درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 02:50   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6399صفحه نخست » ادامه مطلب دوچهارشنبه، 1 آبان 1392 - 15:29
سه واژه که در حرفه روابط عمومی تحول ایجاد می کند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایراناه (شارا)، عادل میرشاهی- بروس کاسانوف، مفتخر به دریافت جایزه پلاتینیوم روابط عمومی در اخبار روابط عمومی سال 2013 شد. در بخشی از سخنانش، کاسانوف در حضور جمعیت کثیری از متخصصین روابط عمومی اظهار کرد: شما می توانید با این سه واژه کارتان را متحول کنید:
«به این شخص کمک کنید.» [Help this person]
کاسانوف گفت، هیچ سه واژه دیگری نمی تواند تا این اندازه موثر باشد.
اخیرا اهمیت اجتماع ورد زبان همگان شده است و ارتباط گران مدام به ذینفعان و مردم فکر می کنند، اما وقتی در مورد اجتماع فکر می کنید، غیر ممکن است که از فکر سه واژه کاسانوف خارج شوید.
او می گوید: مهمترین افراد یک جامعه آنهایی هستند که به دیگران می بخشند. بر مبنای نظر کسانوف، این افرد دارای ویژگی های ذیل هستند:
- بهترین چیزهایی که تجربه می کنند را به مشتریان شان اعطا می کنند.
- دوست دارند ظرفیت های دیگران را مشاهده کنند.
- بر روی هر کس با روش منحصر به فرد خودش اثر می گذارند.
- به دقت به خواسته های دیگران گوش می دهند.
- واقعا مراقب هستند.
کاسانوف، می گوید: «دادن، بهترین استراتژی است که هر شرکتی می تواند آن را به کار بگیرد.» اما برای اجرای این استراتژی شما بایستی مرتبا از خودتان بپرسید: چه کار می توانم انجام دهم؟ چطور می توانم کمک کنم؟ مشتریان من به چه چیزی نیاز دارند؟
نتایج ممکن است متفاوت باشند، اما کسانوف می گوید: تاکتیک شفاف است- کمتر حرف بزنید، بیشتر کمک کنید.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد