درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 09:12   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید
  جستجوی گوگل در 10 سال آینده
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر
  روزنامه آلدن سرمقاله‌های هماهنگی را منتشر می‌کنند که گوگل را مورد انتقاد قرار می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 10008صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 25 فروردین 1393 - 08:22
دهم اردیبهشت‌ماه؛ آخرین مهلت ارسال مقاله به نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک
مهلت ارسال مقاله به نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک که با موضوع «روابط‌عمومی الکترونیک و مدیریت افکار عمومی» برگزار می‌شود، تا 10 اردیبهشت‌ماه تمدید شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)، امیر لعلی، دبیرکل نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک با بیان این مطلب اظهار داشت: کمیته علمی این همایش به ریاست دکتر محمد سلطانی‌فر، نتایج داوری‌ها را در روز 16 اردیبهشت‌ماه اعلام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک روز 27 اردیبهشت‌ماه و در نخستین روز از هفته روابط‌عمومی برگزار خواهد شد، افزود: «روابط‌عمومی الکترونیک و روش‌های پایش افکار عمومی»، «متقاعدسازی در روابط‌عمومی الکترونیک»، «روابط‌عمومی الکترونیک و اعتمادسازی در مخاطب»، «روابط‌عمومی الکترونیک و استفاده از رسانه‌های اجتماعی در مدیریت افکار عمومی»، «روابط‌عمومی الکترونیک و فضاسازی رسانه‌ای»، «روابط‌عمومی الکترونیک و کمپین‌های فراگیر تبلیغاتی» و «روابط‌عمومی الکترونیک و برخورد با شایعه» محورهای اصلی این همایش را تشکیل می‌دهند و مقالات ارسالی به دبیرخانه کنفرانس نیز باید در بر گیرنده یکی از موضوعات باشد.

دبیرکل نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک تصریح کرد: مسأله همراه‌سازی افکار عمومی یکی از موضوعات مورد توجه و مهم در حوزه روابط‌عمومی است که آشنایی با اصول و چگونگی مدیریت آن می‌تواند در تحقق اهداف سازمانی نقش مهم و مؤثری ایفا کند.

لعلی از استادان، کارشناسان و علاقمندان روابط‌عمومی دعوت کرد مقالات خود را تا تاریخ 10 اردیبهشت‌ماه به آدرس اینترنتی دبیرخانهinfo@eprcenter.ir  ارسال کنند.

گفتنی است دکتر محمد سلطانی‌فر، دکتر سعیدرضا عاملی، دکتر شهیندخت خوارزمی، دکتر یونس شکرخواه، دکتر داود زارعیان، دکتر علی‌اصغر محکی و دکتر حمید ضیایی‌پرور اعضای کمیته علمی نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک را تشکیل می‌دهند.

منبع:ستاد خبری نهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد