درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 19 آذر 1398 - 23:19   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو

  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی ها باید سخنگوی دستگاه های اجرایی و زبان گویای مردم باشند
  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان: روابط عمومی ها آموزش را جدی بگیرند
  7 تا از بهترین کتاب های جدید روابط عمومی که در سال ۲۰۲۰ باید خوانده شود
  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر احمد یحیایی ایله ای
  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر حسینعلی افخمی
  اپ‌های منتخب سال
  چگونه بر چالش های روابط عمومی های نوپا غلبه کنیم
  مدیر کل پیشین روابط عمومی بانک مهر اقتصاد تکریم شد
  3 دلیل اینکه مدیریت داده برای موفقیت بسیار مهم است
  تلفن‌های موبایل برای رشد و تکامل مغز خردسالان مضر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10010صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 25 فروردین 1393 - 09:08
معرفی کتاب روابط عمومی دولتی در هفته نامه کوشا
در شماره اخیر «هفته نامه کوشا»، کتاب «روابط عمومی دولتی» معرفی شده است.
  

معرفی کتاب روابط عمومی دولتی در هفته نامه کوشا

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، در شماره اخیر «هفته نامه کوشا»، کتاب «روابط عمومی دولتی» معرفی شده است.

این هفته نامه به عنوان پرتیراژترین نشریه در استان آذربایجان غربی منتشر می شود

کتاب روابط ‏عمومی دولتی تالیف مهدی باقریان، هادی کمرئی و محد حمدان بن حاجی عدنان از سوی انتشارات کارگزار روابط عمومی به بازار کتاب عرضه شده است.

معرفی کتاب روابط عمومی دولتی در هفته نامه کوشا

 

 این کتاب در دو بخش و هشت فصل تدوین شده است. این کتاب بر حرفه روابط ‏عمومی در دولت و توسعه و اهمیت تاریخی آن در ایران متمرکز است. عوامل مؤثر در رشد آن و عناصر تشکیل‌دهنده‌اش مورد بحث قرار می‌گیرد؛ عوامل عمومی که سبب تقویت حرفه روابط‏ عمومی در دولت می‌شود، در نظر گرفته می‌شود.

انتشارات کارگزار روابط‌عمومی با مبادرت به نشر این کتاب ارزشمند، چارچوبی برای تفکر و عمل حول مسایل و موضوعاتی که بین موسسات دولتی و مردم وجود دارد، فراهم می‌آورد. این کتاب زمینه را برای بحث سازنده و تفاهم هدفمندتر درباره عملکرد روابط‌عمومی در دولت آماده می‌سازد.

این کتاب برای همه طبقات اجتماعی، اعم از دولتمردان یا کارکنان دولت، رهبران صنایع، اندیشمندان، متخصصان یا استادان و دانشجویان در مراحل عالیه تحصیلی و شاغلان روابط‌عمومی، بازاریابی و تبلیغات بسیار ارزشمند خواهد بود. این کتاب راهنمایی‌های بسیار ارزشمندی جهت ایجاد پیوندی محکم بین موسسات دولتی و مردم ارایه می‌دهد.

کتاب «روابط ‏عمومی دولتی» با توجه به روی کار آمدن دولت دکتر حسن روحانی، ابزار بسیار سودمندی برای تفاهم و همکاری نزدیک در عرصه‌های داخلی و خارجی است و از این جهت کتابی براستی کاملا به موقع است. به ویژه دولت، در این هنگامه پرخطر و مخاطرات بین ‏المللی، می‌تواند از روابط‌عمومی برای بهبود تصویر، ایجاد وحدت ملی و توسعه اجتماعی- اقتصادی استفاده نماید.

این کتاب با سبک صریح و صادقانه و ارایه راهنمایی‌های کاربردی و علمی، ضمن ارایه تصویری نسبتا کامل از تاریخ روابط‌عمومی کشور و بررسی ساختارهای روابط‌عمومی در دوره‌های مختلف، به برداشت و درک شاغلان روابط‌عمومی از روابط‌عمومی دولتی کمک می‌کند و مطالب کاربردی مهمی برای بهبود تفاهم بین سازمان‌های دولتی و مردم فراهم می‌آورد.

روابط عمومی دولتی/ تالیف مهدی باقریان، هادی کمرئی، محد حمدان بن حاجی عدنان /ناشر: کارگزار روابط عمومی؛ چاپ اول زمستان 1393/قطع وزیری/قیمت:25 هزار تومان/424 صفحه

معرفی کتاب روابط عمومی دولتی در هفته نامه کوشا

 منبع: هفته نامه کوشا

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو


  درونی‌سازی و باورمندی به مفهوم بیمه


  برگزاری دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان ملارد


  انتصاب های جدید در معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش


  ۳ کلید ارتباط بین خدمات مشتری و شهرت برند


  واتساپ باز هم سرویس جدیدی ارائه کرد: این‌ بار «چند لحظه پشت خط بمانید»


  مدیر کل پیشین روابط عمومی بانک مهر اقتصاد تکریم شد


  مسئول روابط عمومی نمایندگی آستان قدس رضوی استان مازندران: مازندران ۷۹خادمیار در عرصه خبر و رسانه دارد


  سرپرست روابط عمومی استانداری همدان: دستگاه‌های برتر حوزه اطلاع رسانی استان همدان معرفی می‌شوند


  تبدیل‌ساز زبان انسانی به زبان رایانه‌‌ای


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود