درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 22 فروردین 1400 - 22:55   

نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی

  نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست

  انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست


ادامه ادامه مطلب دو

۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی

  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد

  مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مسئول روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل: یکی از راه‌های پیشرفت روابط‌عمومی‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی است
  وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی: روابط‌عمومی خلاق جایگاه یک دستگاه را ارتقا می‌دهد
  انتصاب مدیر کل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست
  اهمیت اخبار به راست و دروغ بودنش ربطی ندارد
  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی
  نقش مهم عکس «سلفی» در برندینگ
  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران با کارگزاران روابط عمومی
  رتبه برتر روابط عمومی میراث فرهنگی گلستان در کشور
  مدیر روابط عمومی «تهران رسانه» منصوب شد
  اصول وآداب تشریفات گامی نوین در روابط عمومی سازمان ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10189صفحه نخست » کتاب های برگزیدهچهارشنبه، 3 اردیبهشت 1393 - 10:01
انتشار کتاب باور کن که، روابط عمومی مرده است
کتاب "باور کن که، روابط عمومی مرده است" تالیف رابرت فیلیپس از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر شد.
  

کتاب "باور کن که روابط ‏عمومی مرده است"
نویسنده: رابرت فیلیپس
انتشارات: کارگزار روابط ‏عمومی
نوبت چاپ: اول/1396
شمارگان: 1000 جلد
تعداد صفحات: 162 صفحه
قیمت: 230000 ریال
تلفن پخش: 09121938419- 88617577- 88617576


رابرت فیلیپس کیست؟
رابرت فیلیپس رئیس و مدیر ارشد اجرایی بخش اروپا، خاورمیانه و آفریقای اِدِلمن، بزرگترین مؤسسۀ روابط ‏عمومی جهان بود که به دلایلی که موقع خواندن این کتاب برای شما روشن خواهد شد از سمَت خود استعفا کرد. او از بنیان‌گذاران جریکو چمبرز، مؤسسۀ مشورتی و اندیشکدۀ راهبردهای مترقی است و در سطوح عالی در زمینه‌های راهبرد، خط مشی، ارتباطات و ایجاد اعتماد به شرکت‌ها نظرات مشورتی عرضه می‌کند. رابرت استاد مهمان در مدرسۀ بازرگانی کاس و از بانیان روابط‏عمومی جکی کوپر است.


رابرت اولین مؤسسۀ تجاری‌اش را در 21 سالگی دایر کرد؛ در آن زمان هنوز دانشجو بود. او به بازاریابی لباس عروس ایتالیایی (نپرسید) پرداخت. "باور کن که روابط ‏عمومی مرده است" دومین کتاب او، اما اولین کتابی است که مادرش معتقد است "به نحوی صحیح" انتشار داده است.

فهرست مطالب
فصل اول: روابط ‏عمومی مرده است
فصل دوم: سخن دربارۀ اعتماد
فصل سوم: رهبری عمومی
فصل چهارم: وضعیت سیاست
فصل پنجم: وضعیت کاسبی و تجارت
فصل ششم: مردم سالاری اجتماعی
فصل هفتم: گروه‎ گرایی مترقی
فصل هشتم: فعالان سیاسی و فعالیت‌گرایی سیاسی
فصل نهم: جوابگویی از طریق ارزش عمومی
فصل دهم: رهبری روشنفکرانۀ عمومی
فصل یازدهم: رجوع به صداقت و درستی
فصل دوازدهم: تغییر میراث

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ زادروز مصطفی قریب روزنامه نگار معاصر ایران ـ روش کار قریب در خبرنویسی


  ۱۱ آوریل ـ فن سخنرانی عمومی


  هنر شنیدن دیگران


  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران با کارگزاران روابط عمومی


  رشد تبلیغات آنلاین در دوران کرونا


  روابط عمومی شرکت‌های وابسته به فولاد مبارکه باید در سیاست‌های اطلاع‌رسانی با این شرکت هماهنگ باشند


  رسانه و روابط عمومی در مناطق آزاد یعنی آینه های روبرو


  درباره تخریب دوباره صنعت لبنیات / ۱۰درس‌ ارتباطاتی یک ویدئو


  نقش مهم عکس «سلفی» در برندینگ


  عزای ملی چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400 با موضوع: ابر نیروی روابط‌عمومی