درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 18 آذر 1398 - 04:19   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد

  رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  خوش خبر: طرح افزایش ‌کارآمدی روابط عمومی ها تدوین می شود
  هم‌اندیشی هیئت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات با مدیر عامل خانه تئاتر
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/12 و قسمت آخر
  هشتمین جایزه بین‌المللی دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران
  برنامه ریزی ۲۰۲۰: سؤالاتی برای ایجاد استراتژی رسانه ای درخشان
  برای اولین بار در کشور؛ دوره MBA حرفه‌ای یکساله مدیریت روابط عمومی و ارتباطات
  لری پیج و سرگی برین مدیریت آلفابت را به ساندار پیچای واگذار کردند
  فیسبوک در متمایز کردن محتوای رسانه‌های دولتی ناکام ماند
  ضرورت اختصاص سهمیه بنزین به خبرنگاران
  رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10189صفحه نخست » کتاب های برگزیدهچهارشنبه، 3 اردیبهشت 1393 - 10:01
انتشار کتاب باور کن که، روابط عمومی مرده است
کتاب "باور کن که، روابط عمومی مرده است" تالیف رابرت فیلیپس از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
  

کتاب "باور کن که روابط ‏عمومی مرده است"
نویسنده: رابرت فیلیپس
انتشارات: کارگزار روابط ‏عمومی
نوبت چاپ: اول/1396
شمارگان: 1000 جلد
تعداد صفحات: 162 صفحه
قیمت: 230000 ریال
تلفن پخش: 09121938419- 88617577- 88617576


رابرت فیلیپس کیست؟
رابرت فیلیپس رئیس و مدیر ارشد اجرایی بخش اروپا، خاورمیانه و آفریقای اِدِلمن، بزرگترین مؤسسۀ روابط ‏عمومی جهان بود که به دلایلی که موقع خواندن این کتاب برای شما روشن خواهد شد از سمَت خود استعفا کرد. او از بنیان‌گذاران جریکو چمبرز، مؤسسۀ مشورتی و اندیشکدۀ راهبردهای مترقی است و در سطوح عالی در زمینه‌های راهبرد، خط مشی، ارتباطات و ایجاد اعتماد به شرکت‌ها نظرات مشورتی عرضه می‌کند. رابرت استاد مهمان در مدرسۀ بازرگانی کاس و از بانیان روابط‏عمومی جکی کوپر است.


رابرت اولین مؤسسۀ تجاری‌اش را در 21 سالگی دایر کرد؛ در آن زمان هنوز دانشجو بود. او به بازاریابی لباس عروس ایتالیایی (نپرسید) پرداخت. "باور کن که روابط ‏عمومی مرده است" دومین کتاب او، اما اولین کتابی است که مادرش معتقد است "به نحوی صحیح" انتشار داده است.

فهرست مطالب
فصل اول: روابط ‏عمومی مرده است
فصل دوم: سخن دربارۀ اعتماد
فصل سوم: رهبری عمومی
فصل چهارم: وضعیت سیاست
فصل پنجم: وضعیت کاسبی و تجارت
فصل ششم: مردم سالاری اجتماعی
فصل هفتم: گروه‎ گرایی مترقی
فصل هشتم: فعالان سیاسی و فعالیت‌گرایی سیاسی
فصل نهم: جوابگویی از طریق ارزش عمومی
فصل دهم: رهبری روشنفکرانۀ عمومی
فصل یازدهم: رجوع به صداقت و درستی
فصل دوازدهم: تغییر میراث

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هشتمین جایزه بین‌المللی دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران


  رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد


  خبر بد، خبر خوبیه!


  هفت نکته برای موفقیت در روابط عمومی


  برای اولین بار در کشور؛ دوره MBA حرفه‌ای یکساله مدیریت روابط عمومی و ارتباطات


  ضرورت اختصاص سهمیه بنزین به خبرنگاران


  کتاب "اینترنت و سواد مجازی" منتشر شد


  سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز منصوب شد


  لری پیج و سرگی برین مدیریت آلفابت را به ساندار پیچای واگذار کردند


  برنامه ریزی ۲۰۲۰: سؤالاتی برای ایجاد استراتژی رسانه ای درخشان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود