درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 13:35   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10150صفحه نخست » جهان روابط عمومیسه شنبه، 2 اردیبهشت 1393 - 06:10
حسین امامی در گفتگوی اختصاصی با شارا
کارکرد اجتماعی مهمترین وظیفه ی روابط عمومی ها در جهان
«حسین امامی» مدیر روابط عمومی بانک توسعه صادرات، یکی از وظایف مهم روابط عمومی ها در جهان را کارکرد اجتماعی دانست و اظهار داشت:" امروزه کارکرد اجتماعی به عنوان مهمترین کارکرد و وظیفه روابط عمومی ها در جهان شناخته می شود. همه چیز بر پایه مخاطب شکل گرفته است."
  

کارکرد اجتماعی مهمترین وظیفه ی روابط عمومی ها در جهان

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، عضو هیأت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی با اشاره به وضعیت روابط عمومی در کشور گفت:" اگر بخواهیم بگوییم که روابط عمومی در ایران چه وضعیتی دارد، شاید تعبیری که بتوان از آن کرد این است که روابط عمومی نقش سرگردان را دارد و هنوز نتوانسته به خوبی شکل بگیرد و آنطور که باید نیاز مخاطب را برآورد کند."

«امامی» ارتقای جایگاه روابط عمومی در کشور را به عنوان یکی از انتظارات جامعه روابط عمومی از دولت یازدهم مطرح کرد و گفت: "اما انتظاری که از دولت تدبیر و امید می رود را شاید بتوان بر سه محور مطرح کرد. انتظار اول ارتقای جایگاه روابط عمومی ها در کشور است. بر همین اساس باید قوانین، بخش نامه ها، دستورالعمل ها و اخلاق حرفه ای برای روابط عمومی در سازمان ها تعریف شود تا روابط عمومی ها مطابق با این ضوابط عمل کنند و در نهایت این قوانین به صورت نظام نامه ای طراحی شود . بر این اساس می توان به ارتقای جایگاه روابط عمومی در کشور کمک کرد."

مدیر روابط عمومی بانک توسعه صادرات توجه به تخصص گرایی و اخلاق گرایی را دو محور دیگر انتظارت حوزه روابط عمومی از دولت دانست و عنوان کرد:" بحث دوم بحث تخصص گرایی در روابط عمومی ها است. باید یک دستگاه بالا دستی استانداردی را برای روابط عمومی ها تعریف و در آن این تخصص ها را مشخص کند. و بحث سوم مبحث اخلاق گرایی است که روابط عمومی ها بتوانند از این مباحث اخلاق حرفه ای در روابط عمومی و سازمان ها استفاده کنند و کارهای خود را با تبلیغات و بازاریابی ترکیب نکنند. زیرا تبلیغات و بازاریابی دو لبه قیچی هستند که بر خلاف اهداف روابط عمومی عمل خواهند کرد."

مریم میرعبدالحق

 منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد