درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 07:21   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10043صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 27 فروردین 1393 - 06:32
همشهری میزبان همایش مدیران روابط عمومی شهرداری تهران
دیروز مدیران روابط عمومی سازمان‌ها، معاونت‌های شهرداری پایتخت و همچنین مدیران روابط عمومی شهرداری‌های مناطق تهران در قالب چهارمین دورنگاه ارتباطات تهران‌شهر به مؤسسه همشهری آمدند.
  

همشهری میزبان همایش مدیران روابط عمومی شهرداری تهران

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)،  در این مراسم مدیران روابط عمومی در جریان آخرین راهکارها برای تعامل بیشتر با رسانه همشهری و اطلاع‌رسانی به شهروندان قرار گرفته و نقطه نظرات خود را ‌ مطرح کردند. مهدی ذاکری مدیرعامل مؤسسه همشهری در این دورنگاه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب با عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی»، اینطور گفت که طبیعتا وظیفه مسئولان شهرداری سنگین‌تر شده است؛ اگرچه کار جهادی همیشه سرلوحه مدیران شهری بوده است. مهدی ذاکری افزود: در این میان موضوع مدیریت جهادی برای خیلی از کسانی که تمایل دارند عملکردشان را با عملکرد شهرداری منطبق کنند، باید از طریق ما و روابط عمومی مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری تبیین شود. تبیین مبانی و چارچوب مدیریت جهادی برعهده اهالی رسانه است.

وی در ادامه به بحث افزایش تعامل بین مسئولان مرکز ارتباطات شهرداری و روابط عمومی‌ها پرداخت و عنوان کرد که مؤسسه همشهری آمادگی هر نوع همکاری را برای این منظور دارد. سپس داوود زارعیان، استاد دانشگاه و مسئول روابط عمومی شرکت مخابرات در رابطه با اهمیت کار روابط عمومی و نحوه ارتباط با رسانه‌ها و مردم و سازمان‌ها صبحت کرد. وی گفت: «در این حوزه مشکلات بسیاری وجود دارد و هر میزان که کار انجام شود کمتر دیده می‌شود. به همین دلیل است که باید در این حوزه با دانش وارد شد. ‌»

‌شهر، به‌عنوان یک‌موجود زنده

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران هم در این دورنگاه ابتدا به این بحث پرداخت که چرا و چگونه باید انگیزه لازم در کارکنان زیرمجموعه‌های شهرداری افزایش یابد. گیل‌آبادی با بیان اینکه برنامه‌های دائم برای ارتباط با شهروندان باید در دستور کار قرار بگیرد و به شهر نیز باید به‌عنوان یک‌موجود زنده نگاه شود اظهار کرد: « اگر به شیوه علما نگاه شود، دیده می‌شود که اقلیم با معماری و کالبد سازگاری داشته و آن کالبد با انسان سازگاری داشته است. مثال این شیوه بادگیرهای یزد هستند. پس باید ما هم اینچنین با شهر رفتار کنیم

وی در ادامه از برپایی مجتمع رسانه‌ای و نمایشگاه شهرداری تهران در پارک گفت‌وگو خبر داد. اینطور که گیل‌آبادی عنوان کرد در این مجتمع قرار است تمامی رسانه‌های شهرداری (16رسانه) جمع شده و 2استودیوی رادیو و تلویزیون نیز در آن تاسیس شوند. ‌گیل‌آبادی همچنین در مورد استراتژی تبلیغات گفت: در استراتژی تبلیغات، امسال تنها جمله «تهران را به تهران نشان بدهیم» را دنبال می‌کنیم که باید آن را محور همه کارهای خود قرار بدهیم. در این صورت ایران، تهران را می‌بیند.

به گفته وی تمام برنامه‌هایی که در بحث تبلیغات طراحی می‌شود پیرامون این موضوع است و همچنین 3برنامه تلویزیونی زنده در 3شبکه تلویزیونی روی آنتن می‌رود. به عقیده وی باید به سمتی رفت که با تبلیغات صحیح، تهرانی‌ها و به‌ویژه معاونت‌ها و مدیران شهری علاقه‌مند به دیدن جاذبه‌های گردشگری تهران مثل باغ موزه قصر و باغ ایرانی شوند.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل اضافه کرد: همه مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته باید آمادگی لازم برای بازدیدهای سرزده شهردار تهران را داشته باشند. شهردار تهران در این بازدیدها با کارمندان گفت‌وگو و نشست خواهد داشت.

رشدمهمانان نوروزی پایتخت

ظفری، معاون انتشار و تبلیغات مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری پایتخت نیز در این دورنگاه گفت: « درسال گذشته 4میلیون نفر در نوروز از شهر تهران بازدید کردند. این آمار در سال‌جاری به 8میلیون نفر رسید که این افراد از خدمات گردشگری پایتخت استفاده کردند. وی ادامه داد: آمار اخباری که در سال گذشته در رسانه‌ها کار شد 250خبر بود که در سال‌جاری به 850خبر رسید. به علاوه 30کلیپ، 50مصاحبه رادیویی، 150تیزر تلویزیونی و 27برنامه کوتاه نیز پیرامون گردشگری امسال اجرا شد. »

منبع: همشهری آنلاین

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد