درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 10:57   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
  یک انقلاب فناوری جدید در راه است - در اینجا نحوه سود بردن از آن آمده است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10077صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 28 فروردین 1393 - 23:48
آیا کارکنان در ماشین بزرگ روابط عمومی، دیده می شوند؟
روابط عمومی یا روابط مطبوعاتی (مهم نیست چگونه به آن نگاه می کنید) با ترس قابل تعریف می باشد. این حوزه به عنوان صنعتی که به حوزه دیجیتال و رسانه های اجتماعی وارد شده است، آینده روشنی را فراروی کارکنان خود می گشاید.- آیا کارکنان در ماشین بزرگ روابط عمومی، دیده می شوند؟
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-روابط عمومی یا روابط مطبوعاتی (مهم نیست چگونه به آن نگاه می کنید) با ترس قابل تعریف می باشد. این حوزه به عنوان صنعتی که به حوزه دیجیتال و رسانه های اجتماعی وارد شده است، آینده روشنی را فراروی کارکنان خود می گشاید.- آیا کارکنان در ماشین بزرگ روابط عمومی، دیده می شوند؟


برای زمانی طولانی، کارکنان در مقایسه با سایر سهامداران از قبیل مصرف کنندگان و سرمایه گذاران فراموش شده بودند. آنها برای ارتباطات داخلی سازمان چیزی بودند که می شد آن را نادیده گرفت.


اما با ظهور رسانه های اجتماعی، ارتباطات سریع و مردم چیزهایی را انجام می دهند که همیشه انجام می شده است- صحبت درباره کارشان- آگاهی روز به روز در حال افزایش است به گونه ای که شاید گاهی اوقات بتواند بهتر مورد استفاده قرار گیرد. (ترجیحا بعد از برخی از دستورالعمل هایی که رسانه های اجتماعی برای کارکنان تهیه و به اشتراک می گذارد.)

تعامل با کارکنان تنها آغاز کار است
در حال حاضر، آنچه این بحث را جذاب می کند تعامل کارکنان می باشد که تنها شروع راه است و برخی نوشته در این زمینه وجود دارد- کتاب هایی که توسط ریکاردو سملر و ویل مکلنز نوشته شده و نشان از آینده ای جذاب دارد.- اما روئسا ممکن است آن را دوست نداشته باشند چنانکه کارکنان انتظار دارند که آنها نیز در بازتاب رسانه ای به گونه ای دیده شوند که منعکس کننده ارزش های شرکت باشند و از آنچه ممکن است رفتارهای اضافی نامیده می شود جلوگیری می کنند.


قبل از اینکه بخواهید کتاب مکلنز و سملر را تهیه کنید، وبر شاندویک (سلب مسئولیت: من برای آنها کار کرده ام) گزارش خوبی را بعد از مصاحبه با 2 هزار و 300 نفر در 15 بازار تهیه کرده است. و آنچه آنها دریافته بودند این بود که آنها در گفتگوی فعال بسیار ضعیف درباره کارشان صحبت می کردند بنابراین ممکن است که حس شود که از منابع زیر بهره برده اند:


• 50% پیام های ارسالی، تصاویر یا ویدئوها در رسانه اجتماعی درباره کارکنان است
• 39% ستایش یا نظر مثبت آنلاین خود را درباره کارفرمایش به اشتراک گذاشته است
• 33% پیام های ارسالی، تصاویر یا ویدئوهایی در رسانه های اجتماعی درباره کارکنان هستند و از کارفرما هیچ یادی نشده است
• 16% انتقاد یا پیام های منفی آنلاین را درباره کارفرمای خود به اشتراک گذاشته اند
• 14% چیزی درباره کارفرمای خود ارسال کرده بودند که بعدا از آن پشیمان شده اند

چالش گفتن چیزهای خوب توسط کارکنان
واضح است که کارکنان تنها چیزهای خوبی که انتظار دارید نمی گویند. احساسات آنها باید برانگیخته شود، به هیجان بیایند، درگیر شوند و به چیزی که شرکت در مجموع به آن نیاز دارد، گوش دهند. ساعت ها کار، شرکت اخلاقی، پرداخت ها، پردازش، همکاران- این ها چیزهایی هستند که باید به آنها نگاه شود. حتی چیزهای ساده ای مانند ارتباطات- کارکنان نباید از طریق یک روزنامه از تغییرات اطلاع حاصل کنند- بنابراین تا جایی که امکان دارد کارکنان را در جریان آخرین اخبار کارخانه قرار دهید.


و این کارکنان می توانند حتی در صورتی که محل کارشان را ترک کنند برای شما موثر باشند- وبسایت هایی از قبیل گلسدور در حال رشد هستند و به دلیلی خاص اثرگذار هستند (اما می توان آنها را نیز به آسانی به بازی گرفت). این سایت ها کم کم به عنوان بخشی از آینده چشم انداز رسانه ای مطرح اند.

منبع: http://www.thedrum.com/opinion/2014/04/03/are-happy-employees-future-social-media-and-pr

منبع مرجع:http://www.shara.ir/view/10077/آیا-کارکنان-در-ماشین-بزرگ-روابط-عمومی،-دیده-می-شوند؟

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی تجارت به تجارت


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد