درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 12:27   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10048صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 27 فروردین 1393 - 07:40
کارخایی:
نقش روابط عمومی ها در تحقق شعار سال
مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان بر ضرورت همسویی ماموریت دستگاه های اجرایی در تحقق شعار سال تاکید کرد و گفت: نقش روابط عمومی ها در این خصوص حائز اهمیت است.
  

نقش روابط عمومی ها در تحقق شعار سال

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، ایرج کارخایی صبح چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان سمنان در محل استانداری با اشاره به ضرورت همسویی ماموریت دستگاه های اجرایی در تحقق شعار سال، بر همسو سازی ماموریت روابط عمومی دستگاه های اجرایی با شعار سال تاکید کرد.

وی بر نقش روابط عمومی ها در گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی، تبیین نقش روابط عمومی ها در تحقق شعار سال و برنامه ریزی برای بزرگداشت روز روابط عمومی در 27 اردیبهشت، پرداخت و گفت: روابط عمومی های استان دارای پتانسیل و تجربیات خوبی هستند و اقدامات خوبی در تحقق حماسه سیاسی برگزاری باشکوه انتخابات و حضور گسترده مردم در 22بهمن و دیگر فعالیت ها و مناسبات در سال گذشته داشتند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان با یادآوری اینکه امسال نیز که توسط مقام معظم رهبری سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغ و شعار سال بعنوان "سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" تعیین شده است افزود: با عنایت به تاکید معظم له بر ضرورت گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی توسط روابط عمومی های دستگاه های دولتی و اصحاب مطبوعات و رسانه های گروهی، امیدواریم با همفکری و تعامل روابط عمومی ها با اصحاب مطبوعات و رسانه و تشکیل اتاق فکر در این خصوص، برنامه ریزی و اقدامات موثری انجام شود.

کارخایی افزود: فرهنگ اصل است و اقتصاد مقاومتی ذیل فرهنگ قرار میگیرد که روابط عمومی ها باید با گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و به روش های ترویجی و فرهنگسازی در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی از طریق ارتقاء مسائل فرهنگی اقدام کنند.

وی همچنین با اشاره به ضرورت همسویی ماموریت دستگاه های اجرایی در تحقق شعار سال، بر همسوسازی ماموریت روابط عمومی دستگاه های اجرایی با شعار سال تاکید کرد.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان سمنان خاطرنشان کرد: همانطور که نقش روابط عمومی ها تعامل با جامعه و تنویر افکار عمومی و جلب مشارکت های مردمی با کمک اصحاب مطبوعات و رسانه ها است در بحث اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال نیز روابط عمومی ها می توانند با گفتمان سازی و تبدیل کردن اقتصاد مقاومتی به یک فرهنگ و گفتمان فراگیر و عمومی در جامعه مثمر ثمر باشند.

کارخایی همچنین با یادآوری اینکه یکی از مسائلی که مقامات ارشد استان همواره بر آن تاکید کرده اند، بحث لزوم معرفی شایسته پتانسیل های متنوع استان در سطح ملی و فراملی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری استان بوده است افزود: بویژه تمرکز بر پتانسیل های گردشگری و فعال کردن صنعت توریسم در استان که برای تحقق اقتصاد مقاومتی میتوان به این موضوع توجه کرد و روابط عمومی ها دستگاه های مرتبط در این زمینه می توانند اقدامات موثری را برنامه ریزی و نسبت به اطلاع رسانی مناسب از طریق مطبوعات و رسانه های تصویری و مجازی و بستر اینترنت اقدام کنند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه کمبود آب، جمعیت و تخلیه روستاها و مهاجرت از شهرهای استان به خارج از این استان از جمله مواردی است که منطقه را تهدید می کند، افزود: بیکاری و مساله اشتغال، از مسائل و اولویت های اصلی مورد توجه مسئولان است که روابط عمومی ها نیز باید از طریق فرهنگ سازی و تبیین مسائل بصورت مناسب، در این خصوص اقدام کنند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: در خصوص کمبود آب، می بایست با ترویج استفاده بهینه از منابع آب و آگاه سازی از پیامدهای کمبود آب در سطح استان و تاثیرات آن در زمینه های کشاورزی و صنعت و اشتغال و ... و ضرورت صرفه جویی در این خصوص اقدام شود.

کارخایی همچنین با اشاره به نزدیک شدن سالروز روابط عمومی و ارتباطات افزود: تلاشگران عرصه روابط عمومی نقش مهمی در عرصه های گوناگون و گفتمان سازی مسائل سیاسی فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور داشته اند و شایسته است که هفته ای به نام روابط عمومی ها به ثبت برسد و هم اکنون نیز این تلاشگران در حال پیگیری این موضوع هستند.

وی افزود: ما هم امسال باید مناسب تر از سال های گذشته برای روز روابط عمومی برنامه ریزی کنیم تا از زحمات روابط عمومی ها بنحو شایسته ای تقدیر و تجلیل شود.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان سمنان از پیگیری برگزاری سالروز روابط عمومی و ارتباطات با حضور استاندار سمنان و با دعوت از پرفسور جلالی پدر علم فناوری ایران و پژوهشگر نمونه در عرصه روابط عمومی خبر داد و گفت: در اردیبهشت ماه جاری بدنبال برگزاری مسابقه ورزشی بین روابط عمومی ها و خبرنگاران نیز هستیم و برنامه ریزی های دیگری نیز در حال بررسی و اقدام می باشد.

کارخایی همچنین خاطرنشان کرد: در خصوص بحث تهیه سند راهبردی روابط عمومی های استان که در اواخر سال گذشته توسط شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهیه و تدوین آن کلید خورد، با مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور نیز مشورت شده است، پروپزال آن تهیه و به استحضار استاندار رسیده است.

وی همچنین ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ استفاده بهینه از منابع و ضرورت صرفه جویی، با اشاره به تاکید استاندار سمنان در خصوص بهینه سازی ارسال پیام کوتاه، بر صرفه جویی و مناسب سازی ارسال پیام کوتاه توسط دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد.

کارخایی همچنین با اشاره به اینکه در خصوص تهیه بانک اطلاعات روابط عمومی های دستگاه های اجرایی بتفکیک استانی و شهرستانی اقدام شده است، خواستار شناسایی دانشگاه های استان که در زمینه مرتبط با روابط عمومی رشته تحصیلی و اساتید و پژوهشگر دارند شد.

در ادامه این جلسه اعضای شورا نقطه نظراتشان را در خصوص دستور جلسه بیان و به بحث و تبادل نظر پرداختند و برای بحث و تبادل نظر بیشتر در خصوص موضوع اقتصاد مقاومتی و شعار سال و ضرورت تعامل اصحاب مطبوعات و رسانه ها با روابط عمومی ها در گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار سال، پیشنهاد شد جلسه مشترکی با حضور هر دو بال اطلاع رسانی برگزار شود.

برگزاری روز روابط عمومی ها در سطح هر شهرستان، دیدار با نماینده ولی فقیه، بازدید از آخرین دستاوردهای مهم استان در بخش دولتی و بخش خصوصی، برگزاری مسابقات ورزشی بین روابط عمومی ها و خبرنگاران استان، برگزاری سفر زیارتی و اردوهای آموزشی با هدف توسعه دانش افزایی، معرفی روابط عمومی های برتر، بازدید از نمایشگاه کتاب در دهم اردیبهشت ماه و تکمیل بانک اطلاعات روابط عمومی ها بتفکیک استانی و شهرستانی و ارائه به روابط عمومی های استان از جمله مصوبات این نشست بود.

 منبع: خبرگزاری مهر

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد