درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 17:42   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10195صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 - 09:29
طبقه استثمارگر می کوشد که حکومت و رسانه ها را از دست ندهد
لنین: طبقه استثمارگر می کوشد که حکومت و رسانه ها را از دست ندهد - اعلامیه لنین درباره عامل اختلاف طبقاتی
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  لنین ( ولادیمیر ایلیچ ) 22 آوریل 1917 و شش روز پس از بازگشت از تبعید به وطن ــ در زادروز خود ــ بیانیه ای منتشر ساخت که جامعترین تعریف از اختلاف طبقاتی به شمار آمده است.


    در مقدمه این بیانیه چنین آمده بود: جدا سازی مردم از هم در یک جامعه که از دیر زمان «کلاس» خوانده شده است عامل اقتصادی دارد و ثروت است که این کلاس ها را به وجود می آورد. بیانیه چنین ادامه می یافت:


    بشر ذاتا جمع ثروت در دست یک، یا چند فرد و چند خانواده را عملی درست، منطقی و به حق نمی داند و در نتیجه نمی تواند آن را تحمل کند. بنابراین، سرچشمه دشمنی ها و مبارزات پنهان و آشگار از همین جاست. همین اختلاف طبقاتی و جداسازی انسانها که یکسان و برابر زاده می شوند در طول تاریخ باعث جنگها و طغیانها بوده است و تا مسئله ثروت و خروج آن از دست شماری کم (و سپرده شدن آن به جامعه) حل نشود؛ این جنگ و جدالها ادامه خواهد داشت. طبقه ثروتمند استثمارکننده سایرین است و استثمارگر همه تلاشها و نیرنگها را بکار می گیرد تا این امتیاز خود را از دست ندهد و در درجه اول می کوشد که طبقه تحت استثمار و ستم آگاه و روشن و صاحب معلومات لازم (ضروری) نشود.

 

طبقه استثمارگر مساعی خود را بکار می برد که نه تنها قدرت حکومتی و دولت را درکنترل داشته باشد بلکه ابزارهای روشنگری (رسانه ها) هم مستقیم و غیر مستقیم از دستش خارج نشود و ... و ما بپا خاسته ایم تا به این وضعیت چند هزار ساله و این بی عدالتی عظیم پایان بدهیم، زیرا که عدالت و برابری خواست نهائی هر انسان است. شوق به جمع کردن پول که یک عادت، و به زیان توده ها است باید تبدیل به اشتیاقهای دیگر شود ــ شوق خدمت به همنوع ، بشریت، تحقق جامعه بدون طبقه، تامین سعادت مردم، صلح و برادری و ....


    لنین در بیانیه 16 آوریل 1917 خود که آن را پس از بازگشت از تبعید 11 ساله صادر کرده بود کاپیتالیسم و آزمندی دولتهای توانمند را عامل جنگ جهانی اول خوانده بود که نتوانسته بودند بر سر چاپیدن کشورهای ضعیفتر و بلعیدن مواد خام و کارگر ارزان سرزمین ها به سازش برسند.


    لنین جنگ بر سر استثمار و گسترش منطقه نفوذ را یک بیشرمی گستاخانه و جنایت نسبت به بشریت خوانده بود.


     لنین 22 آوریل 1870 به دنیا آمد و 54 سال عمر کرد.

 

منبع:
www.iranianshistoryonthisday.com

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد