کد خبر: 19079صفحه نخست » ادامه مطلب سهچهارشنبه، 22 مهر 1394 - 10:53
شاهین جهانگیری مدیر روابط عمومی شهرداری لاهیجان شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) شهردار لاهیجان، براساس حکمی شاهین جهانگیر بلورچیان را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و روابط عمومی شهرداری لاهیجان منصوب کرد. /fi 'chva ahvhT سعید آگشته شهردار لاهیجان در این حکم شاهین جهانگیر بلورچیان را نظر به تجربه، توانایی و حسن سابقه به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و روابط عمومی شهرداری لاهیجان منصوب کرد.
  

 

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) شهردار لاهیجان، براساس حکمی شاهین جهانگیر بلورچیان را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و روابط عمومی شهرداری لاهیجان منصوب کرد.


 /fi 'chva ahvhT سعید آگشته شهردار لاهیجان در این حکم شاهین جهانگیر بلورچیان را نظر به تجربه، توانایی و حسن سابقه به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و روابط عمومی شهرداری لاهیجان منصوب کرد.


شهردار لاهیجان در جلسه شورای معاونان شهرداری لاهیجان، ضمن قدردانی از تلاش های یوسف قیامتیون در سمت معاونت فرهنگی و اجتماعی و حسین سعیدی در سمت مدیر روابط عمومی، شاهین جهانگیر بلورچیان را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی و روابط عمومی معرفی نمود.


همچنین در این جلسه یوسف قیامتیون به عنوان مدیر سرمایه گذاری و حسین سعیدی به عنوان مدیر واحد بهداشت محیط و خدمات شهر معرفی شدند.


لازم بذکر است: شاهین جهانگیر بلورچیان دارای لیسانس مدیریت امور فرهنگی و دانشجوی کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری و دارای سوابقی همچون مسولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان، مدیر روابط عمومی شهرداری های لاهیجان و آستانه اشرفیه و خبرنگار خبرگزاری ایرنا و مطبوعات کشور و گیلان بوده و در چند جشنواره روابط عمومی های کشور و استان گیلان عنوان های برتر را کسب نموده است.
روابط عمومی شهرداری لاهیجان