درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 21:31   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10204صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 4 اردیبهشت 1393 - 14:25
روابط ˈعمومی ˈ پیشکش
سیفعلی موسی زاده - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چندی پیش نخستین جلسه شواری روابط عمومی های استان اردبیل در دولت جدید برگزار شد و این جلسه فرصتی شد که مسوولان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی نقطه نظرات و دل مانده های خود را در حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندارطرح کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- چندی پیش نخستین جلسه شواری روابط عمومی های استان اردبیل در دولت جدید برگزار شد و این جلسه فرصتی شد که مسوولان روابط عمومی های دستگاه های اجرایی نقطه نظرات و دل مانده های خود را در حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندارطرح کنند.

آنچه بیش از هر چیز در این جلسه موجب تاسف وتعجب بود ، ناگفته های مسوولان روابط عمومی از نگرش و روابط مدیران دستگاه های اجرایی با این نهاد رابط مردم و دستگاه بود.

بیشتر مسوولان روابط عمومی ها بیش از هر چیز از عدم ارتباط و بی توجهی محض مدیران به روابط عمومی ها گلایه داشتند.

ˈهنوز پس از سال ها من نمی دانم که بالاخره مدیر پشت و حامی من است و به من اطمینان دارد یا نه ؛ من هنوز نمی دانم که تفکرات و سیاست های مدیر چیست ؛ وابستگی اعتباری به مدیر باعث بله گو شدن محض روابط عمومی به مدیران شده است ؛ کمترین اعتبارات و نیروهای غیر متخصص در دستگاهها سهم روابط عمومی هاست ؛ مدیر آنچیزی را می خواهد از روابط عمومی بشنود که باب میل اوست و ... بخشی از مطالب مطرح شده مسوولان روابط عمومی های استان در این جلسه بود.

این دردل و دل ها شاید تنها مختص روابط عمومی های استان اردبیل نباشد و بیشتر دستگاه های اجرایی درکشور به نوعی گریبانگیر این آسیب و بیماری جدی می باشند.

دستگاهی که قرار است رابط بین مردم و نهاد و ارگان خود باشد ، دستگاهی که باید تعاملی منطقی و مطلوب بین مردم و دستگاه برقرار کند و بلاخره دستگاهی که باید صدای مردم به مسوولان و بلندگوی صادق خدمت رسانی دولت به مردم باشد امروز به حال زاری گرفتار شده است که در داخل خود دستگاه و در ارتباط با مدیرو راس دستگاه با مشکل جدی روبروست.

دستگاهی که بغل گوش اتاق ریاست فرسنگ ها با مدیر و رییس دستگاه فاصله دارد چگونه می تواند مشکلات و مطالبات مردم را به اول شخص تصمیم گیر دستگاه و در مقابل خدمات دستگاه را به مردم اطلاع رسانی کند؟

دردنیایی که روابط عمومی ها دارای کرسی های دانشگاهی بوده و در دنیا به شیوه های مختلف و با ابزارالات و فناوری های نوین پیام رسان و در برخی موار مسحور کننده مخاطبان می شوند ، در جامعه ما نگاه به روابط عمومی ها همچنان سنتی و عقب افتاده است.

هنوز که هنوز است در اغلب ادارات ما کسانی که نمی توان برای آنها پست سازمانی و مقام و کاری مهیا کرد جایشان در روابط عمومی است.هنوز که هنوز است روابط عمومی ها باید کارشان این باشد که پلاکارد نصب کنند ، خیر مقدم بگویند ، تسلیت بگویند ، تکذیب کنند ، تعریف کنند ، دعوت کنند و ...

و اینچنین است که هر دولتمردی و هر مسوولی در این مملکت از اینکه خدمات و مسایل به خوبی به اطلاع مردم رسانده نمی شود و مردم از خدمات دولت بی اطلاعند گلایه دارد و....

تا دیدگاه و نگرش به روابط عمومی ها در ایران نگاهی چنین کوتاه است، تاز مانی که مدیران دستگاهها تواناترین فرد خود را برای تصدی روابط عمومی ها بکار نگمارند ، تازمانی که روابط عمومی ها امین ومشاور اصلی مدیران دستگاهها نبوده و توانایی لازم برای ایجاد تعامل و ارتباط صحیح با مخاطبان را نداشته باشند ، تاز مانی که روابط عمومی ها به ابزار و فناوری های نوین و مهمتر از آن به مهارت ارتباط با مخاطب تجهیز نباشند وضعیت به همین گونه خواهد ماند و ما همچنان در گذشته درجا خواهیم زد./ ایرنا




 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد