تبلیغات و بازاریابی - شارا - شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران http://www.shara.ir/ fa همگامی با انتظارات مشتری http://www.shara.ir/view/35932/همگامی-با-انتظارات-مشتری 2021-10-22 05:11:00 با پذیرش استراتژی های دیجیتال که با نیازهای فعلی مشتریان مطابقت دارند –امکان یافتن شما، کسب اطلاعاتی که نیاز دارند و پشتیبانی فروش– ما اطمینان داریم شما شاهد رشد در کسب و کارتان خواهید بود و برای نسل بعدی نوآوری های دیجیتالی در موقعیت بهتری قرار خواهید گرفت. 0 32 http://www.shara.ir/media/image/1397/09/14/8422304-1213.jpg شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- آشنایی با روابط عمومی و تبلیغات http://www.shara.ir/view/6247/آشنایی-با-روابط-عمومی-و-تبلیغات 2021-10-21 19:41:00 اصطلاح روابط عمومى، ترجمه واژه انگلیسى public Relations براى نخستین بار در آمریکا در اتحادیه راه آهن به کار برده شد و در ایران نخستین بار در شرکت نفت به کار رفته و دفترى در آن شرکت ایجاد شد. 0 27 http://www.shara.ir/media/image/8/Ads%20PR.jpg ارزشمندترین و قوی‌ترین «برندهای ملی در سال ۲۰۲۱» http://www.shara.ir/view/47987/-ارزشمندترین-و-قوی‌ترین-«برندهای-ملی-در-سال-۲۰۲۱» 2021-10-21 18:01:00 هرچه «قدرت نرم» یک کشور بیشتر باشد، توانایی آن برای جذب سرمایه‌گذاری و بازاریابی بالاتر می‌رود. این شاخص، با ارزیابی و امتیازدهی به کشورها در این هفت حوزه محاسبه می‌شود: «تجارت و بازرگانی»، «ساختار حکومت»، «روابط بین‌المللی»، «فرهنگ و میراث فرهنگی»، «رسانه و ارتباطات»، «آموزش و علوم»، «مردم 0 32 http://www.shara.ir/media/image/1400/07/29/SMC-Most-Valuable-5.jpg 9 نکته برای توسعه استراتژی فروش و بازاریابی http://www.shara.ir/view/47947/9-نکته-برای-توسعه-استراتژی-فروش-و-بازاریابی 2021-10-18 07:12:00 برخی مدیران کسب و کارها معتقدند که دانستن اینکه از کجا باید برنامه فروش و بازاریابی را شروع کرد، واقعاً دشوار است. این موضوع شاید به دلیل وجود فن آوری‌های جدید، معیارهای عملکردی زیاد و البته عدم اعتماد به نفس باشد. اگر شما هم جزو آن دسته از مدیران هستید، می‌توانید با پیروی از این 9 مرحله یک برنامه برای افزایش فروش و بازاریابی تدوین کرده و برای موفقیت کسب و کارتان برنامه‌ریزی 0 32 http://www.shara.ir/media/image/1400/07/26/62060392.jpg پنج راهکار برای خلق تبلیغات موفق در شبکه های اجتماعی http://www.shara.ir/view/35669/پنج-راهکار-برای-خلق-تبلیغات-موفق-در-شبکه-های-اجتماعی- 2021-10-17 05:48:00 یک محتوای تبلیغاتی مناسب در شبکه های اجتماعی فقط تصویری با کیفیت یا ویدئویی 45ثانیه ای نیست. خود تبلیغ، فارغ از المان های جانبی و فرعی، توانایی تاثیرگذاری بالایی دارد. در اینجا منظور اصلی من همان ایده تبلیغ است. به این ترتیب بقیه بخش ها باید تحت تاثیر توسعه ایده اصلی به گونه ای هماهنگ باشد. 0 35 http://www.shara.ir/media/image/1397/08/29/2161868-231-7-6a_3d7973545ff408273d5ba8590c57bda2.jpg حواشی استفاده از شفیعی کدکنی در یک تبلیغ عجیب http://www.shara.ir/view/47928/حواشی-استفاده-از-شفیعی-کدکنی-در-یک-تبلیغ-عجیب 2021-10-15 07:19:00 می‌دانیم که شما قصدتان این نبوده است. اگر قصدتان کار فرهنگی است ما می‌توانیم چندین اولویت فرهنگی در روستاها و مدرسه‌ها به شما معرفی کنیم که تأثیر مثبت آن‌ها صدها برابر این تبلیغات است. تازه اگر حوزه کاری و برندی شما ارتباطی با این امور داشته باشد. اگر قصدتان مباحث انگیزشی است این روش شما نه تنها مثبت نبوده است بلکه بسیاری از دانشجویان و علاقه‌مندان را ناراحت کرده و 0 32 http://www.shara.ir/media/image/1400/07/23/78.jpg تبلیغات تغییر کرده است 3 درس بازاریابی از سریال «بازی مرکب» http://www.shara.ir/view/47924/3-درس-بازاریابی-از-سریال-«بازی-مرکب» 2021-10-14 06:56:00 مشاغل نوآور همیشه باید ریسک های محاسبه را در استراتژی های بازاریابی در نظر بگیرند. سریال «بازی مرکب» مرزهای یک سریال تلویزیونی را بازتعریف کرد و انقلابی در تعامل ما با محتوا ایجاد کرده است. محتوایی که براساس هنجارهای مرسوم تولید کنید می تواند توجه ها را جلب کند اما یک مفهوم جذاب و تازه است که مثل ویروس همه جا پخش می شود و در معرفی آن، هزینه بازاریابی شما به شدت کاهش پیدا می کند. 0 32 http://www.shara.ir/media/image/1400/07/22/TCCIMir_000720_70327.jpg هفت ترفند بازاریابی که تولیدکنندگان موبایل دیگر نباید از آن‌ها استفاده کنند http://www.shara.ir/view/47909/هفت-ترفند-بازاریابی-که-تولیدکنندگان-موبایل-دیگر-نباید-از-آن‌ها-استفاده-کنند 2021-10-12 05:04:00 یکی از روش‌های بازاریابی و فروش، معاوضه دستگاه قدیمی با محصول جدید است که به موجب آن کاربران می‌توانند با تحویل گوشی هوشمند قدیمی خود به تولیدکننده و با پرداخت مبلغی اضافی، دستگاه جدید را از همان برند خریداری کنند. 0 32 http://www.shara.ir/media/image/1400/07/20/545445.jpg ۱۰ روش برای تبلیغ محصولات تکراری و خسته‌کننده کسب‌و‌کار http://www.shara.ir/view/47908/-۱۰-روش-برای-تبلیغ-محصولات-تکراری-و-خسته‌کننده-کسب‌و‌کار 2021-10-12 03:56:00 قبل از هرچیز بهتر است بدانید که این محصول یا خدمات شما نیست که گاهی «غیر‌جذاب» قلمداد می‌شود بلکه مدل برندینگ و بازاریابی کسب‌و‌کار شماست که محصول را غیرجذاب جلوه می‌دهد. 0 32 http://www.shara.ir/media/image/1400/07/20/فروش.jpg تبلیغات میان‌برنامه‌ای پلتفرم‌های ویدئویی آنلاین ممنوع می‌شود http://www.shara.ir/view/47907/تبلیغات-میان‌برنامه‌ای-پلتفرم‌های-ویدئویی-آنلاین-ممنوع-می‌شود 2021-10-11 19:43:00 ارتباط قلمرو این دستورالعمل با «حوزه صوت و تصویر فراگیر» نیز هم از حیث «موضوع تبلیغ» و هم «بستر تبلیغ» است. در شرایطی ساترا اقدام به تدوین قوانین مربوط به تبلیغات در حوزه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر کرده است که وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی متولی اصلی تدوین مقررات در حوزه تبلیغات است و موضوع قانون‌گذاری در حوزه تبلیغات آنلاین و فضای مجازی در دستور کار 0 32 http://www.shara.ir/media/image/1400/07/20/index.jpg آغاز محاکمه مهمترین عنصر تبلیغاتی «داعش» در آمریکا http://www.shara.ir/view/47852/آغاز-محاکمه-مهمترین-عنصر-تبلیغاتی-«داعش»-در-آمریکا 2021-10-03 16:33:00 محمد خلیفه، 38 ساله و شهروند اتیوپی‌تبار کانادایی که از سال 2013 به گروه «داعش» پیوست، به اتهام تبلیغ و سربازگیری برای این گروه تروریستی در آمریکا محاکمه می‌‌شود. 0 4 http://www.shara.ir/media/image/1400/07/11/photo_2021-10-03_20-06-05.jpg استاندار همدان: در عصر ارتباطات، نمی‌توان از ظرفیت و جایگاه مهم رسانه ها در مناسبات و جریان‌های مختلف غفلت کرد http://www.shara.ir/view/47816/استاندار-همدان:-در-عصر-ارتباطات،-نمی‌توان-از-ظرفیت-و-جایگاه-مهم-رسانه-ها-در-مناسبات-و-جریان‌های-مختلف-غفلت-کرد 2021-09-30 08:27:00 “سیدسعید شاهرخی” روز چهارشنبه در بازدید از مرکز چاپ و بسته‌بندی همدان با قدردانی از فعالیت این مجموعه فرهنگی اظهار داشت: در عصر ارتباطات، نمی‌توان از ظرفیت و جایگاه مهم رسانه‌ها در مناسبات و جریان‌های مختلف غفلت کرد. 0 4 http://www.shara.ir/media/image/1400/07/08/1632952948_استاندار-ه.jpg نوشین منصوری نقش هدایای تبلیغاتی در برندینگ http://www.shara.ir/view/36485/نقش-هدایای-تبلیغاتی-در-برندینگ 2021-09-29 12:30:00 در این مقاله به 3 هدیه تبلیغاتی پرکاربرد و برخی هدایای خاص خواهیم پرداخت تا هم بیشتر با آنها آشنا شوید و هم تاثیر عجیب و باورنکردنی آنها را در برندسازی دریابید. 0 32 http://www.shara.ir/media/image/1397/10/19/725001-2_.jpg نحوه بازیابی بازاریابی کلیدی و محتوای روابط عمومی برای دستیابی برتر http://www.shara.ir/view/41175/نحوه-بازیابی-بازاریابی-کلیدی-و-محتوای-روابط-عمومی-برای-دستیابی-برتر 2021-09-12 07:00:00 با استفاده از چند تاکتیک کلیدی برای هدف گذاری یا استفاده مجدد از مطالبی که قبلاً منتشر کرده اید، شما را قادر خواهد ساخت بودجه بازاریابی و روابط عمومی خود را نیز مدیریت کنید. 0 32 http://www.shara.ir/media/image/1398/10/03/4256842-index.jpg 11 نکته برای عکاسی بهتر در روابط عمومی http://www.shara.ir/view/40289/11-نکته-برای-عکاسی-بهتر-در-روابط-عمومی 2021-09-06 05:06:00 مردم ترجیح می دهند که اطلاعات شان را در قالب تصویر دریافت کنند. ما باور داریم که دریافت های بصری اطلاعات بیشتری را نسبت به دریافت های سمعی منتقل می کند. 0 32 http://www.shara.ir/media/image/1398/07/08/531520-index.jpg پنج قانون بازاریابی مستقیم http://www.shara.ir/view/47618/-پنج-قانون-بازاریابی-مستقیم 2021-09-01 08:52:00 قوانین بازاریابی مستقیم که باید از آن‌ها پیروی کنید، تنها معدودی از قوانین ساده و آشکارند و با پیروی از آن‌ها مزایای بلندمدتی را که خواهانش هستید، به‌ دست خواهید آورد و یک کسب‌وکار ماندگار را پایه‌گذاری می‌کنید. 0 32 http://www.shara.ir/media/image/1400/06/10/بازاریابی-مستقیم.jpg راهنمای ارتباطات و بازاریابی «جک ما» برای کارآفرینان http://www.shara.ir/view/47616/-راهنمای-ارتباطات-و-بازاریابی-«جک-ما»-برای-کارآفرینان 2021-08-31 05:50:00 استراتژی بازاریابی و ارتباطی «جک‌ما» یاد می‌دهد که چگونه می‌توان از پایین‌ترین نقطه به قله موفقیت رسید. تجربه او می‌گوید که چگونه با جست‌و‌جوی فرصتی جدید می‌توان مشکلات را به فرصتی برای موفقیت تبدیل کرد. او چند بار در زندگی خود شکست خورده است، اما امروز با Alibaba ،کارآفرین محبوب چین و یکی از موفق‌ترین افراد دنیا در حوزه تجارت الکترونیک است. 0 32 http://www.shara.ir/media/image/1400/06/09/5384937-p23-+(1)+copy.jpg تبلیغات با ستاره‌های خاموش http://www.shara.ir/view/47605/-تبلیغات-با-ستاره‌های-خاموش 2021-08-30 03:34:00 در دهه 80 میلادی، یک برند فعال در صنعت نوشیدنی، کمپینی تبلیغاتی از نوع تلویزیونی را راه‌اندازی کرد که در آن «گریف رایس» کمدین اهل ولز در قالب تصاویری سیاه و سفید از فیلم‌های کلاسیک، به هنرنمایی می‌پرداخت. 0 32 http://www.shara.ir/media/image/1400/06/08/photo_۲۰۲۱-۰۸-۲۹_۲۱-۵۹-۵۸.jpg سناریو نویسی در تهیه تیزر تبلیغاتی http://www.shara.ir/view/36780/سناریو-نویسی-در-تهیه-تیزر-تبلیغاتی 2021-08-03 10:41:00 در دنیای امروز که تبلیغات حرف اول را می زند می توانید با داشتن تیزر تبلیغاتی نام تجاری، برند، محصولات و شرکت خود را به عموم مردم و افرادی که تنها در زمینه محصولات شما فعالیت دارند و به عنوان مشتریان واقعی شناخته می شوند معرفی کنید. 0 35 http://www.shara.ir/media/image/1397/11/05/5659294-.jpg روانشناسی رنگ و تاثیر و اهمیت آنها در برندهای مختلف http://www.shara.ir/view/35668/روانشناسی-رنگ-و-تاثیر-و-اهمیت-آنها-در-برندهای-مختلف- 2021-08-01 05:48:00 تاثیر رنگ ها در مخاطب به قدری زیاد است که تمامی برندها در تلاش برای رعایت اصول روانشناختی آن در طراحی آرم تجاری خود هستند. 0 32 http://www.shara.ir/media/image/1400/05/10/1603967800-color-meanings-infographic.jpg راهکارهایی برای حرفه ای جلوه کردن کار و کسب جدید شما http://www.shara.ir/view/37166/راهکارهایی-برای-حرفه-ای-جلوه-کردن-کار-و-کسب-جدید-شما 2021-07-24 16:11:00 در هر حوزه ای که به عنوان یککسب و کار جدید فعالیت بکنید، با دشواری هایی برای کسب اعتبار و بدست آوردن سهم از بازار خودتان دسته و پنجه نرم می کنید. ممکن است دارای مهارت، دانش، تعهد و حتی مهارت های ارتباطی لازم در دنیای امروز را هم داشته باشید؛ اما حقیقت این است که مشتریان اغلب به یک تازه وارد با درجه ای از شک و سوء ظن برخورد می‌کنند. 0 24 http://www.shara.ir/media/image/1397/11/29/517543-14-Things-You-Must-Do-on-the-First-Day-of-a-New-Job.jpg معیارهای معمول اثربخشی تبلیغات http://www.shara.ir/view/32947/معیارهای-معمول-اثربخشی-تبلیغات 2021-07-18 04:04:00 برخی معیارهای معمول که برای اثربخشی تبلیغات مورد استفاده قرار می گرفتند، شامل مواردی همچون به یادآوری تبلیغات، تعامل مصرف کننده با تبلیغات و تاثیرگذاری تبلیغات بر رفتار خرید عینی مصرف کننده می شدند. این تحقیقات تاثیر متقاعد کنندگی تبلیغات تلویزیونی بر مصرف کنندگان را نیز با استفاده از یک معیار اختصاصی به نام سهم از انتخاب نیز مورد مطالعه قرار داده است. 0 32 http://www.shara.ir/media/image/1396/12/26/7426941-555566788.jpg نقش شبکه های اجتماعی در بازاریابی آنلاین http://www.shara.ir/view/32969/نقش-شبکه-های-اجتماعی-در-بازاریابی-آنلاین 2021-07-17 08:08:00 شبکه های اجتماعی از سال 2014 رشد وسیعی پیدا کرده اند و با توجه به نفوذ بالا در افراد، می توانند راهکار بسیار خوبی برای بازاریابی آنلاین باشند. 0 32 http://www.shara.ir/media/image/1396/12/28/3392053-20180318145230880.jpg تفاوت بین تبلیغات و روابط عمومی http://www.shara.ir/view/33173/تفاوت-بین-تبلیغات-و-روابط-عمومی 2021-07-16 05:55:00 گرچه تبلیغات به روابط عمومی نزدیک است اما هدف آن دو با هم فرق بنیادی دارند. هدف تبلیغات، فروش است، در حالی که هدف روابط عمومی عمومی سازی، حفظ شهرت سازمان و ارایه یک تصویر مطلوب اما واقعی است. 0 32 http://www.shara.ir/media/image/1397/12/23/2882393-Advertising-VS-Public-Relations.png گام های تدوین بیانیه برندینگ شخصی http://www.shara.ir/view/33179/گام-های-تدوین-بیانیه-برندینگ-شخصی 2021-07-15 08:03:00 یک بیانیه برندینگ شخصی زمانی در بهترین شکل و حالت خود قرار دارد که در قالب یک جمله بیان شود؛ اما اگر در شرایطی این وضعیت ممکن نبود، می توانید آن را در قالب دو جمله هم بیاورید. 0 35 http://www.shara.ir/media/image/1397/01/24/1823057-0976.jpg به قلم: کامرون کُناوای - مترجم علی آل‌علی پنج اصل کاربردی روزنامه نگاری برای استفاده در بازاریابی محتوایی http://www.shara.ir/view/33292/پنج-اصل-کاربردی-روزنامه-نگاری-برای-استفاده-در-بازاریابی-محتوایی 2021-07-12 09:21:00 احترام به مخاطب تنها هدفی کوتاه مدت به منظور جذب افراد در ابتدای راه نیست. در حقیقت این موضوع یک هدف کاملا مستقل و مهم به حساب می آید. علاوه بر این، باید تلاش کنیم تا مخاطب رفتار ما را باور کند. 0 32 http://www.shara.ir/media/image/1397/02/04/5055762-20180424143300013.jpg تغییر اقدامات بازاریابی http://www.shara.ir/view/47451/تغییر-اقدامات-بازاریابی 2021-07-10 07:02:00 بسیاری از شرکت ها از قبل آگاهی دارند که چگونه فناوری می تواند بر تصمیماتی که خریداران می گیرند تأثیر بگذارد. بازاریابی دیجیتال همچنین می تواند شرکت ها را به طرق مختلف با خریدارانشان مرتبط کند و همزمان به توسعه و رشد تجارت نیز کمک کند. 0 32 http://www.shara.ir/media/image/1400/04/19/content-marketing-tactics-1_tcPEG.jpg ترندهای طراحی بسته‌بندی در صنعت خرده‌فروشی سال ۲۰۲۱ http://www.shara.ir/view/47443/-ترندهای-طراحی-بسته‌بندی-در-صنعت-خرده‌فروشی-سال-۲۰۲۱ 2021-07-08 05:57:00 طراحی بسته‌بندی در صنعت خرده‌فروشی از اهمیتی ویژه‌ای برخوردار است. تاثیر این موضوع در سال‌های اخیر و با قرارگرفتن در مسیر تجارت الکترونیک دوچندان شده است. 0 32 http://www.shara.ir/media/image/1400/04/17/98-paking-trend-site-size-2.jpg مصرف کنندگان می گویند تبلیغات با توجه به علایق و رفتار آنلاین آنها شخصی شود http://www.shara.ir/view/41752/مصرف-کنندگان-می-گویند-تبلیغات-با-توجه-به-علایق-و-رفتار-آنلاین-آنها-شخصی-شود 2021-07-06 13:19:00 مطابق آخرین نظرسنجی شرکت PowerInbox، هشتاد و دو درصد (82%) از مصرف کنندگان می گویند به جای پرداخت هزینه برای اشتراک، ترجیح می دهند تبلیغات را در ازای محتوا ببینند. 0 32 http://www.shara.ir/media/image/1399/11/27/5453524- های اجتماعی.jpg 4 گام استراتژیک برای توسعه فعالیت های بازاریابی تأثیرگذار http://www.shara.ir/view/41751/4-گام-استراتژیک-برای-توسعه-فعالیت-های-بازاریابی-تأثیرگذار 2021-07-06 07:31:00 چندین گام برای تدوین استراتژی موفقیت آمیز بازاریابی تأثیرگذار وجود دارد. در این مقاله به این موارد خواهیم پرداخت: 0 32 http://www.shara.ir/media/image/1399/11/27/photo_۲۰۲۰-۰۲-۱۶_۱۲-۵۱-۴۴.jpg