درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 17:26   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8782صفحه نخست » ادامه مطلب چهارسه شنبه، 15 بهمن 1392 - 08:32
فراخوان نهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی-تیرماه 1393
فعالان حوزه روابط عمومی می‌توانند تا پایان اسفند آثار خود در حوزه کتاب و نشریات را به دبیرخانه نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی ارسال کنند. این جشنواره تیرماه سال 1393 برگزار می‌شود.
  

Description: C:\Users\msp\Desktop\n00193220-b.jpg

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، دبیر نهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی با اعلام این خبر به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، گفت: این جشنواره با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشر در روابط عمومی و ارایه آثار و تجارب موفق ادارات روابط عمومی در حوزه انتشارات برگزار می‌شود.

مهدی باقریان افزود: این جشنواره در سه بخش شامل رقابتی، کارگاه‌های آموزشی و همایش تخصصی تولید پیش‌بینی شده است که در بخش رقابتی این جشنواره هفت سرفصل در نظر گرفته شده که در آن انتشارات برتر حوزه روابط عمومی، بهترین برنامه انتشاراتی‌ در این حوزه همچنین بهترین تبلیغ مکتوب انتخاب می‌شوند.

وی با اشاره به دیگر بخش‌های این حوزه ادامه داد: انتخاب نشریه داخلی برتر، بهترین تحلیل محتوا، کارشناس و کارمند برتر انتشارات روابط عمومی و نشریه داخلی برتر نیز از دیگر سرفصل‌های این بخش هستند.

باقریان درباره دیگر بخش‌های این جشنواره توضیح داد: در حاشیه این جشنواره برای ارتقای سطح دانش و بهبود فعالیت موسسات انتشاراتی فعال در حوزه روابط عمومی نیز کارگاه‌های تخصصی با موضوع ارتباطات و نقش روابط عمومی‌ پیش‌بینی شده است.

وی یادآور شد: نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در دو سطح ملی و استانی توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار می‌شود.

به گفته باقریان، افراد علاقه‌مند می‌توانند تا پایان اسفندماه آثار خود را به نشانی دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، بزرگراه همت مسیر غرب به شرق، بعد از برج میلاد و پل شیخ‌بهایی، تقاطع شیراز جنوبی و همت، شماره چهار، طبقه دوم، واحد 4 ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
نیلوفر موریس
| 1393/1/17 - 09:28 |     0     0     |
با سلام و خسته نباشید.
من کمی دیر این فراخوان رو دیدم امکانش هست مدتش تمدید بشه؟
موریس/کارشناس روابط عمومی شرکت نورد و لوله اهواز


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد