درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 12:12   

روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن

  روابط‌عمومی: افزایش اعتماد به رسانه‌ها و پیامدهای آن


ادامه ادامه مطلب یک

ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش

  ادغام ابزارهای دیجیتال در هر مرحله از استراتژی فروش


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید

  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید


ادامه ادامه مطلب سه

هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات

  هوش مصنوعی در دادگاه: توهمات و خطرات


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی
  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی
  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن
  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران
  هوش مصنوعی و آینده زنجیره تامین: تحولات کلیدی و گام‌های عملی
  12 گام برای ارتقای برنامه‌ها و فعالیت‌های روابط‌عمومی در سال جدید
  روابط‌عمومی را هسته اصلی استراتژی رشد خود قرار دهید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
  سخنرانی و سخنوری در روابط عمومی  

ضرورت و جایگاه سخنرانی و سخنوری در روابط‌عمومی ضرورت و جایگاه سخنرانی و سخنوری در روابط‌عمومی
در بسیاری از مشاغل گفت و گوی مستقیم و غیرمستقیم با دیگران یک اصل مهم و حیاتی است که بدون آن نمی‌توان کاری از پیش برد. کلمات و جملات تعیین کننده و تبیین کننده اندیشه و اهداف ما هستند. هر جمله و یا حتی کلمه، مانند یک ابزار برای ما ایفای نقش می‌کند. مهم این است بدانیم که چگونه و چه موقع و کجا از این ابزار عالی است، استفاده کنیم. اما اگر این ابزار نابجا به کار برده شود نه تنها سودی نخواهد داشت، بلکه به موقعیت ما آسیب خواهد رساند.
سه شنبه، 16 خرداد 1402 - 13:02

چگونه یک سخنرانی را بطور موثر سازمان دهیم چگونه یک سخنرانی را بطور موثر سازمان دهیم
وقتی کلمات موجود در گفتار خود را به روشی درست سازماندهی کنید، این کلمات به شما امکان می دهند توجه مخاطبان را جلب کنید. در عین حال، ادای ترتیب کلمات نیز مهم است. در حقیقت، رعایت ترتیب صحیح کلمات به مخاطب این امکان را می دهد که اهمیت هر بخش گفتار شما را درک کند.
شنبه، 21 دی 1398 - 08:02

5 مرحله ساده برای سازماندهی موثر گفتار 5 مرحله ساده برای سازماندهی موثر گفتار
هنگامی که می خواهید سخنرانی ارائه کنید، یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید، سازماندهی سخنرانی است. هنگامی که ایده اصلی خود را انتخاب کردید، فقط باید این مراحل ساده را دنبال کنید تا یک گفتار تأثیرگذار را ایجاد کنید:
جمعه، 20 دی 1398 - 11:56

نحوه انتخاب موضوع مناسب برای گفتار شما نحوه انتخاب موضوع مناسب برای گفتار شما
قبل از نوشتن یک سخنرانی، باید موضوع مناسب را انتخاب کنید. پیدا کردن بهترین موضوع برای مخاطبان شما دشوار است. علاوه بر این، همچنین می تواند زمان بیشتری را از آنچه انتظار می رود، ببرد.
شنبه، 21 دی 1398 - 11:32

چگونه یک برداشت اول خوب ایجاد کنیم چگونه یک برداشت اول خوب ایجاد کنیم
اگر نگران ظاهر شوید، مخاطبان شما نیز نگران خواهند شد. بسیار محتمل است که اگر اخم کنید، مخاطبان شما همان پیام ها را برای شما ارسال می کنند. در عین حال، اگر به آنها نگاه نکنید، آنها احساس طرد خواهند کرد. به یاد داشته باشید که به این جنبه های مهم توجه کنید که می تواند موفقیت گفتاری شما را تعیین کند.
دوشنبه، 16 دی 1398 - 00:09

برقراری تماس چشمی در سخنرانی ها بسیار مهم است برقراری تماس چشمی در سخنرانی ها بسیار مهم است
در حین سخنرانی، تماس چشمی را به طور تصادفی در سرتاسر اتاق برقرار کنید. مراقب باشید که زیاد به کسی نگاه نکنید - می توانید آن شخص را ناراحت کنید.
جمعه، 25 بهمن 1398 - 13:48

صدای شما در گفتار شما تأثیر می گذارد صدای شما در گفتار شما تأثیر می گذارد
صدای شما روی گفتار شما تأثیر می گذارد و می تواند موفقیت آن را رقم زده یا به شکست بیانجامد. هوا باید آزادانه از طریق ریه ها و آکورد های صوتی شما جریان یابد.
یکشنبه، 20 بهمن 1398 - 13:27

 چگونه می توانیم در هنگام صحبت کردن از زبان بدن استفاده کنیم؟ چگونه می توانیم در هنگام صحبت کردن از زبان بدن استفاده کنیم؟
تحقیقات نشان می دهد که بیش از نیمی از کل ارتباطات انسانی غیر کلامی است. در حقیقت، ما دائماً پیامهای غیر کلامی می فرستیم. وقتی در ملاء عام صحبت می کنید، مخاطبان شما بر اساس آنچه می بینند، درباره شما و پیام شما قضاوت می کنند. البته برخی افراد نیز آنچه را که می شنوند ارزیابی می کنند. بیایید ببینیم که چگونه می توانیم در هنگام صحبت کردن از زبان بدن استفاده کنیم؟
دوشنبه، 9 دی 1398 - 08:04

در سخنرانی ناتوان و در سخنوری توانا و ماندگار در سخنرانی ناتوان و در سخنوری توانا و ماندگار
ویرژیل در روستایی در نزدیکی شهر مانتوا در شمال ایتالیای کنونی زاده شده و به این خاطر سروده‌های بسیاری درباره کشتزارها و گوسفندان و حال و هوای روستایی دارد. پدرش کوزه‌گر بود ولی باهوش و استعداد بسیاری که داشت توانست به شهر ناپل برود و فلسفه، یونانی و فن بیان بخواند ولی هرگز سخنران خوبی نشد.
سه شنبه، 23 مهر 1398 - 11:26

ابراهام لینکلن استاد مجاب گری ابراهام لینکلن استاد مجاب گری
آبراهام لینکلن در مجاب گری استاد به شمار می‌رفت. بررسی نظرات لینکلن در خصوص افکار عمومی و مطالعه تکنیک‌های مورد استفادة او برای تحت تاثیر قرار دادن افکار عمومی آموزنده می‌باشد.
شنبه، 31 فروردین 1398 - 08:00

ویدیو/ عضو خبرگان رهبری: روابط عمومی ها مشکلات واقعی مردم را به مسوولان منتقل کنند ویدیو/ عضو خبرگان رهبری: روابط عمومی ها مشکلات واقعی مردم را به مسوولان منتقل کنند
آموزه های دینی ما توصیه دارند تا در ارتباط با مردم برای آنها ارزش قائل شده و آنها را به شکل ابزار نگاه نکنیم لذا در روابط عمومی باید با توجه به تعابیر قرآنی انسان ها را کریم بدانیم.
دوشنبه، 23 بهمن 1396 - 09:05

دکتر محسن اسماعیلی: دسترسی به اطلاعات عمومی‌، حق مردم است دکتر محسن اسماعیلی: دسترسی به اطلاعات عمومی‌، حق مردم است
به روابط‌عمومی‌نباید به عنوان گزارشگر وقایع اتفاقیه نگاه کرد. این هست ولی علاوه بر این باید منعکس‌کننده آمال، آرزوها و خواست ملت باشد. روابط عمومی‌ها باید با استخراج، دسته‌بندی و انتقال اخبار و مطالبات عمومی ‌به مدیران راه را برای برنامه‌ریزی راهبردی بازکنند.
سه شنبه، 17 بهمن 1396 - 09:50

نقش روابط عمومی در فرآیند جهانی شدن نقش روابط عمومی در فرآیند جهانی شدن
روابط عمومی ها بزرگترین ابزار تصمیم گیری و تصمیم سازی هستند پس بنابراین اگر می خواهید از یک چنین ابزاری خوب استفاده بکنید بهترین ها را باید به این کار بگمارید.
دوشنبه، 16 بهمن 1396 - 08:16

متن های شنیداری در روابط عمومی متن های شنیداری در روابط عمومی
متن های شنیداری انواعی دارد که از آن جمله می توان به متن های سخنرانی، معرفی نامه ها، بیانیه های خبری ویدیویی، اعلامیه های خدمات عمومی و فیلمنامه ها اشاره کرد. از آنجا که مردم کمتر می خوانند و بیشتر می شنوند و می بینند، نوشتن متن های شنیداری برای کارشناس روابط عمومی از اهمیت خاصی برخوردار است.
یکشنبه، 15 بهمن 1396 - 08:01

 متن کامل سخنرانی مهدی باقریان در مراسم افتتاحیه چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی متن کامل سخنرانی مهدی باقریان در مراسم افتتاحیه چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی
متن کامل سخنرانی مهدی باقریان دبیرکل کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران و رییس موسسه کارگزار روابط عمومی در مراسم افتتاحیه چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران
یکشنبه، 19 آذر 1396 - 09:16

 تحلیل زبان بدن روحانی هنگام سخنرانی در سازمان ملل تحلیل زبان بدن روحانی هنگام سخنرانی در سازمان ملل
تأثیر و نفوذ کلام در دنیای امروز فقط به محتوای نگارشی و چینش کلمات محدود نمی‌شود. بدون توجه به لحن، آهنگ صدا و زبان بدن نمی‌توان از میزان تأثیرگذاری یک سخنرانی اطلاعات دقیقی به دست آورد.
یکشنبه، 2 مهر 1396 - 22:29

ده مهارت سخنرانی موثر و تاثیرگذار ده مهارت سخنرانی موثر و تاثیرگذار
در هنگام سخنرانی، حتما سعی کنید با مخاطبان خود ارتباطی تعاملی برقرار کنید. این موضوع باعث می‌شود احساس دوری کمتری از شنوندگان داشته باشید و همه با پیامی که می‌خواهید منتقل کنید، درگیری ذهنی داشته باشند. بر اساس شرایط، به صورت فردی یا گروهی سوالی مطرح کنید و افراد را به ارائه پاسخ تشویق کنید.
دوشنبه، 16 اسفند 1395 - 07:50

چرا هیتلر سخنران بسیار موفقی بود؟ چرا هیتلر سخنران بسیار موفقی بود؟
می‌دانم که بشر خیلی نتوانسته از نوشتن به نسبت صحبت کردن برای متقاعد کردن دیگران استفاده کند، به همین خاطر است که هر جنبش و حرکت بزرگی که در این کره خاکی می‌بینیم توسط سخنرانان بزرگ آغاز و به ثمر نشسته و نه نویسندگان بزرگ
پنجشنبه، 30 دی 1395 - 11:22

چطور در جمع مثل آب خوردن حرف بزنیم؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- افرادی که اعتماد به نفس شان پایین آمده و در جمع دوستان نمی توانند به راحتی صحبت کنند، می توانند با بکارگیری چند راهکار ساده مورد توصیه کارشناسان، بر این مشکل خود غلبه کنند.
شنبه، 5 تیر 1395 - 10:25

آیا می‌خواهید خوش‌صحبت باشید؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برای خوش صحبت بودن لازم است مجموعه‌ای از مهارت‌های خاص ارتباطی را در چنته‌تان داشته باشید. بعضی آدم‌ها استعداد حرف زدن دارند، و می‌توانند با هر کسی در مورد هر چیزی حرف بزنند و بعضی آدم‌ها هم هستند که برای دو کلام حرف زدن کلی رنج و زحمت می‌کشند.
شنبه، 29 خرداد 1395 - 00:36

کودکان و نوجوانان هم می توانند فن بیان و خوب صحبت کردن را بیاموزند کودکان و نوجوانان هم می توانند فن بیان و خوب صحبت کردن را بیاموزند
تا حالا شده یک بار به دقت به طرز صحبت کردن بچه هاتون گوش کنید؟ نمی گم دقت کنید اونا چی دارن می گن، میگم دقت کنید اونا چه طوری دارن حرف می زنن؟ آیا بچه های شما من من می کنن؟
شنبه، 18 اردیبهشت 1395 - 16:38

   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز خجسته باد/ بهار طبیعت، نویدبخش بهارِ تعامل و همدلی


  پنج درس از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: ضرورتی برای حرفه‌ای شدن


  شکاف همدلی بین کارگران و شرکت‌ها: چالشی بزرگ برای مدیران عامل


  پنج نکته از بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


  نوروز ۱۴۰۳، گامی نو در مسیر تحول روابط‌عمومی با هوش مصنوعی


  یادداشتی بر انتشار کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد