درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 27 آذر 1396 - 07:44   

بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید

  بانک آینده موفق به دریافت گواهینامه استاندارد رسیدگی به شکایات مشتریان گردید


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد

  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

«بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت

  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت


ادامه ادامه مطلب سه

روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد

  روابط عمومی مجتمع جهان فولاد سیرجان، روابط عمومی برتر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه فاجعه بزرگ روابط عمومی در سال 2017
  گوگل و آمازون ؛ دو رقیب جدی بانکها در سال ۲۰۱۸
  جشنواره جدید بانک ملی ایران با موضوع پیام رسان بله، به زودی
  «بام» در صدر عبارات جست و جو شده در اینترنت
  مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب شد
  توسعه و تجهیز روابط عمومی ها به ابزار نوین ضروریست
  تقدیر از روابط عمومی بانک صادرات قم
  گسترش روابط بانکی و حمایت از بازرگانان از اولویت های اساسی میربیزنس بانک ملی ایران است
  مدیرعامل بانک ملی ایران: شفافیت امور بانک مدیون نظارت سیستمی است
  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 480صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 12 اردیبهشت 1391 - 04:06
مدیر جدید روابط عمومی ذوب آهن اصفهان معرفی شد
دکتر براتی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در جلسه معرفی مدیر جدید روابط عمومی این شرکت با تشریح وظایف،‌ کارکردها و نقش موثر روابط عمومی درعرصه های درون و برون سازمانی گفت: با توجه به جایگاه ویژه ذوب آهن اصفهان در کشور و جهان و توانمندیهای زیادی که در این مجموعه بزرگ صنعتی و اقتصادی وجود دارد، می طلبد که روابط عمومی آن نیز قدرتمند باشد و بتواند به نحو شایسته وظایفش را دنبال نماید.
  

طی احکام جداگانه ای از سوی دکتر براتی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان محمدرضا کجباف بعنوان مدیر جدید روابط عمومی و حسن آمهدی به عنوان مشاور رسانه ای مدیرعامل این شرکت منصوب شدند .
 دکتر براتی مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در جلسه معرفی مدیر جدید روابط عمومی این شرکت با تشریح وظایف،‌ کارکردها و نقش موثر روابط عمومی درعرصه های درون و برون سازمانی گفت: با توجه به جایگاه ویژه ذوب آهن اصفهان در کشور و جهان و توانمندیهای زیادی که در این مجموعه بزرگ صنعتی و اقتصادی وجود دارد، می طلبد که روابط عمومی آن نیز قدرتمند باشد و بتواند به نحو شایسته وظایفش را دنبال نماید .
 وی گفت: این مدیریت مهم که نزد مدیریت عالی شرکت از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است ، می تواند در ارائه بررسی نقاط قوت و ضعف و ارائه راهکارهای لازم در راستای توسعه و پیشرفت کارخانه برای مسئولین شرکت بسیار تاثیر گذار باشد .
 وی با تاکید بر گسترش ارتباط بیشتر بین مدیریت و بدنه کارخانه ، نقش روابط عمومی در ارتقاء روحیه پرسنل و کل خانواده بزرگ ذوب آهن اعم ازشاغل و بازنشسته را بسیار مهم دانست .
 دکتر براتی با اشاره به نقش محوری رسانه ها در انعکاس دستاوردهای این مجتمع بزرگ صنعتی تصریح نمود : باید به نحو مطلوب دستاوردها و واقعیت های کارخانه رسانه ای شود و ارتباط و تعامل سازنده با کل رسانه های کشورتقویت شود . زیرا ارتباط با رسانه ها یکی از محورهای اساسی و کلیدی روابط عمومی است .
 مدیر عامل شرکت در پایان سخنان خود، از تلاشهای حسن آمهدی در طول تصدی مدیریت روابط عمومی، قدردانی نمود و مهندس حمیدرضا کجباف را به عنوان مدیر جدید این مدیریت و حسن آمهدی را به عنوان مشاور رسانه ای مدیر عامل معرفی نمود.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سالنامه تخصصی روابط عمومی ایران 1397 منتشر می شود


  راهنمای آداب و معاشرت در رستوران


  کنفرانس روابط عمومی در مانیتورینگ رسانه ای


  نظر جالب این روزنامه نگار اینوستیگیتیو درباره فقر و فقیر


  معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: ضرورت ایجاد اتاق فکر رسانه در حوزه مهارت آموزی


  بررسی نقش روابط عمومی در بیمارستان ها


  رونمایی از کتاب «نظریه پردازی درباره ارتباطات میان فرهنگی»


  مدیر روابط عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم منصوب شد


  نقش روابط عمومی و تبلیغات


  شش گرایش جدید روابط عمومی در جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: جلد سوم کتاب استانداردهای روابط عمومی منتشر شد