درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 19 آذر 1398 - 23:18   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو

  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی ها باید سخنگوی دستگاه های اجرایی و زبان گویای مردم باشند
  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان: روابط عمومی ها آموزش را جدی بگیرند
  7 تا از بهترین کتاب های جدید روابط عمومی که در سال ۲۰۲۰ باید خوانده شود
  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر احمد یحیایی ایله ای
  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر حسینعلی افخمی
  اپ‌های منتخب سال
  چگونه بر چالش های روابط عمومی های نوپا غلبه کنیم
  مدیر کل پیشین روابط عمومی بانک مهر اقتصاد تکریم شد
  3 دلیل اینکه مدیریت داده برای موفقیت بسیار مهم است
  تلفن‌های موبایل برای رشد و تکامل مغز خردسالان مضر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10171صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 2 اردیبهشت 1393 - 18:05
نگاهی به کتاب «روابط عمومی دولتی»
کتاب «روابط عمومی دولتی» تألیف مهدی باقریان، هادی کمرئی و محمد حمدان بن حاجی عدنان از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- این کتاب برای همه طبقات اجتماعی اعم از دولتمردان یا کارکنان دولت، رهبران صنایع، اندیشمندان، متخصصان یا استادان و دانشجویان در مراحل عالی تحصیلی و شاغلان روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات بسیار ارزشمند خواهد بود. این کتاب راهنماهای بسیار ارزشمندی جهت ایجاد پیوندی محکم بین مؤسسات دولتی و مردم ارائه می‌کند.
 
 کتاب «روابط عمومی دولتی» در دو بخش و هشت فصل تدوین شده است. این کتاب بر حرفه روابط عمومی در دولت و توسعه و اهمیت تاریخی آن در ایران متمرکز است. عوامل موثر در رشد آن و عناصر تشکیل دهنده‌اش مورد بحث قرار می‌گیرد؛ عوامل عمومی که سبب تقویت حرفه روابط عمومی در دولت می‌شود، درنظرگرفته می‌شود.
 
 در وضعیت اضطراری امروز وضعیت امروز اهمیت روابط عمومی بین‌المللی مؤثر را نمی‌توان دست کم گرفت و تولد دولت یازدهم قطعاً بُعد جدیدی به رشد روابط عمومی دولتی خواهد افزود. روابط عمومی دولتی که از قبل به تأیید و تکذیب و امور بدیعی غیرضرور مشغول بود اینک می‌بایست هم خود را بر توزیع کامل سیاست‌ها و برنامه‌های دولت به طور کامل برانگیختن روابط و افکار عمومی بپردازد.
 
 این کتاب با سبک صریح و صادقانه و ارائه  راهنماهای کاربردی و علمی ضمن ارائه تصویری نسبتاً کامل از تاریخ روابط عمومی کشور به بررسی ساختارهای روابط عمومی در دوره‌های مختلف و برداشت و درک شاغلان روابط عمومی از روابط عمومی دولت کمک می‌کند و روابط کاربردی مهمی برای بهبود تفاهم بین سازمان‌های دولتی و مردم فراهم می‌آورد.
 
 در بخشی از کتاب می‌خوانیم:
 
 رابطه با آغاز روابط عمومی در ایران نظریات متعددی ذکر شده است مبدأ تاریخ معاصر ایران را گروهی آغازین سالهای حکومت قاجار و شماری از دولت صفوی می‌دانند اگر نظر گروه اول را بپذیریم در پیشینه تأسیس وزارت در دوران فتحعلی شاه قاجار باز می‌گردد...ریشه‌های تأسیس روابط عمومی به مفهوم امروزی را باید پس از شهریور 1320 جستجو کرد البته پیش از آن سازمان پرورش افکار نیز تأسیس شده بود اما پایه‌های روابط عمومی اوایل تبلیغات، انتشارات و اطلاعات یا نامه‌های دیگری چون روابط یا استخبارات است و اداره‌هایی با این نام شکل دهنده پایه‌های تشکیل روابط عمومی به مفهوم امروزی‌اند.
 
 کتاب «روابط عمومی دولتی» تألیف مهدی باقریان، هادی کمرئی، محمد حمدان بن حاجی عدنان و چاپ اول آن در زمستان 1393 توسط انتشارات کارگزار روابط عمومی در 424 صفحه و قیمت: 25 هزار تومان عرضه شده است.
 منبع:فارس

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو


  درونی‌سازی و باورمندی به مفهوم بیمه


  برگزاری دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان ملارد


  انتصاب های جدید در معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش


  ۳ کلید ارتباط بین خدمات مشتری و شهرت برند


  واتساپ باز هم سرویس جدیدی ارائه کرد: این‌ بار «چند لحظه پشت خط بمانید»


  مدیر کل پیشین روابط عمومی بانک مهر اقتصاد تکریم شد


  مسئول روابط عمومی نمایندگی آستان قدس رضوی استان مازندران: مازندران ۷۹خادمیار در عرصه خبر و رسانه دارد


  سرپرست روابط عمومی استانداری همدان: دستگاه‌های برتر حوزه اطلاع رسانی استان همدان معرفی می‌شوند


  تبدیل‌ساز زبان انسانی به زبان رایانه‌‌ای


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود