درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 11:14   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2457صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 7 بهمن 1391 - 13:08
روابط عمومی دستگاه ها در باره خدمات دولت اطلاع رسانی کنند
  

شارا- فرماندار قائمشهر از روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان خواست تا برای مقابله با سیاه نمایی های دشمن علیه نظام ، در باره خدمات انجام شده به مردم اطلاع رسانی کنند.

 

 

به گزارش شارا به نقل از ایرنا، علی پیرفلک  روز شنبه در نشست شورای روابط عمومی شهرستان، اطلاع رسانی مناسب و مطلوب از عملکرد دستگاه های اجرایی را وظیفه مهم روابط عمومی هر دستگاه برشمرد.

وی گفت: در شرایط کنونی که تمامی دشمنان نظام و انقلاب برای سیاه نمایی و کم رنگ جلوه دادن خدمات نظام و انقلاب وارد صحنه شده اند، می بایست در مقابل این توطئه ها و دشمنی ها ایستاد.

او افزود: ارائه عملکرد دستگاه های اجرایی برای مردم و خدماتی که انجام شده از طریق روابط عمومی دستگاه های اجرایی می تواند راهی برای مقابله با این شیوه سیاه نمایی دشمنان باشد.

فرماندار قائمشهر گفت: آگاهی مردم از عملکرد دستگاه های اجرایی نظام جمهوری اسلامی سبب می شود تا توطئه دشمنان در انکار کارایی نظام بی اثر شود.

وی افزود: برقراری ارتباط و هم افزایی سازنده با مردم و نیز انعکاس مسائل و مشکلات آنان به مدیران ارشد دستگاه ها از دیگر وظایف روابط عمومی ها است که این امر سبب تقویت اعتماد عمومی و نیز شتاب در روند خدمت رسانی به آنان خواهد شد.

پیرفلک از روابط عمومی ها به عنوان بازوان اجرایی و مشاوران مدیران دستگاه های اجرایی یاد کرد و گفت: ارائه گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی و نیز استفاده بهینه از فرصت هایی که به وجود می آید می تواند در این زمینه از سوی مدیران روابط عمومی ها مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دهه فجر ، افزود : این دهه فرصت مناسب برای ارائه عملکرد و فعالیت های دستگاه های اجرایی از سوی روابط عمومی ها است.

سخنگوی شورای روابط عمومی شهرستان قائمشهر نیز در این نشست برنامه های اجرا شده این شورا در سال جاری را تشریح کرد و گفت: برگزاری کارگاه آموزشی خبرنویسی برای روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان ، برقراری ارتباط با دستگاه های اجرایی و تکمیل بانک اطلاعات روابط عمومی ها و راه اندازی وبلاگ دستگاه های اجرایی از جمله این اقدامات بوده است.

ˈ یحیی علینژاد ˈ افزود: تقویت جایگاه روابط عمومی در دستگاه های اجرایی با قبولاندن نقش و فعالیت افراد فعال در این زمینه از دیگر اقداماتی است که شورای روابط عمومی شهرستان قائمشهر انجام داده است.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  راهنمای کوتاه بحران


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد