درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 07:47   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است

  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10149صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 2 اردیبهشت 1393 - 05:14
در رونمایی از پوستر سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت اعلام شد:
از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی در بخش صنعت، تخصصی شدن روابط‌عمومی‌هاست
  

در رونمایی از پوستر سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت اعلام شد:

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، در جلسه شورای اجرایی هفته روابط‌عمومی 1393، از پوستر سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت رونمایی شد.

 

سید غلامرضا کاظمی دینان، دبیرکل سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت در این جلسه با اشاره به اینکه صنایع امروز بیش از دوره‌های گذشته به روابط‌عمومی فعال و کارآمد نیاز دارند، گفت: از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی در بخش صنعت، تخصصی شدن روابط‌عمومی‌های بنگاه‌های فعال در این حوزه است.

 

وی افزود: روابط‌عمومی‌ها قادرند با استفاده از روش‌های اقناعی، افکار عمومی را به سمت استفاده از تولیدات داخلی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی هدایت کنند. آنها با آموزش‌های تخصصی قادر خواهند بود فضای رقابتی میان تولیدات داخلی با کالاهای مشابه خارجی ایجاد کنند و در نهایت زمینه‌ساز توسعه و رشد اقتصادی شوند.

 

کاظمی‌دینان با اشاره به برگزاری سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت در روز 28 اردیبهشت‌ماه گفت: موضوع اصلی این کنفرانس «روابط‌عمومی، صنعت و رقایت‌ برندها» تعیین شده است و امیدواریم با ارائه آموزش‌هایی در این خصوص امکانات روابط‌عمومی‌ها برای برندسازی و جذب مخاطب بیشتر، کنفرانسی کاربردی و اثربخش داشته باشیم.

 

یوسف فروتن آغمیونی، طراح پوستر سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت نیز در این جلسه به اشاره به ویژ‌گی‌های این پوستر گفت: در این طرح تلاش شده چنین نشان داده شود که استفاده مناسب و صحیح از ابزارهای ارتباطی در بخش یک بنگاه تولیدی، می‌تواند به انتخاب برند آن بنگاه توسط مصرف‌کنندگان منجر شود و میزان آنچه صنایع در بازار کالا به‌فروش می‌رسانند، حتماً متناسب با فعالیت روابط‌عمومی‌ها در معرفی آن کالا و ترغیب مصرف‌کنندگان به خرید آن است.

 

گفتنی است «برندسازی و نقش روابط‌عمومی»، «روابط‌عمومی و بازارسازی برای تقویت برند»، «روابط‌عمومی، صنعت و صیانت از برند»، «استراتژی‌های روابط‌عمومی در مواجهه با برندهای رقیب» و «روابط‌عمومی و جهت‌دهی به انتخاب مشتریان در رقابت برندها» از جمله موضوعاتی است که در سومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت به آنها پرداخته خواهد شد.

 منبع: ماهنامه مدیریت ارتباطات

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد