالی بیشتر از زمانی که بسیاری از ما در کلاس های روابط عمومی دانشگاه درباره ادوارد برنیز، سبک اسوشیتد پرس می خواندیم و از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزار اصلی دستیابی به مخاطبان کلیدی استفاده می کردیم، نمی گذرد.


اما ممکن است این موضوعات از نگاه کارگزاران روابط عمومی تنها ایده های احمقانه ای باشد که دانشجویان روابط عمومی می آموزند. علاوه بر این، اگر یک نوجوان 22 ساله مدیر عامل یا مدیر اجرایی شما را در مورد تصدی گری رسانه ای یا تبلیغات بومی در بافت روابط عمومی متقاعد کند، آیا می توانید با اطمینان در مقابل او موضوع بگیرید؟


این چیزی است که در قبال آن موضوعات به ذهن می آید- رابطه روابط عمومی در تغییر بازاریابی و چشم انداز رسانه ای- که ما در لین اپلبام، از استاد یار روابط عمومی در دانشکده شهر نیویورک و یکی از پیشکسوتان NBC و متخصصان روابط عمومی دانشگاه آموختیم.


«این وظیفه حرفه ای است که بر گرده متخصصان روابط عمومی قرار دارد و باید در تماس با روندهایی باشند که هر روز تغییر می کند. چه بحثی داغ است، چه چیزی مرتبط است، چه چیزی تغییر می کند، آیا این تصویر با آنچه که در یک ماه، دو ماه یا سه ماه پیش دیده شده تا امروز متفاوت است.»


مشاهده نظرات اپلبام در آژانس های بزرگی نظیر ادلمن و کچوم بعلاوه تبلیغات در پی آر میکس، و شنیدن نکات وی در حال حاضر، باید به بسیاری از مدیران روابط عمومی کهنه کار که در استفاده از تکنولوژی به بن بست رسیده اند و تنها یاد دارند که از انگور چگونه استفاده کنند، آموخته شود.


کسانی که بخواهند در خصوص گوگل یا ویکیپدیا اطلاعات بیشتری داشته باشند و بتوانند با ویدئو و عناصر بصری خود به خوبی در فعالیت روابط عمومی شان استفاده کنند، می توانند در دوره هایی که در اپلبام در همین خصوص بینش هایی را ارائه می دهد، ثبت نام کنند.


منبع: http://www.business2community.com/public-relations/evolution-public-relations-0842313#e0Gu3M6h0XMMR0gk.99
منبع مرجع:  http://www.shara.ir/view/10208/تکامل-روابط-عمومی-با-نگاه-انتقادی

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد